Een mooi embryo aan boord! Ik had 7 bevruchte eicellen. Nu afwachten hoeveel er goed genoeg zijn voor de vriezer
@Denanja, fijn dat punctie goed is gegaan. Duimen voor een mooie opbrengst. @Fab: emmy aan boord, aftellen naar de testdatum! @hier: vanochtend ongesteld geworden, dus helaas IUI 3 mislukt. Net poli gemaild, en ga er van uit dat ze zullen bellen voor afspraak evaluatie-gesprek.
Sow gebeld vd 13 eicellen 8 geschikt, 7 bevrucht haha zelfde als jou fab te grappig!!!! 4 ingevroren en 3 gaan er nu racen. Maandagochtend word k weer gebeld. ahh lws niet leuk ongi
Helloo Ladiessss, IK zit heir ook in de wachtweken na een eerste ivf behandeling. Zit nu op wd 3. Success iedereen!!
Halloo, hier ook laatse wachtweek na mijn eerste IUI 26ste tweede pregnyl gespoten voor de innesteling. Nu weet ik niet wanneer ik eigenlijk mag testen. Vandaag 17 dagen na IUI en 11 dagen na tweede pregnyl Iemand enig idee? Alvast bedankt
17 al wow ik teste standaard 14 dagen na iui. Van de kliniek mochten we 16 dagen na iui testen en daar ben jij dus al overheen!!! Heel goed teken dus
Klopt. Maar heb vorige week dinsdag een tweede pregnyl spuit moeten zetten voor de innesteling. Vandaar dat ik liever langer wacht..
Fab jou viel de na pijn toch tegen... nou hier ook. Heb donderdag en vrijdag niks geen pijn gehad maar vrijdagavind rond 5u begon t plassen lopen zitten alles doet pijn van die continuen steken ofzo. Een grote druk. Kan t niet eens uitleggen. Ga me morgen dus ziek melden wat dit gaat zo niet . Hoe is t met jou nu? En lws?
Oei, lastig Denanja, die napijn!! Zeker rustig aan doen en ziek melden. Op bed of op de bank blijven en veel drinken! En als je moet plassen: rustig uitplassen en niet alles in 1 keer, anders teveel druk op je eierstokken. Alle aangeprikte blaasjes vullen zich weer met vocht en dat doet zeer. Pas goed op jezelf meid! @Rozen88: welkom! Ook aan de IUI zie ik. De eerste in jouw geval. Wat knap dat je nog zo lang wacht met testen. Tot hoe lang wil/ga je wachten, want wat Denanja zegt: volgens mij mag je al testen hoor. Succes, hopelijk een positieve test!! @hier: net uitgangsecho gehad, en na overleg met fertiliteitsarts gaan we door met IUI-4. Onze kansen liggen hier het best. Ik ben goed stimuleerbaar, zaadkwaliteit is prima en ik ben afgelopen december spontaan zwanger geraakt. Grootste argument was echter dat de ligging van mijn linker eierstok verre van optimaal is voor IVF, hierin zag de arts echt risico's voor mij, dat durfde ze niet aan. Eerlijk verhaal dus, ik begreep haar redenatie. Dus: IUI-4 here we go! Aanstaande vrijdag volgende meting.
LWS, succes, hopelijk gaat het lukken! Mijn BMS was dunner geworden Dus weer geen terugplaatsing.... Morgen een telefonisch evaluatiegesprek met een IVF arts. Het wordt nu wel een natuurlijke cyclus in ieder geval. Denanja, sterkte meis! X
.... alleemaal niet doorgedeeld ik brak dus even heleweek ook ziek gemeld hoe kan dit???? Is t dezelfde reden als mn mk.... toen ging de deling ook niet goed..... donderdag gaan ze t bespreken in t artsen overleg en vrijdag word k gebeld... Amy voor jou ook super kut!!! Waarom werkt t allemaal niet mee lws fijn dat je goed gesprek gehad hebt en als bij jou iui betse is, zeker door blijven gaan dan!
Hè Denanja, niet doorgedeeld?? Ik ben perplex!!! Kan me niet voorstellen dat dit hetzelfde is als bij de miskraam, vruchtje was toen veel ouder. Zouden ze allemaal op hetzelfde moment zijn gestopt met delen, of delen ze überhaupt al niet? Wat raar zeg, en ook enorm klote. Ik ben heel benieuwd wat je vrijdag te horen krijgt meid, veel sterkte!! @Amy, dunner wordend BMS kan toch ook zowat niet. Waar blijft het dan? Dan moet je toch vloeien? Ik weet van mijn eigen arts dat een meting voor BMS altijd heel subjectief is, en dat het er maar net aan ligt hoe de echo-kop er voor ligt zeg maar. Aan de andere kant wel fijn dat de TP in een natuurlijke cyclus kan. Ik begrijp van anderen dat dit achteraf gezien prettiger is dus daar duimen we dan maar voor. Ook sterkte voor jou! Wat een gedoe allemaal meiden, bah! Maar blijf er in geloven, het GAAT ons lukken!!!!!!
lws. pff we balen ook echt enorm. en hadden ff denken donderdag de punctie en vrijdag belde ze dat ze bevrucht waren, dat is dus wel goed gegaan en ik weet dan niet of ze dan totaal niet gedeeld hebben of maar 1 keer ofzo. weet alleen dat ze de zaterdag allemaal gestopt waren. hoop echt dat het aan t zaad ligt maar kan t me nauwelijks voorstellen aangezien ze dat natuurlijk controleren zou je zeggen want het is donor zaad. nou heb ik natuurlijk wel een vrouw maja die heeft maar 1 eileider en ngo meer fysieke ' beperkingen' dus wil haar de punctie echt niet aandoen maja als t aan mijn eicellen ligt gaan we dat wel doen.... haar eicellen, mijn buik. pff word dan wel even verwerken voor me dat ik gewoon niet in staat ben zwanger te worden van mn eigen eitjes.... maja dat is doem denken zover is het nog niet. nu eerst even rust...
Denanja, ja meis kan me voorstellen dat je even rust neemt...moet ook wel. Zijn nogal wat dingen om te overdenken, en wie weet welk nieuws je vrijdag hoort qua oorzaak van het niet delen. Zijn het jouw eitjes, is het het donorzaad of is de combi gewoon niet goed... Terzijde: ik heb wel ooit ergens gelezen dat donorzaad altijd beter dan zaad van partner (even er van uitgaand dat de partner dan een man is). Hoe dat precies zat weet ik niet meer. Maar je hebt gelijk: geen doemdenken, alles stap voor stap. Voor bijna alles is een oplossing dus ook bij jullie. Laat je vrijdag nog weten wat de artsen hebben gezegd? Ik heb vrijdag de FM...ik hoop maar dat we niet de eisprong gemist hebben. De afgelopen IUI mocht ik de eerste FM eerder komen, maar nu gewoon weer op de gebruikelijke dag 8, en dan heb ik al 5 x geprikt. We gaan het zien. Hoorde gisteren van collegaatje dat ze zwanger is...zij verlaagde eicelreserve, partner verminderde zaadkwaliteit. Samenlevingstest niet super, en net HSG gehad. Kregen 3 weken geleden advies te horen dat ze het eerst een half jaar moesten proberen en meteen eerste poging raak. Ben heel blij voor haar, is superleuk stel maar denkend aan mijn eigen situatie (dwz goede cyclus en eitjes, goede zaadkwaliteit etc) en na 2 jaar proberen nog steeds niks ..... Bah, niet makkelijk soms....