hallo Allemaal, Ik wacht ook op mijn ongi ben nu op dag 32 mijn cyclus voorheen was 31,31,28 dus nog niets geks. Gister een test gedaan negatief (dacht dat ik gister al op dag 32 zat foutje...) Hopenlijk hebben we of snel een positieve test in handen of ons maandverband/tampons heel veel succes allemaal. O ja even mijn symptomen: - buikkramp/pijn onder in buik, onder mijn navel - last van onderrug - vollere borsten, maar niet gevoelig - soms hoofdpijn - heel veel naar de wc moeten hoeft niet elke keer veel te plassen maar heb wel de drang ( is geen blaasontesteking , doet ook geen pijn bij plassen). - witverlies (niet veel maar wil het liefst na een halve dag een schone onderbroek aan). Groetjes Klungel
Ik zit inmiddels na het stoppen van de pil op dag 46 en nog steeds niet ongi..... grrrrrrrrrrrrrrrrrrr Ik begin het ook steeds irritanter te vinden.. WANNEER WORD IK NOU EENS ONGESTELD!!! XXXXX
Joepi!!Ik ben na een dikke 7 maanden einnnnddelijjjkkk ongi geworden!! Dit wilde ik even kwijt! Aangezien ik geen borstvoeding heb gegeven leek het alsof er iets mis was maar gelukkig pikt mijn lichaam het weer op! Voor de rest nog succes met wachten maar het kan altijd nog langer dat zie je bij mij wel! Groetjes!
Ook ik ben na 42 dagen eindelijk ongesteld geworden!! Tis niks vergeleken met 7 maanden , maar het duurde voor mij een eeuwigheid! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
hoi meiden, Ik wacht inmiddels ook op ongi HEb alles even kort samengevat: Dit is de tweede maand dat ik temp, vorige maand hele mooie gewone curve. Deze maand kreeg ik op CD 15 s ochtends helder bloed met slijm, toen 2 dagen licht helder bloed, hoefde niet echt tampon in. Maar als ik tampon in had zat er aargi wat (helder bloed)op. Vond dit gek, heb al eens eerde ovu bloeding gehad maar dat was altijd 2 dagen beetje bruin bloed. Met vrijen werd helder bloed erger, leek wel of ik mega ongesteld was. Was die dagen tot CD 19 niet zo lekker, dus temp was iets hoger dan gemiddeld. Had paar dagen ovulatiepijn, daaraan merk ik meestal dat mijn ei eraan komt. CD 20 en 21 HEEL vruchtbaar slijm, kon je mega draden van trekken en op 20 positeve ovutest van CB digitaal. na cd 21 was ovulatiepijn weg. Temp steeg een beetje, maar zette niet door na 5 dagen bleef hij laag en laatste 4 dagen 36.7 en toen temp dip naar 36.5. (zie mijn fertility friend kaartje), gister weer 36.7 en vandaag weer 36.5 Heb van 11 okt (12e was nod) heeeeel licht bruinerlies gehad. hoefde niet eens tampon in. sind vandaag niks meer. Begrijp er niets meer van. Sinds eergister voel ik ook klein beetje steekjes, drukkend gevoel rechts onder in mijn lies. Soort licht ovupijn gevoel. En wat geborrel in mijn buik. Kan iemand mij niets zinnigs zeggen hierover???
Ik wacht eigenlijk ook op mijn ongi. Verwacht hem normaal gezien aankomend weekend... Dat zou een cyclus van 32-33 dagen zijn geweest dan. Nu maar wachten.... (en wat duurt dat lang!)
hier ook iemand die wacht.... normale cyclus van 29-32 nu al dag 41 eergisteren nega test... zoooo vreemd! groetjes mandy
Ik heb 83 dagen nog geen Ongi gezien nu heb ik vandaag een zw test gedaan en die zei "zwanger" toen heb ik met me stomme kop 1,5 uur laten een nieuwe test gedaan (wel nog gedronken) en die zei "niet zwanger" morgen vroeg even nieuwe doen Liefs
Ik had gisteravond laat wat bruinverlies en vanmorgen ben ik heel erg ongesteld geworden! Ergens natuurlijk wel jammer dat het niet meteen raak is, maar wel heel fijn dat ik een hele normale cuclus heb gehad na bijna 12 jaar ononderbroken pilgebruik!! We gaan na de ongi vol goede moed aan de 2e ronde beginnen!!
Ik ben ook nog aan het wachten, nu dag 48 (ongeveer). Ben wel ongeduldig geweest afgelopen weken. Al 3 keer een test gedaan . Maar niets. Ik vond steeds weer excuses om te testen, 1e keer voor NOD, toen op NOD en voor de zekerheid nog twee weken nar NOD .
Ik zit ook nog steeds te wachten hier (inmiddels al meer dan 50dagen), maar ik heb al wel dagen last van mijn buik (zo'n gevoel of ik ongesteld moet worden). Alleen is er nog steeds helemaal niets te bekennen.. hebben meiden hier ervaring mee of is het wat anders? xxxx