Wie wordt zijn buik(niet de baby) ook zoooo zat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelybaby, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

30 sep 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    ik wordt mijn buik zo zat!
    Ik had verwacht dat de zwangerschap veel leuker zou zijn..
    Voel me lusteloos, moe en zit maar te wachten op de beruchte zwangerschapsweken vol energie die je vaak aant poetse zetten.... :)

Met pany en kleding aantrekken zitie zo in de weg, mn buik...
    Met slapen ligtie in de weg, met het eten staat ie op klappen..poeh!
    En nu nog 12 weken te gaan :(
    Ik mag niet zo klagen, maar wordt et echt al zat..

liefs

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nou ik zal ook blij zijn als ie weer weg is ;)!
    Maar ik haat hem al vanaf dat ie er is, gewoon omdat ik het vreselijk vind om dik te zijn. Al wel 100000x is me verteld dat ik niet dik ben maar een wonderbuik heb :D, dat ik niet dik ben maar dat enkel mn buik groeit omdat er een prachtig kindje in groeit, etc. Maar toch vind ik het vreselijk!

Echt in de weg zitten doet ie eigenlijk nieteens, nouja met bukken, scheren, slapen enzo wel af en toe maar gewoon dat ie er is vind ik erger ;)!

Maar ach gelukkig ook een hoop mooie momenten van het kindje dat je in je buik voelt groeien, voelt bewegen enzo dus dat is dan wel weer heel fijn ;)!

En straks na de bevalling is ie weer helemaal weg en komt ie nooit meer terug, dus daar denken we nog maar een keer extra aan dan ;)!

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik voel mijn buik momenteel echt groeien. Ik voel steeds de 'aanwezigheid' van mijn baarmoeder, zeg maar. :p
    In een week tijd ben ik uit m'n broeken gegroeid.

Ik weet wel dat het nu nog niks voorstelt, maar ik vind het nu al vervelend!

4. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Nou, ik ben nog veel minder ver dan jou en ik heb het ook al... terwijl ik dit bij m'n 1e zwangerschap totaal niet heb gehad...
    Deze zwangerschap ervaar ik vanaf het begin af aan al een stuk zwaarder en al is mijn buik nog niet eens zo heel erg dik, hij zit wel al behoorlijk in de weg! Ik ben ook echt heel erg moe, val elke avond in slaap op de bank en heb nergens zin in, vooral 's avonds niet!
    Ik voel me af en toe ook echt een zeur, maar ik ben blij als het juni is....

Groetjes Niki

ps: zoals mijn banner zegt... 'slechts' 117 dagen te gaan... :(

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

nergens last van, ben trots op mijn buik :):)

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

alleen vervelend als ik mijn schoenen aan en uit trek maar verder ben ik er ontzettend blij mee

7. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    haha heb je nu die leuke recalme van actievia zit jou buik je ook zo in de weg? haha of heb je ook zo een last van een opgeblazen gevoel

uuhm tja soms is het idd wel vervelend maar ik blijf positief

8. Guppiebe

Guppiebe Actief lid

10 nov 2008
    119
    0
    16
    Ik heb absoluut geen last van mijn buik, maar ik merk hem wel wanneer ik bezig ben. En voor wat betreft de engergie spurt.. Ik heb hem nu hahaha! Ik moet mezelf echt afremmen anders doe ik nog meer als voor dat ik verlof had, dus wie weet, nog een paar weekjes en dat jij je dan ook helemaal fit en top voelt!

9. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Met teennagels knippen ben ik hem ook liever kwijt.. verder veel te trots op mijn buik om hem al weg te willen hebben haha

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben hem spuugzat! staat steeds onder spanning, zie me eigen voeten niet meer.. zitten lukt bijna niet, liggen lukt bijna niet, voel me echt zon 10tonner!

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ben hem ook spuug en spuug zat...ik vraag ook elke avond os ik hem even af mag doen....maar ja...dat gaat natuurlijk niet...maar ik begin er echt een hekel aan te krijgen...eerst stond ik elke dag voor de spiegel te kijjken hoe hij groeide...en nu ontwijk ik de spiegel...of zie ik mezelf en denk ik BEN IK DAT?

maar mijn kindje is me alles daarom mag hij er nog even zijn die buik!

12. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Hier nog één hoor.. En het maagzuur helpt ook niet echt mee.. Verder doet het nu ook echt auw als de baby schopt, dus de weken mogen wat mij betreft voorbij vliegen!

13. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Vind het wel verwonderlijk dat er zoveel meiden in dit topic zijn die nog niet eens zo heel ver zijn en al hun buikje beu zijn .. Niet voor dit of dat maar het word nog veel erger hoor ! Toen ik +/- 25 weken was zuchtte ik al wel eens maar als ik het naga is het nog niks vergeleken bij hoe ik me nu voel . Niet lullig bedoeld maar wil gewoon maar zeggen dat het nog een pak lastiger zal worden en daarom relativeer nu nog wat meer . ;)

14. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, helaas weet ik dat maar al te goed.... ik heb zeker nog even te gaan, maar misschien komt mijn tijd nog wel, ik probeer positief te blijven ;)

15. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik ben juist blij met mijn buik! :D
    T zal heus nog wel erger worden maar daar mag je toch juist trots op zijn :D

16. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

30 sep 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    Ik denk dat het komt omdat wij al behoorlijk dik zijn!
    Iedereen denkt ok al dat ik op het laatst loop of een tweeling krijg..
    Ik ben superblij met de baby, maar dan kan het pakje nog wel zwaar zijn om mee te zeulen de hele dag, en behoorlijk in de weg zitten..

liefs

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    bij jou ook al lovely baby....ik zei laatst tegen mijn vriend dat ik elke keer als ik buiten de deur de opmerking krijg.....

krijg je ene tweeling? neej...
    ow dan ben je zeker al overtijd? nee ik moet nog wel even....grr...
    of wat loop jij moeilijk wat heb jij? he heb je het tegen mijn? ik heb een baby in mijn buik...met bekkeninstabiliteit....dus probeer je voortestellen om kei hard in je kruis te worden getrapt en dan meteen aan te lopen...kijken of jij dan nog zo makkelijk loopt....

ja iedereen denkt dat je nu tegen mij kan aan lullen zonder daarbij na te denken of ik die opmerking niet te vaak heb gehoord of dat het mijn gevoelens pijn kan doen.....

en dan heb ik gelukkig dit forum waar ik lekker kan zeiken! haha

18. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Mijn buik is mooi, maar ik wil wel graag mijn oude lijf weer terug :)

Deel Deze Pagina