Manlief belde net dat er 13 eitjes gevonden zijn. Hele mooie score dus! Nu afwachten tot donderdag...
Fab, super spannend!! Mijn duimen draaien!!! Echt veel hoor, 13 !!!! Denanja, succes met de echo vanavond!! Hoe ging je toets? LWS, spannend zeg! Nog getest? Leo, alles goed met jullie? Ik mag vrijdag weer even voor een echo check. BMS was zaterdag 7 mm, dus het gaat de goede kant op!!!
Wow, 13 eitjes, goede score inderdaad! Amy succes vrijdag! LWS op het wachtbankje zie ik? Spannend! Hier gaat alles goed hoor.. Ff nieuw ritme vinden met 2 kids.. Vandaag voor het eerst alleen thuis met ze (al is dochter nu naar het KDV).. Maar valt eigenlijk best mee hoe het gaat. Ben zelf alweer zo goed als de oude, dus dat scheelt Dubbel genieten hier nu met zorgzame grote zus en lief klein broertje
@Denanja, succes vanavond! En hopelijk ging toets goed. @Amy, jij succes vrijdag! BMS mooi de goede kant op! @Leo, heerlijk nieuws, zo keuvelen met 2 kindjes. Is inderdaad even een nieuw ritme vinden, maar komt vanzelf goed Is het kleine broertje een tevreden menneke? @hier: inderdaad op het wachtbankje! Ik test iedere ochtend en vanochtend de derde test op rij omo-wit. Er van uitgaande dat ergens op zaterdag 23-5 de ovulatie heeft plaatsgevonden zit ik nu 8dpo. Heel erg vroeg nog. Ik hou jullie op de hoogte uiteraard
Ja hij is heel rustig.. Huilt alleen bij krampjes of honger.. Meldt zich niet zo snel, maar als hij zich meldt dan moet er ook meteen eten in
Fijn leo dat t z goed gaat. fab wat een super mooie score! hier pas 20.45 thuis vandaag pfff en nog moetrn eten toen. Liep allemaal uit vandaag maar zit hier met een big smile te typen!!! Eerst de toets. Theorie 92% en praktijk heel dik gehaald.... jeujjjjj toennhalf uur te laat voor de afspraak maar ik had netjes gebeld en was geen probleem . En wel 17 follikels!!!! En er zaten paar aan elkaar dus kan nog meer worden! Donderdag phnctie 8.45 . Zoveel zin in haha ben gewoon heel benieuwd haha amy bij jou gaat t ook de goede kant op.
@denanja, spannend !! Heel veel succes morgen. Hier gaat het even minder... Heb net het ziekenhuis gebeld omdat de pijn alleen maar erger werd en mijn buik helemaal opzwelt. Voor nu is er nog geen reden voor paniek maar ik moet morgen wel langs komen om te laten checken of er wel een terugplaatsing kan plaatsvinden. Ws zijn mijn eierstokken sterk vergroot door vocht maar dat schijnt redelijk normaal te zijn. Kan ook overstimulatie zijn. Voor nu moet ik veel drinken en heel rustig aan doen. Anders loop ik het risico op een draaiing van mijn eierstok.
Fab dat is idd ook precies waar ze mij voor gewaarschuwd hebben. Heb hem donderdag en mag donderdag en vrijdag niks doen. T scheeld dat k t weekend ook vrij heb dus ga 4 dagen niks doen. Je follikels vullen zich weer met vocht en dat.kan alleen maar weg gaan door drinken en rust. Dus niks doen fab is echt beter. Hoop dat je toch tp krijgt!
Potverdikkie Fab, dat klinkt niet zo leuk Goed dat je iig aan de bel hebt getrokken! Wat Denanja zegt: veeeeel rust en veel/goed drinken. Ik duim voor de TP morgen! @Denanja: jij ook alvast succes morgen...slim dat de tijd erna hebt vrijgepland. Ik ben heel benieuwd hoe jij het gaat ervaren...je bent een taaie dus komt vast goed In het andere topic waarin ik meeklets heeft iemand ook net punctie gehad..50 follikels (!!!) leeggehaald. Ook zij moet het echt heel heel heeel rustig aan doen. Ik denk -als ik het zo lees- dat ik de tijd na een punctie nog wel spannender vind dan de punctie zelf. De napijn en het vullen van vocht..Brrrrr. @mezelf: vanochtend weer een omowit testje...11dpo...heb er een hard hoofd in...
@LWS ja daar ben ik nu ook achter Ik was heel zenuwachtig voor de punctie en die bleek veel minder erg dan ik in mijn hoofd had. De napijn had ik me niet op voorbereid dus dat valt vies tegen. Pff 50 follikels... Dan is de punctie ook niet echt tof meer.... Ik hoop dat je snel toch een streepje op je test ziet!!! @Denanja Hoe is het gegaan?? Viel het je mee? @Amy hoe gaat het bij jou? Wordt je bms al dikker? Hier: Ik ben vanmorgen terug geweest naar het ziekenhuis. Op zich zagen mijn eierstokken en bloed er niet verontrustend uit maar de pijnklachten passen bij overstimulatie. Ik moet het heeeeeel rustig aan doen en veel drinken. Morgenochtend moet ik nogmaals op controle en dan wordt bepaald of ik terugplaatsing mag krijgen. ( als er überhaupt emmy's zijn...)
Ik hoef morgenvroeg pas fab. hoop dat je tp krijgt!!! hier echt last nu, bij elke stap voel ik ze zitten, pijn dus. Ben echt blij als ze eruit zijn. Had vanmorgen en vanmiddag hier heel stuk geschreven maar heeft ie niet gepakt grrrr. ik heb vrij omdat ik maandag de toets gehaald heb en 3 vd 5 niet. Zij krijgen nu dus 4 dagen om bij te spijkeren en dinsdag mogen ze de toets over doen. Komt nu dus echt perfect uit. Ik heb inmiddels iedereen ingelicht op mn opleiding, binnenkort ook maar op mn post (vaste werkplek vanaf aug.) Doen, daar zullen ze er wat minder blij mee zijn maja boeit me niet. fab als k me morgen middag lekker voel ga ik hier even kijken of je emmy terug gehad heb. ons houden ze elke dag op de hoogte hoe ze t doen, of ze goed delen. fab misschien heb je t al gezegd maar hoeveel hebben ze ingevroren en hoeveel uit de vriezer voor nu? bij ons bevruchten ze ze en dan gaat alles in de vriezer en 3 blijven eruit en die gaan een race houden, de beste daarvan word maandag of dinsdag terug geplaatst. lws ik hoop dat je morgen iets ziet!!! Kan best hoor geef de moed nog niet op.
Oh wat stom! Donderdag had je inderdaad geschreven. Ik ben echt compleet in de war met de dagen... Ja op het laatst voel je ze wel he? En houdt je dan maar goed aan de voorschriften van rust houden want mijn arts zei vandaag dat de eierstokken ( en de follikels)na de punctie groter zijn dan ervoor.... Ik krijg pas op de dag van tp te horen hoe het met onze emmy's is. Bij ons wordt de beste teruggeplaatst en de andere als ze van goede kwaliteit zijn ingevroren. Dan moeten ze zich dus ook al bewezen hebben qua deling. Het Erasmus schijnt een hele strenge selectieprocedure te hebben. Welk zh zit jij denanja? Heel veel succes voor morgen!!
Ik zit bij kliniek nijgeertgen. Een van de weinige klinieke/ziekenhuizen zonder wachtlijst voor spermadonor vandaar die keuze aangezien we geen eige donor hebben. De n doet t niet goed haha. Maar ga me zeker goed aan t advies houden want idd dat vertelde mijn kliniek ook dat ze.daarna groter zijn. Ben echt benieuwd morgen naar jou. Ga nu slapen ben best zenuwachtif haha vind t gewoon spannend maja dat is niet gek. Hopelijk ks t eens en nooit meer en of ben ik snel zwanger of ik heb er voorlopig genoeg.
Ik kom even goed nieuws brengen Mijn bloedwaarden waren verbeterd dus tp kan doorgaan. Ben net ook gebeld dat er op zijn minst 1 embryo is die goed genoeg is voor tp. Om 14.45 moet ik me melden! Dan hoor ik meer over het aantal en de kwaliteit. Denanja, Voor jou zit het er ook op. Hoe is het gegaan?
Sow ik zit inbde auto terug. Momenteel zonder pijn. Punctie viel ook wel mee was sneller gedaan dan ik had verwacht was de ideale patient!!! Dat prikken door de eileider doet even pijn en bij 1 eitje moest ze even wroeten verser ging t super. 13 eitjes gevonden!!! Fab wat een goed nieuws!!! Iig een tp ben benieuwd hoeveel goede je in totaal hebt.
Wat fijn denanja!! 13 wordt het nieuwe geluksgetal!! Ik had ook 13 eitjes. Ben ook benieuwd hoeveel er van over blijven😊
Wauw Fab en Denanja, goede berichten! Fab, bijna TP!! Denanja, wanneer krijg jij TP ? Ik mag zelf morgen nog even langs voor een echo... LWS, super balen! Ik hoop dat het nog gewoon te vroeg is om te testen en dat je over een paar dagen wel een knaller hebt!! X