Bleeeeeegh Denanja, wat een rotbericht zeg Wat ontzettend balen, en zonde van de tijd. Raar ook dat je geen fysieke kenmerken zoals slijm etc hebt bemerkt. Hadden jullie alleen echo's ter controle van de follikelgroei, of heb je ook ovu-testen gebruikt? Gaan jullie binnenkort nog op vakantie o.i.d.? Misschien is het even nodig om in een andere omgeving te zijn, even bijtanken. Veel sterkte meid, en ik duim voor succes volgende maand! (dat moet!!)
Nee ik mag geen vakantie nemen door de opleiding. We gaan in nov. 12 dagen weg ofzo. Maar de zon lekker. Wel gaan we volgend weekend lekker weekendje weg met de hond, zijn dan een jaar getrouwd. We hadden idd echos voor de groei. Dachten de ovu testen niet meer nodig te hebben dus die had ik aan mm schoknbroer en zus gegeven maja krijgen nu van vriendin 6 testen zodat ik die dus volgende cyclus wel ga doen want dit gebeurt ons echt niet nog een keer!!! Enja dat ik niets voelde is achteraf dus misschien maar beter sat t niet doorging bljjkbaar is mn lichaam dus nog niet herstelt van de hormonen ofzo. Hoe gaat t bij jou???? Spannend morgen testen!!!
Update: vandaag is het 15 dagen na IUI. Kruidvat 2v5 gedaan (ik dacht why not!): zo negatief als het maar zijn kan. Omowit gewoon. Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat het alsnog positief wordt de komende dagen. Het zal wel net zo gaan als bij de 2de IUI vorig jaar...toen werd ik 19 dagen na de IUI ongesteld, en geen positieve test gehad in die ''overtijdse'' dagen. Waarschijnlijk van slag door de hormonen o.i.d. Wat een stom gedoe, bah.
Dat is vervelend zeg!!! En idd mensen kunnen zeggen van hij kan nog positief worden maar ik moet zeggen dat ik die kans ook zeer klein acht. Maar alsnog balen zeg
Klopt..jij snapt het. Vanavond rond 18:00 uur bij plassen eerste rozeverlies gespot. Helaas... Morgen lekker op vakantie..even helemaal niks (hopelijk wacht de echte rode zee even tot na de reis haha)
Oh balen Denanja!! Het zit je inderdaad niet mee zeg. Je lichaam lijkt dan echt van slag, want als iemand van ons de perfecte cyclus had was jij het wel.... Hopelijk doet het wachten je lichaam goed en is het de volgende poging gewoon meteen raak! Ah LWS, toch ongesteld.. ik had zo'n goede hoop deze ronde.... Hopelijk doet de vakantie je goed en is het de volgende ronde echt raak! Hier: embryo nog steeds aan boord. nu 6,5 week dus als het goed is klopt het hartje nu zo ongeveer.....Dat hoop ik want het blijft maar door mijn hoofd spoken dat de andere embryo's niet goed waren. Moeilijk om dat los te laten.
@Denanja, de reis is naar Griekenland. Cash meegenomen, maar waar wij zitten is niks van crisis te merken. Supermarkten gewoon assortiment etc. Ons hotelletje (waar we al jaren komen inmiddels) heeft er sinds dit jaar een wellness gedeelte bij inclusief masseur. Een lekker ding zeg pffffff. Ik dacht op voorhand wel even een massage te boeken omdat het vast zo'n Stavros van 55+ zou zijn maar nu baal ik dat ik niet een paar maanden eerder naar de sportschool ben gegaan haha!!
Hallo iedereen, Was ik ook weer ff . Lees nog steeds alles bij. Littlewoodstock en fab, alles gaat goed hier hoor. Silvan is erg lief en makkelijk en vrolijk en gezellige baby. De nachten zijn al sinds hij 5 weken is erg goed . Nu slaapt hij van 21.00 tot 8.30 gemiddeld . Geen klachten dus . Ook Savannah doet t goed, en gaat Silvan steeds meer accepteren en kusjes geven en met m spelen . Vanaf maandag moet ik ook weer werken, zal wel even wennen zijn zonder Silvan om me heen, ook voor hem, want t is een echt mama's kindje..., maar komt vast goed. Fab, Gefeliciteerd, en duim voor je dat alles goed gaat en je binnenkort een super echo hebt. Littlewoodstock, wat jammer dat deze poging weer niet gelukt is, hopelijk heb je een fijne vakantie, geniet ervan.
Hey meiden, Goed nieuws! Vandaag de echo gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien! Nou ja, moest goed kijken maar het was er echt. Het begint nu dus ineens te landen dat ik gewoon echt zwanger ben.... Zo raar... Mya, wat fijn dat het zo goed gaat met Silvan. Wow wat een heerlijkheid dat hij al zo lekker doorslaapt! Verlof zit er al weer bijna op, ongelofelijk wat gaat de tijd toch snel. Geniet nog even van de laatste paar daagjes verlof! @LWS Lekker nog aan het genieten van de Griekse zon? Hopelijk heb je de heks inmiddels uitgezwaaid. @Denanja hoe is het? @Amy tijd niet gelezen. Hoe gaat het met je? @ Mel hoe was jouw echo????
Dag meiden, de Griekse zon heb ik inmiddels uit moeten zwaaien helaas. Wat een overgang weer naar dit typisch NL pokkeweer. Grijs, regen, en chagrijnige mensen op Schiphol. We hadden onze auto bij Quickparking geplaatst..shuttlebus duurde bijna een uur voordat we opgepikt werden (was voorgaande jaren juist prima geregeld), en bij aankomst bij de auto hadden we een lekke band! Wegenwacht kwam gelukkig snel en kon de boel snel fixen maar poe hee...wat een gedoe weer. Maar goed, vakantie was heerlijk, de masseur nog fantastischer (heb superprofessionele massage gehad afgelopen vrijdag mmmm). Ontopic: heerlijk nieuws Fab!!! Van harte...en op naar de volgende goeie echo! En inderdaad, hoe gaat het met de andere dames?
@LWS, wat ontzettend klote dat het weer niet is gelukt meis Je vakantie klinkt wel echt super! Alleen beetje balen van de lekke band! @Fab, gefeliciteerd met je mooie echo! Lekker genieten nu!! Hoop je gauw te volgen! @Denanja, succes vanavond in de kliniek. Ik krijg donderdag eindelijk een terugplaatsing! WHOEEEHOEEE!!
Wauw Amy, een TP, wat spannend!! Ik ga keihard duimen (en ik zie in je handtekening dat je 16-7-2012 gestopt bent met de pil, dus best symbolisch om exact 3 jaar na dato een TP te krijgen) Ik hoop op een mooie positieve test over een week of 2!!!
hi dames! lws welcome back balen zeg dat t niet gelukt is wel fijn dat je een leuke relaxe vakabtie grhad hebt incl. massage! t weer is nu net 2 dagen kut maar daarvoor heel mooi weer gehad hoor mogen niet klagen vind k. fab super fijn een hartje!!! op naar de volgende echo . y jeuuuuj op naar donderdag! hier: zo blij met onze kliniek! (ondanks mn gemiste ei vorige maand). t zat zo: k moest vrijdag ongi worden.... was chagie en had de bekende rugpijn... smorgens naar de wc en t slijm was beetje roze dus dacht yes t komt ik doe een tampon in. wij gingen weekendje weg (trouwdag vieren) en savobds dacht ik laat k eens verachonen... ondertussen nog geen krampen gehad... en ja hoor bijna niks in de tampon.... nou dan komt t nog wel dacht ik. om een lang verhaal kort te maken, heel t weekend nauwelijks ebloed en geen krampen. ik balen! tot zondag op maandag nacht, 10min krampen dus dacht yes t gaat nu doorzetten, ik tampon in... volgende ochtend naar de wc want meestal gaat t dan lopen.... maar niks.... beetje bruin meer niet.... ik dus kliniek gebeld... uitgelegd en ze snapte niet hoe t.kwam en wat npu dag 1 was en of dit mn hele menstruatie was.... dus mocht komen voor een echo eind vd dag wat ben ik daar achterf blij mee... dag 4 blijkbaar en al ei van 10mm!! bms was al aan het opbouwen! ze was dus blij dat we gekomen waren nu vrijdag weer terug met tp in t vooruitzicht jeuj!!! mag t weekend ook bellen als k twijfel of mn ei springt omdat we hem vorige maand gemist hebben. meteen o ulatie testen besteld want ga het zelf ook bijhouden.
Oh wat goed Denanja! En slim om het nu ook zelf te monitoren m.b.v. ovu-testen. Want van een gemist ei worden we niet blij! Fijn dat de kliniek je gewoon liet komen voor een echo, over meedenken gesproken. Anders zou je gewoon gedacht hebben dat je menstruatie zou komen en had je onnodig tijd verloren. Hou dat ei goed in de gaten, en dan op naar de TP! Dus twee TP's de komende tijd, Amy en Denanja. GO GO GO!
amy heeft donderdag goede tp ehad en is nu in italie. ik ben opweg naar de kliniek ben benieuwd naar mn ei. hij is nog niet gesprongen maar hopelijk kunnen we zien wanneer ie gaat springen
Thanks voor de update Denanja. Dus met cryo aan boord kan Amy lekker genieten in La Bella Italia. Gelijk heeft ze Hoe was het bij jou gisteren in de kliniek? Ei-status?
ei was 12mm gisteren. niet super veel gegroeit dus maar t rare is had zaterdag dus bijna positieve test en vandaag eigenlijk zo goed als positief. kliniek dus gemaild en ze belde vandaag dat morgenvroeg wel vroeg genoeg is om te komen, had al afspraak staan voor morgenvroeg half 10 dus ben benieuwd morgen.
pff hier weer slecht nieuws ei was weer weg!!! nu progestreron prikken en dan woensdag terug voor de uitslag en echo. dan volgende cyclus kunstmatig.... kan niet meer vertrouwen op mn cyclus en daar baal ik hard van!! ze weten dus niet zeker of dat ei fesprongen is of waar dat nou is... als t gesprongen is is t heel/te vroeg geweest dusja is ook niet goed.
en of er al nietbgenoeg slecht nieuws was.... spermabank zijn problemen mee. ze werken met de kliniek samen maar de kliniek hoort maar niks ofzo en kan zijn dat ze dus heelmaal niks meer laten horen. raar toch... nou hebben we woensdag gesprek over wat de andere mogelijkheden zijn. aan de telefoon vertelde ze dusseldorf of denemarken. maja denemarken is zoiezo vet duur en dussedorf ook 200 euro per rietje dus allemaal kut kut kut