Dank jullie voor de felicitaties. Littlewoodstock, met mijzelf gaat t al stuk beter. Had een hele snelle bevalling, werd ingeleid omdat mijn bloeddruk te snel steeg. Maar om 7.00 was ik in zkh, om 8.00 werden mijn vliezen gebroken, en om 8.15, had ik al weeen, en die kwamen zonder pauze, en om 10.16 werdt Silvan al geboren . Ik werdt wel ingeknipt, en heb nog last van de wond, maar voor de rest gaat t wel goed. Leo, spannend hoor. Bij jou kan t nu ook elk moment beginnen!
Wauw Mya, Gefeliciteerd!! dat is nog eens een supersnelle bevalling! En een flinke kerel ook! Fijn dat het allemaal goed gaat. Lekker genieten! Voor jou wordt het ook spannend nu Leo, succes!! Denanja, hoe is het met jou? Ben je al met hormonen begonnen? Amy ben jij al in de cyclus beland waarin een cryo mag worden terug geplaatst? Hier is het nog steeds blehhhhhh. Ben moe, af en toe depri, enorm opvliegend. Ik herken mezelf niet. Maar voor een goed doel uiteraard dus houden vol. Volgende week heb ik de uitgangsecho en dan hopelijk puregon erbij.
Jammer dat je zo'n last hebt van de hormonen fab! Maar voor een goed doel inderdaad.. Spannend hoor! Hopelijk is de echo goed volgende week. Hier nog geen baby, deze is eigenwijzer dan de vorige, mijn dochter kwam netjes op tijd.. Maar voel me nog redelijk dus ben het nog niet echt zat verder hihi. Wachten rustig af, kan niet lang meer duren!
Spannend Leo!! Wat is het voor mijn gevoel trouwens snel gegaan jou zwangerschap! Ik weet nog dat het mis leek in het begin door bloedverlies. Gelukkig ben jij het bewijs dat bloedverlies niet altijd een miskraam hoeft te betekenen. Succes met de bevalling!
Zeker spannend Leo! De laatste loodjes zijn echt begonnen! Ik duim voor een voorspoedige bevalling. Na de spannende start mag dat ook wel. Zet hem op. Laat je het nog even weten? @Mya: fijn dat het goed met jullie gaat! Jammer van een knip, maar dat herstelt over het algemeen wel goed toch? Savannah een trotse grote zus? Veel geluk en genieten van je zwangerschapsverlof!
Ladies, gisteren eindelijk ongi geworden na een opwekkuur van 10 dagen... Gelijk ook weer gestart met de progynova en over een week of twee de echo... Fingers crossed! Fab, gelukkig morgen de uitgangsecho voor jou! Hopelijk doen de hormonen dan goed hun werk en krijg je gauw de punctie! Leo, al nieuws?? LWS, hoe is het met jou? Weer begonnen met hormoontjes spuiten zie ik in je handtekening...
Hoi Amy, leuk je even te lezen! Maar wat een gedoe...10 dagen opwekkuur om ongesteld te worden, pffff. Maar goed, het begin is er weer. Op naar een goede echo over 2 weken!! @Fab: alvast succes morgen bij de echo! Over Leo las ik in een ander topic dat ze afgelopen zondag na een rappe bevalling mama is geworden van een gezonde zoon. Hopelijk komt ze hier zelf nog het nieuws vertellen. Mocht je het lezen: van harte Leo!!!! @hier: met mij prima. Sinds het miskraam-gebeuren hebben we 3 cycli achter de rug. De eerste was n.a.v. de miskraam...37 dagen. De twee cycli erna 29 dagen. Best netjes. Bij 2de cyclus te laat gestart met ovu-testen, dus eisprong totaal gemist. Bij afgelopen cyclus wel gevonden, en deze wetenschap ook goed benut, maar helaas zonder succes. Vorige week woensdagavond ongesteld geworden. Dussssss de start van IUI 3... Zaterdag echo gehad, en zag er goed uit. Voldoende follikels beiderzijds, en mocht meteen beginnen met prikken. Morgenmiddag 2de echo. Hopelijk is 3 x scheepsrecht.... Hopelijk gaat het ook goed met de andere meiden... Denanja...Spannende tijden....Unicorn-baby?
Hoi dames! Ik ben inderdaad ondertussen weer mama geworden Zaterdagochtend ingeleid en best snel gegaan allemaal. Zaterdagavond om kwart voor 8 een mooie zoon gekregen. Maar 4 min hoeven persen, bij dochter bijna 2uur. Viel dus alles mee. Sds zondagochtend lekker thuis en gaat super allemaal. Tevreden mannetje heerlijk genieten hier dus van wederom zoiets wonderbaarlijks.. Ik gun het jullie ook allemaal, het liefst vandaag nog!
Jeahhhh Leo, gefeliciteerd!! Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en mee viel!! Geniet ervan!! Amy, spannend! dus op naar de TP! LWS, fijn dat de uitgangsecho goed was, dus weer volop aan de hormonen nu. 3 keer moet inderdaad scheepsrecht zijn hoor voor je! Ik heb gisteren de uitgangsecho gehad en alles zag er prima uit dus ik mag van start! 200iu puregon erbij. Mijn koelkast is al een apotheek op zich. In middels ook al aan de 3de naaldencontainer bezig. Vreemd want voor mijn gevoel ben ik nog niet zo lang aan de hormoonspuiten terwijl het gewoon al weer bijna een jaar geleden is sinds de start met IUI. Aan de andere kant voelt het als jaren omdat de wens maar niet vervult wordt. Maar nu gaan we ervoor! Als het goed is gaat de puregon de bijwerkingen van de decapeptyl op heffen dus alleen dat is op dit moment al een opluchting. Wat voel ik me daar naar van zeg.... Maar alles voor het goede doel! Ze verwachten dat ik 1 of 2 juni de punctie heb. Komt wel erg dichtbij nu hoor hihi. Ik ben ook benieuwd naar de andere meiden!! Denanja? ST? UCB?
Hi meiden, sorry van mijn niet reactie. Ga het nu proberen weer bij te houden. fab wij lopen straks geljjk ben maandag egonnen met gonak f te spuiten en moet dinsdag terug, ook bij mij verwachten ze rond 1 juni de punctie. Heb vandaag veel last van opvliegers en hoofdpijn mag niet klagen eerste keer hormonen. Ze zagen afgelopen maandag heel veel eitjes dus hopen dat ze allemaal goed groeien . leo en mya gefeliciteerd!!!!! Lekker gaan genieten nu! Lws weer vanstart us na tijdje geen hormonen, dat we straks maar gewoon allemaal zwanger zijn, amy ook ongeveer begin juni tp. Nou ideaal ikzeg doen hHa. ben erg druk met mn opleidong, nouja vooral t reizen maar heb mn tablet mee dus kan gewoon reagere ben debeste van de klas goed he . 1juni toets dus hoop eigenlijk de zaterdag ervoor of 2 juni punctie. Op mn werk weet alleen de opleider van mn icsi verder nog niemand. Ben wel b,ij dat ik t hem verteld neb want als k mn echo niet in de avond kan plannen magk eerder weg morgen nog even werken en da lang weekend neem maandag mn vrous mee naar belgie nachtje weg, ga dr verassen en dan hopelijk djnsdag top echo . ben aangekomen op station weert dus ga afsluiten. kuzs
@Fab: fijn dat de echo goed was en de Puregon erbij komt. Laten we inderdaad hopen dat die de bijwerkingen van de Deca wat laat afnemen, want je zo naar voelen is geen pretje. 1 of 2 juni, wauw dat is al best snel! Spannend hoor, maar je zult zien dat de punctie reuze meevalt. Ik duim alvast..en laat je weten hoe het is afgelopen? Kiezen jullie bijvoorbeeld ook voor cryo's of wordt het alleen vers terugplaatsen? Weet eigenlijk niet wat het beleid van jullie arts is hierin... @Denanja, goed je te lezen!!! Jij ook aan de hormonen. Lekker met opvliegers in de trein, OEF! Hopelijk van tijdelijke aard, en alles voor het goede doel. Alvast veel plezier maandag met je verrassings-uitje! @Ik inderdaad weer van start met hormonen, vanmiddag om 12:45 uur de inseminatie. Het zal mij benieuwen...ik merk niets van de Pregnyl, maar weet ook niet of dat zou moeten, eisprong-technisch. De een zegt dat je je ovulatie kan voelen, de ander niet.,pffff. We kunnen alleen maar afwachten en hopen dat 3 x scheepsrecht is en de boel nu goed getimed is.
Spannend ladies!! Ja, ik mag zaterdag weer voor een echo. Hopelijk is het baarmoederslijmvlies deze keer wel dik genoeg! Met spannende tijden gaat het goed, op een roze wolk, ze is nog steeds zwanger. Met Unicornbaby gaat het minder goed. Ze krijgt een MRI scan, want de endometriose is zo heftig, dat het geen doen meer is...
hi, net terug van echo, eitjes waren nog niet genoeg gegroeid (loop nog wel gewoon volgens schema). vrijdag weer een echo en dan hoogst waarschijnlijk dinsdag 2 juni punctie 1 juni komt ons totaal niet uit dus dat heeft ze ook in de pc opgeschreven wel fijn dat ze meedenken. heb er wel stuk op 15 en mn bms was al mooi gegroeit gaat dus allemaal goed. ons uitje was ook echt super gaaf!!!! echt genoten! owww weer duimen lws!!!! amy ben benieuwd wanneer jij j punctie hebt en fab ook. zal wel grappig zijn allemaal samen. ben ook benieuwd naar welke dag ze t terugplaatsen, hier doen ze t liefst op dag 5 hoe zit dat bij jullie? lws bij onze kliniek word alles ingevroren dus gaan zeker voor cryos
Hi dames Denanja, spannend dinsdag de punctie! Bij ons plaatsen ze na 3 dagen terug dus op dag 4 als je de dag van de punctie mee telt. Gek he die verschillen per ziekenhuis. Zo moet je bij ons ook standaard aan de decapeptyl om een te vroege eisprong uit te sluiten. Amy, begint ook weer spannend te worden wanneer verwacht je TP? LWS, de inseminatie weer achter de rug. Duimen nu dus! Wanneer in je NOD? Het voelen van de eisprong verschilt volgens mij per vrouw. Ik voel hem altijd overduidelijk. Sterker nog ik loop krom van de pijn. Maar toen ik zwanger werd van mijn zoon voelde ik hem nooit. Ik heb maandag de punctie! Als het goed is heb ik 10 eitjes dus een mooie score. Donderdag heb ik dan TP. Als er meerdere embryo's zijn worden ze ook ingevroren en kan ik ze eventueel later in natuurlijke cyclus terug laten plaatsen.
Hii Vandaag weer echo gehad. Helaas is t nog niet genoeg egroeit om dinsdag de puncie te krijgen, wel liggen er heel veel eitjes. Moet nu dus meer gonal f spuiten 187.5 nu en dan hoopt ze dat alle kleinere ook mee groeien er zitten er nu zoiezo rechts 6 en links liggen er 7 a 8 klaar. Dus als alles groeit heb k een mooie score . fab ik heb lucrin gekregen om de eisprong te onderdrukken. Hoe gaat t met de rest?
@Amy: Succes met de echo vandaag! Hopelijk ziet alles er veelbelovend uit! Vervelend om te horen over Unicorn...hopelijk gaat het snel beter met haar. Unicorn als je dit leest: sterkte meid!! @Fab: wauw, spannend, maandag de (gevreesde) punctie! Je gaat eraan geloven meid. Laat je ons weten hoe het gegaan is en hoe je het hebt ervaren? Gaat manlief mee? Ik ga hard voor je duimen!!! @Denanja: bij jou dus een ophoging van Gonal...Als de eitjes daar goed op reageren ga je inderdaad een mooie score krijgen! Punctie wordt dan iets later lijkt me? Wellicht 3 of 4 juni? @Hier: Pregnyl is lichaam nu echt uit. Heb sinds een aantal dagen iedere ochtend een testje gedaan om te kijken of het test-streepje minder werd en sinds vanochtend was ie omo-wit. Nu maar duimen dat ie binnen nu en een paar dagen weer gaat oplopen! Vind het spannend...had afgelopen donderdag (5 dagen na inseminatie) echt megakrampen/pijn rondom mijn baarmoeder en eierstokken, vooral links. En links zaten ook de grote follikels...Ik kon bijna niet op of neer. Pijn was volgende dag zo goed als weg maar wat het geweest is? Innesteling?? Krijg een houten kont van die wachtbank haha!
LWS, Vreemd dat je zo'n pijn had. De eisprong kan het ( hopelijk) niet meer zijn. Misschien innesteling? Sommige vrouwen voelen dat ook, maar of dat nou zulke pijnen veroorzaakt weet ik niet. Je maakt het weer spannend Amy, Hoe was je echo? Denanja, Jammer dat ze niet voldoende waren gegroeid. Hopelijk werkt de hogere dosis en mag je ook snel voor de punctie. Morgen de punctie. Ik zie er wel tegenop hoor. Maar ik laat het maar over me heen komen. Hopelijk een paar mooie eitjes!
Fab. Ben echt super benieuwd hoe je t gaat ervaren! Ik ga morgenavond voor de echo en ze denken dan eind vd week punctie. Denk zelf vrijdag. Amy hoe was je echo?? Lws raar zeg die pijn. Hoop een innesteling voor je hoor! Spannend weer allemaal.
Hi Dames, Het is achter de rug. Het viel me echt mee. Het was natuurlijk niet prettig maar goed te doen. De prik zelf voelde ik amper. Het zoeken en wroeten in de eierstok daarentegen was wel pijnlijk. Maar het was is 10 minuten gebeurd en manlief is nu onderweg maar het emc. Spannend!!