wie wacht ook op de ongi?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zilvervosje, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0

Hier ook vanochtend getest ook weer negatief grr!
    Hopen dat we dan maar snel ongi mogen worden!

Liefs J

2. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Ook hier aan het wachten na stoppen met de pil (3 maanden geleden)...vorige maand had ik wel een paar dagen bruin/bloedverlies en dacht dat dit me ongie was maar begin toch te twijfelen...dus maar weer afwachten (negatief gestest de afgelopen dagen)!

3. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    He Meiden,
    wachten duurd lang he? Pff
    Maar ik heb net misschien een lichtpuntje gezien;)
    bij het afvegen zat er bloed bij:) maar ik wil nog niet te hard juichen;)

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hoi daan,

Heel veel succes en sterkte....

5. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Ik ben ook nog aan het wachten. Ben nu 9 dagen 'overtijd' en niet zwanger. 1e cyclus dus benieuwd wanneer alles op gang komt.
    Heb wel echt last van opgezwollen buik? Is dat herkenbaar? Had ik nooit last van toen ik met de pil elke vier weken keurig ongesteld werd.

6. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Hoop voor jullie dat het snel komt!

7. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Dankjewel..

Ik zit nu inmiddels op dag 14 overtijd en het echt heel erge kramp steeds! Gewoon soms echt niet uit te houden.
    Ik hoop dat het snel doorbreekt, dan kunnen we beginnen met een nieuwe ronde!

Liefs

8. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Hoi ik ben nieuw op dit forum en wij zijn ook bezig om zwanger te worden (sinds 5 maanden). Jullie verhalen zijn heel herkenbaar.
    Na m'n eisprong heb ik een aantal dagen last gehad van heel lichte afscheiding (roze/rood achtig, maar niet zoals een menstruatie). Voor het eerst ben ik nu 4 dagen overtijd. Gisteren een test gedaan van het Kruidvat, die was heel erg vaag. Er was heel erg vaag een streepje te zien maar dan bedoel ik dus heel erg vaag. Zo vaag, dat het bijna niet te zien was. Gisteren en vandaag een beetje een ongi gevoel. Maar nog steeds niets. Ik wacht tot het weekend en doe dan nog een test. Anders naar de dokter als m'n ongi niet komt. Maak me best wel zorgen aangezien ik wel altijd regelmatig ben. Soms lijkt het alsof m'n borsten iets groter zijn en dat ik van die montgomery kliertjes heb maar ik weet niet meer of die er altijd al zaten en of ik me dingen inbeeld. Zucht....
    Groetjes
    Jolanda

9. mam11

mam11 Lid

3 jul 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook aan het wachten..ben nu 4 dagen overtijd tov van mijn vorige cyclus...pffff, nu dus een cyclus van al minimaal 6 weken. Twee negatieve testjes gedaan. Heb maar de etos-pillen gekocht, misschien dat ik daarmee mijn cyclus wat kan verkorten, want zo schiet het niet echt op.

10. sonja17

sonja17 Actief lid

14 feb 2009
    155
    0
    0
    Gebruiken jullie ook wel eens die testen van sensitest? ik heb testen die kunnen 4 dagen voor nod hcg opsporen. Ik had gisteren nod en donderdag getest negatief. zou het nog kunnen?
    Ik heb wel allerlei gevoel in mijn tepels en onderin mijn buik. Maar ja dat had ik devorige keer ook en werd toen ongie. Maar ik heb hetzelfde ook gehad en was toen zwanger geen pijjl op te trekken dus! Succes allemaal!

11. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Ha Zilvervosje,

Ben even niet op het forum hier geweest. Dacht te proberen op deze manier om het wat meer van mezelf af te krijgen, ben er in mijn hoofd best veel mee bezig nl. Maar ook dat werkt niet. Niet negatief hoor, gewoon ´gezonde bezigheid´ zal ik het maar noemen. Wil gewoon zo graag een baby en wij zitten nu inmiddels al in de 6e ronde. Maar we blijven positief hoor! Het is zoals het is en komt wanneer het komt :) .

Maar nu ik hier weer eens kwam lezen zie ik gewoon dat ik jou van harte kan feliciteren!!!! Wat een leuk nieuws zeg. Heerlijk genieten nu voor jou/jullie. Geniet ervan, ben erg blij voor je/jullie.

Aan de rest van de dames die in de ´wacht´fase zitten: Erg veel sterkte en duim voor jullie allemaal dat het toch positief zal uitvallen. Je moet maar zo denken: tot de dag dat je pas echt de duiveltjes hebt kan het nog alle kanten uit ;) .

Groetjes, Conchita

12. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Even een vraagje over ongi. Weet namelijk niet zeker of ik nu wel of niet ongi ben geweest. Ben eind augustus met de pil gestopt en daarna op 29 augustus gewoon ongi geworden. Op 20 en 21 september 2 dagen soortemet ongi geweest: niet zoveel en bruin. Wel misselijk geweest en buikpijn gehad. Had gehoopt dat het innesteling was, maar ben niet zwanger dus dat was het niet. Daarna was het wachten op de ongi. Nu ben ik zondag en maandag ook weer soortemet ongi geworden en hetzelfde als de vorige twee dagen: niet heel veel en bruin. Alleen heb ik er helemaal niets van gevoeld (geen krampen of dergelijke).
    Kan ik dit nu zien als ongi en is de volgende ronde begonnen of is dit niets? Weet het nu ook niet meer :(.

13. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    hoi.Ik ben nu ook weer aan het wachten..
    De dagen duren lang...

14. Mennie

Mennie Niet meer actief

pfff.....ik zit pas in ronde 2 en ken mn cyclus dus nog niet. De vorige ronde was het 21 dagen. 3 weken ervoor had ik mn laatste pilbloeding al gehad dus ik d8 21 dagen zal t wel zijn want dat was het 10 jaar geleden ook voordat ik met de pil begon.

Vanaf donderdag tot gisterochtend was ik misselijk tot overgeven toe, leuk gecombineerd met buikkrampen in mijn onderbuik waardoor de misselijkheid nog meer gestimuleerd wordt.FIJN! omdat ik het aan niemand wilde laten zien dat ik misselijk was en pijn had heb ik tot huilends toe op de wc gezeten zo een erge pijn had ik.

Maar goed gisterochtend had ik het lichtjes en heb daarna (gelukkig) geen last meer gehad.

Gister moest ik volgens mijn 21 dagen cyclus ongesteld moeten worden maar niets...nada...geen gevoel...niets.

Test gedaan en ook niets...dus heb mn banner aangepast op 28 dagen in de hoop dat ik of volgend week wat weet.
    Wat denken jullie?

15. mam11

mam11 Lid

3 jul 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Mennie!

Hier ook nog steeds aan het wachten. Moet nu een dag of 6 overtijd zijn, maar nog geen posi test. Ik denk dat ik gewoon mijn eisprong heb overgeslagen. Kweet het ook nie.
    Ben wel veel duizelig en heb witverlies, maar of dat iets zegt, geen idee. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben, anders maak ik mezelf helemaal gek.

Gefeliciteerd nog aan degenen met een posi-testje en sterkte voor de wachtende dames!

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hey,

allemaal op het wachtbankje;)
    had vandaag ongi moete worden(het kan nog steeds) maar omdat ik altijd een routine heb qua ongi voel ik mie niet zo dat het gaat gebeuren..
    Die routine heb ik gehad maar drna geen roodverlies...

negatest vanmorgen ..

hmz of me ei is later of mijn lijf doet gek:p

17. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    spannend mama chan!!
    ik moet nog veel wachten.Maar vorige ronde begon 9 dagen te vroeg met bruinverlies...
    Daar ga ik dan nu ook maar een beetje van uit dat dat er nu aankomt..
    Ik hoop het niet natuurlijk!;)
    Veel wacht succes iedereen....

18. ManonMonde

17 feb 2009
    57
    0
    0
    Hier nog een wachter!

Vandaag NOD dag, nog niks roods en duivels kunnen bekennen. Ook nog helemaal geen symptomen die ik normaal wel heb als ik ongesteld ga worden. Om gek van te worden!

Succes iedereen, hopelijk iedereen met goed nieuws!

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    gezellig allemaal wachtenden :D

20. Mennie

Mennie Niet meer actief

raar is de mens he, met een raar lichaam...konden we maar gewoon zelf bepalen hoe wat, waar, wanneer....zonder al deze (in)spanning en stress....;)

Deel Deze Pagina