Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou daar teken ik voor!! :)
    Eind van deze maand weten we meer!

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Fab super gefeliciteerd!!!!!! Eindelijk :)

Lws super 2 mooi grote eitjess!!!

3. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fab: Gefeliciteerddd, wat een goed nieuwsss.!
    LWS: Wat fijn dat je 2 grote eitjes hebt, ik duim voor je, dat ook deze ronde raak zal zijn voor jou!

@Hier: Morgen test ik nog 1 keertje, en dan zh opbellen om dit door te geven.
    Ik heb vooral last van krampjes in de nacht als ik ga slapen dus slapeloze nachten hier, in de middag ook erg moe. Borsten ook nog steeds pijnlijk.
    Maar heb het er uiteindelijk allemaal voor over.

4. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mya, heel lief! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie!

FAB, WAAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zit helemaal te stuiteren hier!!!!! ZO LEUK!!!!!

En nee, bij de IUI was het op de eerste keer na, altijd erg goed, alleen dat was met hormonen prikken... Dus nu is het te hopen dat het van mijzelf ook goed is...

Denanja, duidelijk verhaal! Hopelijk hebben we alsnog samen een terugplaatsing! Ik hoop dat ze een goede cryo kunnen ontdooien!

LWS, heel veel geluk en succes morgen!! Ik duim!!!

Hier: gisteren de laatste pil geslikt van de opwek kuur, dus nu afwachten wanneer de rode heks langs vliegt en dan op dag 10 een echo. Hopelijk over een week of 3 eindelijk een terugplaatsing!

5. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel meiden!

Ik kan het gewoon nog steeds niet bevatten na 3 jaar en 3 maanden aan teleurstellingen steeds weer eindelijk een positieve test. Dolblij maar tegelijk ook doodsbang dat het alsnog mis gaat....
    Ik vandaag nog een CB-test met indicator gedaan. Just to be sure :D
    Maar gelukkig stond daar ook Zwanger.

Ik hoop zo dat jullie allemaal snel volgen!!

Hoe voel jij je mel?

Balen Amy, dat dit allemaal nodig is om je cyclus weer op gang te helpen. Hopelijk wordt je snel ongesteld en kun je verder!

LWS, heel veel succes morgen!! Dit moet hem worden voor je!

Denanja, heb je al stappen gezet in de zoektocht naar een nieuwe match, die jullie hopelijk helemaal niet nodig hebben.... Moet je nu ook verplicht een rustmaand?

6. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super Fab: snap je onwerkelijkheid, en geniet ervan:).
    Morgen doe ik er ook nog eentje want morgen is wd14 en mijn nod en dan doorbellen, heb er nog 1 liggen.

voel me erg moe, slaap elke dag wel fftjes in de middag.
    grote borsten, blauwe aders En begin een streepje te krijgen boven me navel en krampjes in de nacht als ik slaap.

En hoe voel jij je Fab? heb je al kwaaltjes?

LWS: succes voor morgen:) X

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Hii.

Hier ongi gewordenen volgende week dinsdag dag 9. Een echo, ligt eraan hoe t er dan uitziet of ik meteen een tp mag maar ga er eigenlijk wel vanuit. Ookal zei de arts aan de telefoon dat ik er rekening mee moest houden dat t de eerste maand niet gaat gebeuren vanwege de hormonen enz. Maja met de utro ben ik na 4 dagen gestopt dus. Maar denk niet dat de cryos t overleven dus verwacht toch geen tp te hebben. Ook even overleggen hoeveel er uit de vriezer gaan, 2 of gewoon meteen alle 4.
    En fab ze zijn al nieuwe donor aant zoeken dat hoef ik niet zelf te doen.

8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Fab gefeliciteerd!! Denk kom ff bijlezen.. Eindelijk goed nieuws!!

Voor de rest nog dikke succes!! Hopelijk snel meer goede berichten!

9. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Leo! Hoe gaat het met jou?

Denanja, ik hoop dat je snel een tp mag hebben en dat deze cryo's wel goed zijn. Houd moed! Bij mij heeft de rest het ook niet gered maar zoals blijkt heb je maar 1 goede nodig. Ms hebben ze net de verkeerde gekozen om vers terug te willen plaatsen.

Mel, nog een test gedaan? Wanneer mag je voor een echo?
    Nee ik heb nog nergens last van. Alleen wat moe maar dat komt eerder door het te late naar bed gaan denk ik. Bij mijn zoon had ik ook nergens last van, dus ik hoop dat ik het eerste trimester weer zo fluitend door kom. Maar ik ben natuurlijk al blij als we uberhaupt de kritieke fase voorbij zijn.

10. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fab Ja ik heb nog een test gedaan en die was echt dik positief. De lijn was de afgelopen 3 dagen dik gestegen.
    Ik heb 9 juli mijn eerste echo.
    Jij.

nou gelukkig maar dat je nergens last van hebt, heb jij al gebeld voor een echo?

Denanja, Houd moed! het kan soms tegenslagen hebben dit traject, maar zoals fab al zei je hebt maar 1 goede nodig.
    Hoop dat er alsnog een paar in de vriezer kunnen. En dat ook jij een dikke positieve test in handen krijgt.

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Hi dames.
    Ben ook heel positief ingesteld hoor. Maar wij moeten ook wat verder kijken dan alleen deze 4 cryos nog want we willen 2 kids van dezelfde donor.... dus als t nu wel lukt met de cryos dan hoop ik dat ze nog meer zaad van deze donor hebben want toen we overgingen op icsi was er niet veel meer. Dus daarom ook leuze maken gaan we er 2 of 4 ontdooien. Maar gelukkig hebben we dinsdag een arts die super goed meedenkt en die ons wel goed kan adviseren :).

Beide 9 jili echo zie ik haha leuk! En heb er zeker nog vertrouwrn in hoor ik word wel zwanger de vraag is alleen wanneer ;)

12. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa het duurt ook allemaal zo lang voor je gevoel.
    Gelukkig hebben jullie dinsdag een arts die goed meedenkt zo iemand heb je nodig.
    En je wordt zeker wel zwanger ik duim voor je!:D

13. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, die instelling is echt super Denanja ''ik word wel zwanger hoor, de vraag is alleen wanneer''!!
    Om maar met de Mona reclame te spreken: daar word je blij van :)

@Mel: fijn dat je testen oplopen, dat is een goed teken!
    Grappig dat jij en Fab allebei op 9 juli de eerste echo hebben. Spannend! Ik ben dan op vakantie, maar zal proberen om ff op ZP te spieken tegen die tijd.

@Hier: gisteren IUI 4 gehad, heb er een goed gevoel bij vreemd genoeg. Het ging super-ontspannen, meestal voel je die eendebek wel even (geen pijn maar voelt altijd onprettig) maar zelfs dat voelde ik niet. Mooie score zwemmers (21 miljoen) en de verpleegkundige zei dat alles goed ging; geen terugvloeiing, geen bloed o.i.d...het zag er keurig uit.
    Nu twee moordweken afwachten...vlak voor onze vakantie NOD.
    Fingers crossed!!

14. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    LWS: ohhhh spannend, je zit nu 2 weken op het wachtbankje. Hoop idd dat het ook voor jou raak is deze keer.
    En geniet lekker van je vakantie lekker veel afleiding ook.

Ohhh wist niet dat we op dezelfde dag een echo hadden :D:D.

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Haha ja lws zo zie ik t ook idd haha.

Spannend iui4 alweer. Worden weer 2 lange weken! Mooi aantal zwemmers hoor!!! Ga voor je duimen!!!!

16. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Hoe is het met jullie?

Hier komt er nu toch af en toe een vlaag misselijkheid voorbij, maar gek genoeg word ik er blij van ;)
    Laat mij maar lekker misselijk zijn, dan weet ik tenminste dat ons hummeltje er nog zit.
    Ik moest me vanmorgen zo in houden toen ik aan het shoppen was en langs de baby-kleertjes liep... de dagen kruipen voorbij.... Oneindige wachtweken....

Ik hoop dat jullie allemaal heel binnenkort die positieve test in handen hebben en dat we volgend jaar allemaal een gezonde baby in handen hebben!!

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    En fab hoe voel je je?
    En hoe gaat t met de andere dames??

Hier gisteren een echo gehad en een ei van 13mm en bms van 5.6 nog niet heel hoog dus maar was dag 9. Zaterdag terug en dan gaan ze dag van eisprong 2cryos ontdooien en dag 4 of 5 word er dan 1 terug geplaatst als ze dat redden. Dat zal.ongeveer volgende week vrijdag zijn. Spannende dagen dus volgende week!

18. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Denanja, alles goed hier hoor. De dagen kruuuuuipen voorbij.
    Sinds een paar dagen zeer gevoelige tepels en een onbestemd gevoel daar beneden. Dus ik weet het niet. Nog een dikke week wachten.

Spannend bij jou. Mooi eitje dat groeit, en bms dat ook nog mooi kan groeien. Perfecte dikte zit zo rond de 13 mm had ik begrepen, dus is dit heel netjes voor dag 9!
    Ik vind het heel spannend dat ontdooien, hoop en duim dat alles goed gaat en je een TP krijgt!

19. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Denanja!! Ik hoop dat de cryo's mooi ontdooien!!

LWS voor jou is de eerste week ook al weer voorbij. Ben zo benieuwd! Ik hoop het het zo!!

Hier alles goed. De kleine zit er nog gelukkig!! Ben flink misselijk, vooral eind van de middag en 's avonds. Dat maakt het eten s' avonds wel een beetje lastig. Maar dat komt vanzelf wel weer... En wat moe maar dat hoort er allemaal bij. En ergens vind ik het wel geruststellend. Zodra ik te lang niet misselijk ben raak ik lichtelijk in paniek en denk ik dat het mis gaat.

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Sorry even ego berichtje....
    ei gemist :( mn gevoel ei alw e moeten vrijdag gaan (normaal gaat dat moeilijk ivm oleiding maar was nu de middag vrij). Maja arts zei zaterdag ochtend, ja voor ons ook beter. Helaas dus al gesprongen en ze kan niet zien wanneer dus geen tp :( weeeeer maand wachten pfff hoeveel pech kan je hebben :( zijn er kapot van dat alles tegen lijkt te zitten afgelope tijd. Heb mn ei dit keer ook niet gevoeld of geen slijm gehad ofzo echt raar.

Deel Deze Pagina