wie wacht ook op de ongi?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zilvervosje, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier helaas vandaag de ongi bah

2. Mikkie1987

8 sep 2009
    12
    0
    0
    Ik wacht al vanaf april op m'n ongesteldheid!

3. Seth

Seth Niet meer actief

Tja kan me wel een beetje in jullie vinden...

enige verschil is dat mijn laatste bloeding.. 1 april 2008 :D is geweest...
    Ben in januari bevallen en gaf tot afgelopen vrijdag bv...
    heb afgelopen maand wel onveilig gevreeen.... en had een dag later vruchtbaar slijm (?)
    (ofja we doen normaal voor het zingen de kerk uit... net alsof dat veilig is;)) Ik zou wel graag een derde willen... mn vriend iig NU nog niet....

Ik wacht dus ook op mn ongi.... pfff zo vervelend als je niet weet waar je aan toe bent.......

4. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Hey meiden,
    ik ben het wachten ook nogal beu..
    ik begin me steeds zieker te voelen..
    en alle testen zijn Negatief:(
    Liefs

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jemig meiden wat vervelend. Overtijd, maar niet zwanger:(
    Ik heb morgen mijn NOD, maar goed voel al gerommel (al dagen) en heb bruin slijmverlies. Dus kan niet wachten tot die ongi komt om door te gaan voor de tweede ronde.

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik wacht ook op mijn ongi. Eerste keer na stoppen met de pil. Heb op dag 13, 14 en 15 posi ovu testen gehad. Hoop dan nu ook dat ik netjes een cyclus heb van 28. Dan zou ik woensdag of donderdag ongi worden. Hopelijk komt ie door (nog nooit zo blij geweest dat ik ongi wordt), dan kunnen we vol goede moed ronde 2 in gaan..

7. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Volgens mij, als de uitslag niet verkeerd is omdat ik het verkeerd gedaan heb, ben ik zwanger...

Vanochtend heb ik nog eens getest, gewoon omdat ik nog niet ongesteld was en omdat ik er toch nog een had liggen. Maar na een paar minuten werd hij naast de streep helemaal lichtroze, en na een kwartier staat er echt een roze streep. Ik moet het nog een keer netjes doen, en misschien nog wel 100 keer testen voor ik er echt van overtuigd ben dat het geen foutje is... maar heel voorzichtig begin ik vast aan mijn vreugdedansje...

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    oooh spannend meid!!!!!
    zie dat je al 6 dagen overtijd bent, wordt ook eens tijd ofniet!!!

ben benieuwt... SUCCES!

9. Soly

Soly Lid

30 sep 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, hier hetzelfde ben nu ook 3 dagen overtijd vanochtende een test gedaan volgens mij negatief, voor mijn idee zag ik wat, maar je wilt natuurlijk ook wat zien,had een week lang zere borsten een zeurderig en trekkend gevoel onder in de buik, we zullen zien, ben blij dat ik niet de enigste ben,ben benieuwd wie er binnenkort zwanger is!!!
    gr soly

10. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hier nog één. Ik wacht ook op mijn ongi. Ik ben 3 dagen overtijd en 2 negatieve zwangerschapstesten verder. Al twee dagen bruinverlies. En nu helemaal niets meer. Ik snap er niets meer van. Laat de ongi maar komen. Dan kunnen we weer verder. Maar ik ben zo te lezen niet de enige met dit probleem.

Groetjes Sammy

11. Soly

Soly Lid

30 sep 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,ik ben aan het wachten,alle testen negatief(meschien te vroeg gestest)dat hoop ik,nog een paar dagen wachten.
    gr soly

12. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Ik doe met jullie mee................

Ben zoals jullie zien onregelmatig ongi en heb lange cyclussen. Maar de vorige keer was ik ineens na 29 dagen ongi! Maar nu zijn we al weer 32 dagen verder en nog niks. Heb ook geen klachten en een negatieve test. Ga er dus niet vanuit dat ik zwanger ben, maar wil dan wel graag een ongi. Dan weet ik tenminste dat we weer opnieuw kunnen proberen!
    Succes allemaal!

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ben ook al aan het wachten sinds 20 aug. Ben wel pas een maand gestopt met de pil maar had daarvoor nooit echt lange cyclussen.

14. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ja hoor, vanmiddag weer een streep :). Ik ben zwanger!!

Heel veel succes, meiden... ennuh, geen symptomen betekent niks. Ik heb er ook geen. Sterkte, ik hoop dat er meer meiden meegaan als juni-mamma's

15. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Gefeliciteerd! Nu lekker ervan genieten..Hopelijk volgen wij snel!

16. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.641
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik wacht ook op ongi,niet door het ontpillen,ben gewoon opgewonden omdat we net in Australie zitten en alles is heel chaotisch nu.
    Ik weet niet wanneer ik naar een huisarts zou moeten?
    Die hebben we nog niet,dan moet ik naar die van mijn nicht,waar we nu logeren.

17. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    @zilvervosje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

ik heb 2 dagen licht gevloeid terwijl ik anders leegloop toch gaf test gister negatief aan. dus het is nu wachten tot de ongi losbarst en anders test ik volgende week nog eens wie weet, het blijft hier dus nog ff spannend

18. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

De ongi is nu gelukkig doorgezet. Wel vreselijk ziek ervan deze maand. Maar ik ben wel heel erg blij dat het er nu is. Kunnen we weer gaan aftellen naar de eisprong.

Zilvervosje Gefeliciteerd!!!Hoeveel dagen was je overtijd voor je een positieve test in handen had? Had je ook geen menstruatie klachten? Want dat hoor je wel eens. Dat het voelt of je de menstruatie moet krijgen.

En ik hoop dat de test snel duidelijkheid krijgen.

Groetjes, Sammy

19. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    zilvervosje, gefeliciteerd meid!!!!

ik zie dat je de eerste ronde ook al n posi test had maar toch ongi geworden bent?? dat moet ook vervelend geweest zijn..

Ik ben ongi geworden vandaag na 5 dagen overtijd te zijn geweest..:(:(
    ben wel blij van de onzkerheid af te zijn!

Liefs Lara

20. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hoi allemaal,

Ik ben volgens mijn ovulatietesten die op 08 en 09 september positief waren al ruim een week overtijd. Ik weet dat ongeveer 2 weken na een positieve ovulatie je ongesteld worden. Nou dat was dan ongeveer 22-09. Het is 01 oktober en nog niets. Gister getest en negatief. Ben wel met vlagen misselijk en gevoelige tepels, maar verder geen andere klachten. Ben het wachten zat :(.

Liefs

Deel Deze Pagina