Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Amyyyook via hier gefeliciteerd !!!!!!

Hier alles goed gegaan kan niet wachten haha duurt idd lang weer.
    Hier geen pregnyl of iets gebruikt dus over week gewoon testen :)

2. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Amy: ik 'mag' officieel volgende week maandag testen maar zal wel eerder worden mezelf kennende.

Denanja: spannend! Ik had met mijn cryo zwangerschap ook zonder pregnyl behoorlijk vroeg positief getest, op dag 8 of 9 dacht ik.

3. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Ben ik ook weer eens :)

Littlewoodstock, ik blijf aan je denken en duim voor je dat je binnenkort spontaan zwanger bent, van een pracht kindje :)

Leo85, wat fijn om te horen dat je zo een lief zoontje hebt, en lieve grote zus voor hem. Fijn dat hij makkelijk is en ook zo goed slaapt. Hier ook een super lief jochie hoor :). Nu alweer 4 maanden, en hij slaapt altijd door, nog van 19.00 tot 9.30 als je m laat gaan, maar dan krijgt hij nog wel rond 22.00-23.00 een flesje maar slaapt dan gelijk weer door.

Amy, van harte Gefeliciteerd met je mooie test, heerlijk zeg. Duim mee voor een pracht echo straks. Al op je wolkje geklommen? ;)

Jane, ovitrelle hoeft niet altijd eerst je lichaam uit te zijn, ik spreek uit ervaring, en had al getest 3 dagen na tp, bij mij bleef t streepje lange tijd gelijk, en op dag 7 na tp van verse poging, liep t streepje op, nooit wit geweest hier dus. Ik duim mee voor je ;)

Denanja, wat fijn dat de tp goed is verlopen, ik duim voor een posi test :)

Weer, ook voor jou duim ik voor een posi test :)

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mijn test van vanmiddag en vanavond;

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jeuuuj denk dat deze test genoeg zegt :)

Bijgevoegde bestanden:

6. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Denanja: gefeliciteerd!!

Jane: de foto's zitten er niet bij?

Ego: as dinsdag is pas de officiële testdatum. Lijkt me een vrij duidelijk verhaal :D

Bijgevoegde bestanden:

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ohh gefeliciteerd denanja!! :D

En weer ook gefeliciteerd! :D

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    weer ik mag eigenlijk donderdag heel officieel testen. maar zit nu dag 12 en dus al mooi positief :) jij ook gefeliciteerd :) :) en jane ook geloof ik :)

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Klopt :) 9 dagen na de terugplaatsing van de cryo. .

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Jane ook gefeliciteerd! :D

Fijn al die goede berichten!

11. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Dames, ik heb een misschien hele rare vraag!
    Heb gister de terug plaatsing gehad. Een paar uur later voelde ik een heel raar prikje in m'n buik, alsof iemand met een speld even prikte.
    Is er een mogelijkheid dat dit de innesteling was? Kan dat überhaupt wel de innesteling zijn een paar uur na de terug plaatsing?
    Ben inmiddels erg onzeker er over!
    Hopelijk hebben jullie een antwoord gezien er al mooie testen voorbij zijn gekomen!😃 allemaal gefeliciteerd met een positieve test!!

12. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wauwww, wat een hoop positiviteit! Heelijk om te lezen! Gefeliciteerd lieve meiden!!

Mya, dank je wel! Jaaaa, we hebben het iedereen ook al verteld! Zo leuk om te doen!!

Chntl, ik herken dat niet... Ik heb deze cryo meegenomen naar Decibel festival, ik denk dat hij daar is vast getrild door de hardcore beats, haha!! Hopelijk voor jou ook gauw een mooie test!!

13. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Was even benieuwd hoe t met de zwangeren gaat, en de rest natuurlijk ook, zo leuk, zoveel zwangeren erbij :). Al echo's gehad toevallig?

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik heb dinsdag mn eerste echo :).
    Amy morgen.

hoe gaat t bij jou?.hier vadaag voor t eerst gekotst, heb wel last van kwaaltjes maar die zijn zooo welkom

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jeuuuj kloppend hartje gezien vandaag!!!

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Jeei, super denanja!!

17. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Wat ontzettend fijn :). Gefeliciteerd en geniet van t wondertje wat je bij je draagt ;).

Amy, hoe was jou echo?

En hoe is t met de andere dames?

18. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Meiden,

Ik dacht ik lees weer eens bij maar wat een goed nieuws!

Gefeliciteerd Amy en Denanja!! Eindelijk wordt al jullie inspanning ook beloond!!! Super! Hoe voelen jullie je? Last van kwaaltjes?

Hoe is het met jou Mya?
    En met Leo?
    Jullie kindjes zijn al bijna geen baby's meer ;) Groeien vast hard!

Hier gaat alles lekker! Ik ben inmiddels al bijna op de helft en heb een goede 20-weken echo gehad! Helemaal happy! En we weten ook dat we nu een meisje krijgen. Zo leuk! Nu dus lekker op mijn roze wolk en genieten van het getrappel in mijn buik.

Voor de dames bij wie het nog niet is gelukt: Houdt moed!!! Hopelijk komt voor jullie ook snel die positieve test

19. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mya, sorry, ik zie je bericht nu pas! Ik kom nog maar weinig op ZP... Mijn echo was goed! Ik mag vrijdag weer!! YES! Met jou alles goed?

Fab, gefeliciteerd, wat een mijlpaal, die twintig weken!! En een meisje, wat leuk!! Dan heb je een echt koningskoppen!! Meer kun je je niet wensen toch? Lekker genieten!!

20. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Oh wat gaat dat alweer snel fab, 20 weken! Fijn dat alles goed gaat!

En Amy ook fijn dat de echo goed was!

Hier gaat het inderdaad snel. 'Kleine' man gaat al richting de 5 maanden en past maat 62 al niet meer ;) Ze groeien zo snel! Maar het is wel genieten weer, ook hoe dochter en zoon met elkaar omgaan :) Vind het wel fijn dat hij nu wat groter is, en er weer wat meer ritme in de dagen zit..

Deel Deze Pagina