Dus je kan beter naar een echobureau gaan dan het zh begrijp ik? Is er ook verschil tussen het zh en een echobureau dan, hoe alles gaat zegmaar? Of word bij beide precies hetzelfde gedaan
ik loop bij de vk en ik krijg daar ook de echo. Ik vind het ook erg spannend om te kijken, ik hoop zo dat de baby in orde is. Ik denk dat ze ook wel even wil kijken naar het geslacht, toch? Zijn er echt verloskundigen die dat niet willen doen omdat het daar niet om gaat, dat vind ik wel raar. Waarom moet t nou ook zolang duren grr, denk dat ik ook ergens achterin april mag. Ben nu 15wk, dus nog 4 a 5 weken wachten pffff
@Kagagoz, ja precies je gaat er gewoon vanuit dat het geodzit allemaal maar het kan ook gewoon niet zo zijn natuurlijk. Daar hou je dan toch altijd wel een beetje rekening mee..maar alles is prima hoor met onze baby`s!!!! @Nathalied, nou ik ben bij onze dochter toen naar een echobureau geweest omdat ze daar op dvd konden opnemen, vonden we wel leuk! Nu hoor ik wel ens dat ze in het zk minder moeite doen, maar die bij het echobureau duurt ook maar 20 minuten dus ja...Nu gingen ze als het goed was het regelen dat we nu in het zk het ook konden laten opnemen dus ben eens benieuwd!! @Fontana, ja waarom niet gewoon even naar het geslacht kijken he? Heb er zelf nog nooit iets over gehoord bij andere in mijn omgeving trouwens....
We hebben besloten deze keer alleen de termijnecho en de 20 weken echo te doen. Termijnecho is met 10 weken, dus wij weten ook pas met 20 weken wat het is. Pfff... Duurt nog lang
Wij wachten ook! Ben op zich wel heel benieuwd naar wat het gaat worden, maar ik vind het belangrijker dat hij/zij gezond is, geslacht is maar bijzaak. Ik koop trouwens van het geld wat een pretecho kost ook veel liever nog wat leuks voor de baby of voor Milan.
Wij hebben ook gewacht, al was het naar het einde toe steeds moeilijker.. Achteraf ben ik blij dat ik gewacht heb omdat ik hier wel redelijk vaak verhalen lees van mensen die een meisje zouden krijgen en bij de 20 weken echo opeens een jongen, of andersom. Dat wilde ik liever voorkomen. Bij ons wordt de 20 weken echo in het ziekenhuis gemaakt en ik heb daar toch wel zeker een half uur op de bank gelegen. Wat een genot om te zien! Succes!
ik wacht met je mee maar ik moet nog langer wachten dan jou cin.. hahaha spreek je weer bij de sept. mama`s hihi xxx
@Linda86 zeker is het belangrijkste waarvoor je gaat de gezondheid van je baby, maar het geslacht wat je eventueel te horen kan krijgen is ook wel leuk, toch? Pretecho vindt ik toch wel hel erg leuk om ted oen met 27 weken, zeker is het duur maar het wel waard!! Ook vindt ik het voor de kinderen zelf super om later te kunnen zien, niet? Wie zou dit niet willen hebben gehad van zichzelf, een dvd van toen je nog in de buik zat? @Patricia hehe tenminste versterking daar!!! hihi
Wij willen het niet weten wat het wordt, vinden het pas een verrassing wanneer het geboren wordt. Maar ieder zijn keus. Gr Des
Ben ik ff jaloers.....!!! succes en veel plezier!! ik wacht trouwens tot de 18weken en 1 dag.... (ivm de pasen) ben nu veel ongeduldiger als met de tweede en zeker als met de eerste...!!!
ja erg he seth!!! Ik ga kijken of ik volgende week geen echo kan krijgen...dus mischien weet ik het stiekum toch eerder hahaha..maar denk niet dat ik een echo krijg helaas!!
ik heb ook zo hekel aan wachten...liefs vandaag dan morgen...maar we blijven netjes wachten op 26 april...hoe moeilijk dat ook is..whaha
klopt de 26e... toen ik zwanger van mijn zoontje was...was ik de zelfde periode als nu zwanger alleen was ik bij hem 3 weken verder...ik was 20 aug. uitgerekend en nu 12 sept...
Ik ben nu ook 2 weken voor de toendertijd uitgerekende datum van onze dochter uitgerekend dus ook dezelfde periode!!