Wie wacht er mee? #wachtweken

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja ik ken t. ben ook vrij nuchter, lukt t deze keer niet gaan we op naar volgende keer, was ook al met mn hoofd bij de hcg die ik dan ga doen. maar dan nu toch idd dat misselijk zijn enz. die hcg is nu heeel verweg voor me! hoop woensdag gewoon een mooi streepje te zien!
    t liefst ga ik nu naar huis in bed liggen en slapen en woensdag pas wakker worden haha
    helaas gaat dat niet :p

2. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Duimen blijven draaien voor jullie hoor! Spannende dagen hoor. Maar ik zal jullie vertellen, als jullie ook zwanger zijn, is t spannende wachten zeker nog niet voorbij. Dan zit je opnieuw in de wachtweken na de echo toe ;)

Ik heb dit weekend vakantie geboekt, we gaan met de auto naar lloret de mar :). Met de auto omdat ik vliegen niet durf nu ik pril zwanger ben, ook al zeggen ze dat t niet uitmaakt, t voelt niet goed. Vooral omdat ik zelf heel veel last heb van de luchtdruk, en me oren heel pijn, doen, ondanks alle middeltjes. Ik mocht vanaf 5 sep de echo, maar heb m op 8 sep. Omdat we 7 sep weer thuiskomen. Dus nu wachten.... Opnieuw ;)

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahhh leuk mya!! bij hoeveel dagen testte jij positief? pff wil naar de action testen kopen haha nIET DOEN :p.

maare ik denk dat ik dat minder erg vind want dan ben je wel zwanger. en ben nuchter genoeg om te geloven dat t wel goed zit. ben dan niet zo dat k onzeker ben of t wel goed gaat. natuurlijk als je wat voelt of kramp of bloed wel. maar zo niet dan niet.

4. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slapen t/m woensdag is een supergoed plan. Ga nu naar huis, hahaha.
    Kon zoiets maar! Een mini-zomerslaap.

Lief Mya, dat je zo meeleeft en duimt! We hebben alle goede energie nodig! Je hebt helemaal gelijk ook, zodra er een positieve test is, is het weer wachten. De eerste echo, is alles goed etc.
    Verstandig om met de auto te gaan hoor, better safe than sorry, dan nog maar even als non verder leven (tenminste, als jullie een cabrio-eend hebben -> zie de films van De Vliegende Non hihi)

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nou moet eerlijk zeggen dat ik zo naar huis kan als k wil haha :p maar gaan we niet doen!
    heb net met mn vrouw afgesproken dat als k vanmiddag thuis ben we gaan testen. al durf k niet echt haha

ja hoor krijg er nu ook maagzuur bij, nou moet ik eerlijk toegeven dat ik daarmee bekend ben maar het al een hele poos stabiel is al heb ik vorige week ook 2 dagen er last van gehad.

6. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Denanja! Ga je het echt doen vanmiddag??
    Nou ik ben zeeeer benieuwd hoor!!
    Ik twijfel ook nog steeds haha...wachten of toch gewoon woensdag alsnog testen.
    Wat een week wordt dit....
    Welk merk ga je gebruiken?

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    heb nog 2 van kruitvat liggen dus die ga k doen. en mn vrouw gaat woensdag naar de action en gaat er daar 2 halen. als t streepje vrijdag dan echt goed is hebben we ook nog een cb liggen maar die doen we alleen als we op een ander ook een streepje te zien want vind ze anders veel te duur.

en ja haha ben bang dat k t echt ga doen ook al is t dan later op de dag.

8. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Denanja, klopt, maar als je eerder een miskraam hebt gehad, (na een super hcg bloedtest ook nog ) ben je, ik dus een stuk onzekerder, en is het nuchtere er helaas vanaf... Wou dat ik dat had, het niet zorgen maken verder en erin geloven. Maar helaas :). Wat ontzettend spannend dat je toch gaat testen vanmiddag, ga nog even harder duimen :). Ik teste na tp van verse 8 cellige cryo, precies een week later duidelijk positief, achteraf zelfs al 6 dagen na tp, maar streepje was nog te licht, om mee te tellen vond ik.

Littlewoodstock, jij kan ook best een dagje eerder testten hoor ;)

Wacht met spanning op jullie uitslagen ;)

Succes :cool:

9. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, dus het wordt vanmiddag al spannend!
    Kruidvat testen staan als best goed te boek. Beter soms nog dan een CB, maar ik zou zeggen positief = positief. Je vrouw rooft de Action dan nog even leeg haha.
    Hoe laat staat het te gebeuren?

@Mya, ik zou het enerzijds wel willen maar ik durf nog niet morgen. Ben toch veel te bang dat morgen de boel losbreekt. de IUI was 5 aug om 14:30 uur, dus morgen na 14:30 uur is het officieel echt twee weken na inseminatie.

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja dan is t zeker logische dat t nuchtere eraf is mya!

ja jullie heb tp gedaan dus dan kan je ook al eerder positief testen dan met iui, nouja gaan t zien. moet tot half 5 werken maar probeer eerder naar huis te gaan :p.
    ben super zenuwachtig haha

11. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben ook gewoon zenuwachtig voor jou zeg pfffff.
    Ik wilde net nog zeggen niet testen tussen 17 en 18 uur want dan zit ik op de fiets naar huis, maar ik zie dat je om 16:30 uur richting huis vertrekt. Ben je dan nog voor vijven thuis?

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha ja dan ben ik 5 over half 5 thuis haha maar weet niet of ik dan meteen moet plassen. :p
    heb ook al best veel gedronken vandaag en ga zo om half 3 nog even plassen en dan 2 uur zoiezo niet. maar stelll er komt een streepje zou die heel licht zijn.
    morgen vroeg zoiezo ook testen met ochtend urine

13. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Iui heb ik nooit gehad, dus geen idee hoe snel je dan stiekem kan testen. Heb alleen maar icsi gehad.

Spanning loopt op, ben zo vol hoop voor jullie !!!

14. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hè, echt in spanning hier!

@Denanja: je zit straks te testen terwijl op de digitale snelweg iedereen meeduimt...no pressure ;)

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hahaha zal aan jullie denken onder t plassen ;)

16. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel zeer relaxed woon-werkverkeer zeg, 5 min op de fiets!
    Dan denken we aan elkaar tijdens jouw plas-sessie.
    Is je vrouw dan ook thuis?

17. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    denanja succes!!!!! Hopelijk nog een zwangere dit topic!

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ben vandaag met de auto :p fietsen is 10-15 min, had zware tassen mee ;).

maare moet jullie teleurstellen gaan morgenvroeg pas testen, heb al zo veel gedronken en zoveel naar de wc geweest dat k er niet meer in geloof nu. sorry.... morgen vroeg 7.15 testen en onder t genot van een boterham (als k die er wel in krijg morgenvroeg) zal k jullie dan op de hoogte brengen ;)

ennuh ja mijn vrouw is ook thuis. die wilt graag erbij zijn als ik test maar die is ziek thuis dus die is er morgenvroeg ook nog ;)

19. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha oh! Ik snap em.

Nou, we wachten gewoon nog een dagje langer. Ben idd benieuwd of je morgenochtend weer die misselijkheid hebt (en ik ook).

20. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Haha meiden, super grappig om jullie berichten te lezen. Ben ook erg benieuwd geworden naar de testen. Succes met testen morgen Denanja. Na hoeveel dagen van de tp haden jullie al symptonen?

Deel Deze Pagina