Joh bij mij ook Mamma Chan, ik heb vanacht niet kunnen slapen van de menstruatiekrampen en er de hele ochtend ook nog last van gehad. Normaal heb ik er nooit zo'n last van. Pffff. Groetjes Jolanda
hoi hier nog iemand die aant wachten is .. heb cyclus van 35 dagen aangehouden .. en 8 okt nega getest.. dus ja afwachten ....
ik moet als het goed is morgen ongesteld worden..liever niet natuurlijk! ben vanaf 7 sep gestopt met de pil..dus ja kan ook later zijn ,we zien het wel! idd wachtenwachtenwachtenwachten.......
hier ook iemand die wacht op ongi.. of jaa eigenlijk niet.. maar beetje duidelijkheid zou wel fijn zijn ..! Moet zeggen dat ik me ook echt niet zwanger voel ... en voel ook niet dat mn ongi er aan komt.. ! iemand het zelfde .. ??
Haha nou ik heb het vandaag toch weer gedaan maar weer negatief,, ! echt raar .. =S maarja nu ga ik echt gewoon wachten op mn ongi ..! Haha
Nog steeds niks hier, na 11 dagen overtijd. Ben vorige week begonnen met de Etos zw. pillen. Ben benieuwd.
Ik heb gehoord dat je pas officeel kan testen als je 2 weken zwanger bent... is dat zo .. ?? Dat kun je een beetje nagaan .. als je weet wanneer je je innestelling hebt gehad.. ! Want dan zou ik woensdag ''officieel'' kunnen testen ..! Hmm of zou dat echt onzin zijn .. ?
@ Rachell. Nee, ik voel ook eigenlijk niks, wel van die kleine dingetjes, zoals als soms misselijk of steekjes hier en daar, maar ik geloof niet dat die van een zw.schap zijn. Je kan trouwens ongeveer testen vanaf twee weken na de innesteling. Ben nu ff denken...12 dagen overtijd, vandaag nog eens (tegen beter weten in) een testje gedaan, weer nega. Ik hoop dat de pilletjes van de Etos snel hun werk gaan doen. En bij jou Lydia? Ook nog niks?
hey rachell, ben jij nu nog altijd niet zeker of je zw bent of niet ? balen zeg... hoop voor je dat je snel antwoord krijgt, wij zijn hier weer volop in klusperiode, ook wel leuk hoor..................
hier nog een wachtende op de ongi.. deze maand overgeslagen met klussen omdat mannetje het een beetje verkl***t heeft.. mja volgende keer beter, haha.maar dat geduld! grrr