3D echo Brabant

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lumiere, 14 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Mijn beste vriendin is zwanger van de 2e
    Helaas ligt ze in scheiding met haar man en zijn er veel schulden.
    Hierdoor kan ze weinig genieten van de zwangerschap en kan ze geen pretecho's laten doen, wat ze bij de eerste wel kon.

Nu is ze binnenkort jarig en ik wil een 3D echo voor haar regelen als cadeau. Ze heeft al laten weten dit ontzettend leuk te vinden. Nu heb ik zelf in 2013 een pretecho gehad bij een bureau in Westerhoven. Ik heb op dit moment ook niet superveel te besteden en ik ben eigenlijk op zoek naar een bureau dat niet te duur is. Ik was toen naar Westerhoven gegaan omdat ik pas 17wk zwanger was en ik heel bang was dat het kindje niet in orde zou zijn, ik kon niet wachten tot de officiele 20wk echo. Ik vond dat bureau wel tamelijk prijzig.

Mijn vriendin is nu pas 15wk en ze zou het liefst rond de 28-30wk de 3D echo willen doen.
    Wie heeft er tips? Mag ook via PB, wij wonen in regio Zuidoost Brabant, afstand tot ong 50km vind ik te doen.

2. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik weet niet of Oudenbosch te doen is?

3. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Mijn schoonzusje woont in Bosschenhoofd, dat is van hier uit een km of 80

4. Liekj

Liekj Niet meer actief

Kijk nou in Helmond?

5. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    In Oss ligt een pret echo centrum. Daar ben ik eerder geweest. De prijzen kan je op haar website vinden.

6. didi2

didi2 Actief lid

31 mrt 2010
    185
    0
    16
    goed bekeken in Boxtel. Een gecertificeerde echoscopiste. Toppertje.

7. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik zie dat Kijk Nou in Helmond gesloten is ivm pensionering. Zal Oss en Boxtel eens kijken

8. Liekj

Liekj Niet meer actief

Och wat jammer.. dat was echt een hele fijne!

9. Koon

Koon Niet meer actief

Baby Echo in Son.

10. Rain

Rain Lid

21 sep 2015
    38
    0
    0
    Ik ben bij first sight in Uden geweest was wel wat duurder 85 euro, maar wel een heel fijn bureau.
    Bij mij lukte het niet de eerste keer en ik mocht gratis terug komen.

11. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Baby echo son.

12. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Raak verloskunde in raamsdonksveer. Wij lopen daar niet bij de verloskundige, maar hebben daar een pretecho laten doen.
    Echt super fijne ervaring

13. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Echoscopie Smeets in Venlo-Blerick. Ik kom ook uit zuid oost Brabant. Plaats vlak bij Kijk nou, wat idd gesloten is helaas. Ben toen dus naar Venlo-Blerick geweest en was erg tevreden :)

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hahaha ik wou die in Westerhoven juist aanprijzen. Wat heb ik een goede ervaring bij haar zeg. 2x zelfs.

Anders zit in Son nog babyecho. Hoor ik van een vriendin goede dingen over.

15. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik hoor meerderen over Son. Dat is mijn eigen woonplaats :p dus dat is wel heel toevallig.
    Geen idee dat hier ook een echobureau zit. Woon er pas kort. Ik ga hier zeker ook informeren. Bij de meeste kom ik toch wel tussen de 75-85e uit. Weet iemand of er ergens een goedkopere is?

Westerhoven vond ik ook wel fijn, maar ze drong wel erg aan dat we de 20wk echo ook bij haar moesten doen. Terwijl we die toen al ergens anders hadden gepland.
    Ze legde wel heel goed uit.

16. Sunny2012

Sunny2012 Actief lid

26 nov 2012
    139
    0
    0
    Zuidoost Brabant
    #16 Sunny2012, 15 mei 2016
    Laatst bewerkt: 15 mei 2016
    Heel jammer maar inderdaad kijk nou is gesloten. Ik hoor nu heel veel goede verhalen over babyecho son dus wil daar ook naartoe :)
    Ps. Haar voicemail schijnt niet echt vriendelijk te klinken, maar ze schijnt in t echt super te zijn!

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Goed bekeken in Boxtel!

Ik ben daar 2x geweest. Mooi groot scherm om te kijken, verwarmde gel & stoel, ontzettend lieve mensen en prachtig beeld! Zo duidelijk.

En misschien leuk voor haar, ze vragen Soms mensen voor een stage spreekuur en je krijgt dan een gratis echo. Alleen doet de stagiair de echo en foto's kan je voor 5 euro op schijfje kopen. Zoek ze maar eens op op fb!

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Dubbel

Deel Deze Pagina