wie wacht nog meer

Discussie in 'Adoptie en pleegzorg' gestart door mamatwan, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herma

    Herma Bekend lid

    15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hoi Dames, wij hebben de aanvraag op de bus gedaan en binnen 5 dagen al reactie met het nummer. Het duurt 12 maanden vanaf nu voor we met de cursus kunnen beginnen. Maar de 1e stap is gezet.

    Groetjes Herma
     
  2. Miepie80

    Miepie80 VIP lid

    6 mei 2007
    8.101
    3
    0
    Spannend, Herma! Bij ons werd gezegd 15 maanden en na 9 maanden hadden we de acceptgiro al in de bus en kregen we te horen dat we al binnen een jaar gingen starten, kan dus heel snel gaan.
    Heel veel succes!
     
  3. mama1977

    mama1977 Actief lid

    23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    hoi allemaal,

    lang niet meer geschreven, maar zijn er een weekje uitgeweest. lekker uitwaaien in zeeland met op de laatste dag wederom een bijeenkomst. (nummer 4 over rouw, afscheid e.d)

    best wel weer heavy allemaal en dus ook doodziek thuisgekomen. ben helaas ook zwaar wagenziek en zelfs zelf rijden heeft dit keer niet geholpen. wordt nog wat. maar we moeten nog 2x naar eindhoven en heb me aangemeld voor een infobijeenkomst "special need" in woerden notabene (spuugbak meenemen :()

    voor de mensen die net het bka nummer hebben aangevraagd, als het goed is krijgen jullie ook nog een uitnodiging voor een extra informatiebijeenkomst alvorens er gestart wordt met de VIA. is geheel vrijwillig maar dan geven ze de huidige stand van zaken en kun je ook al wat vragen stellen enzo. vond het in ieder geval erg nuttig.
     
  4. Herma

    Herma Bekend lid

    15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Dames, heb nog een vraagje. Ik heb reactie met een nummer gekregen van de stichting adoptievoorziening. Moet ik nu verder nog iets doen of gewoon afwachten? Loopt nu alles vanzelf?

    Thanx
     
  5. Miepie80

    Miepie80 VIP lid

    6 mei 2007
    8.101
    3
    0
    Herma, inderdaad afwachten nu... ergens komend jaar (ik denk over een maand of 9) krijg je een brief in de bus met een acceptgiro van 900 euro en informatie over wanneer je ongeveer de cursus zal gaan volgen. Een paar weken later krijg je dan boekjes opgestuurd en de precieze data (en plaats).
    Succes met wachten!
     
  6. mama1977

    mama1977 Actief lid

    23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    hi herma,

    inderdaad wachten nu.... er volgt trouwens ook nog voor de uitnodiging van de officiele bijeenkomsten nog een uitnodiging voor een extra informatiebijeenkomst waarin de actuele stand van zaken in adoptieland worden besproken en waar je ook evt vragen die je hebt over procedure en dat soort dingen kwijt kunt. (zijn wel kosten aan verbonden maar wij zijn toen geweest en vonden het erg nuttig)

    heel veel succes!! grtjs
     
  7. Herma

    Herma Bekend lid

    15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Ok thanx dames!
     

Deel Deze Pagina