lieve meiden ben al een jaar bezig en loop net bij het ziekenhuis en daar zeiden ze dat ik waarschijnlijk geen goede eisprong en alles heb moest nog 1 keer voor zekerheid bloed laten prikken en nu ben ik over tijd heb voor zekerheid een test gedaan (meer voor de lol) en een dikke vette plus meteen! ik snap het niet kan het ook zo zijn dat je dan niet zwanger bent? ik heb geeneens foliumzuur meer genomen omdat ik straks met medicijnen zou starten om eisprong te krijgen dus dacht echt dat het zo niet zou lukken zou het dan echt? kuss patries
Hebben ze geen test in het ziekenhuis gedaan? Voor zover ik weet betekent een positieve zwangerschapstest altijd dat je het zwangerschapshormoon (HCG) aanmaakt. En dat hormoon maak je alleen aan als je lichaam denkt zwanger te zijn. Ik zou voor de zekerheid maar even een test laten doen bij de huisarts.
was al meer dan 6 weken geleden in het ziekenhuis dus zou erna zwanger zijn geraakt dan kan het gewoon niet geloven..
Welke test was het? wel een zw test toch? Dan kan die test alleen positief worden als je hcg in je plas hebt. Hcg heb je alleen als je zwanger bent, of als je medicijnen gebuikt waar het in zit. Hoeveel ben je over tijd? Idd huisarts vragen om bloedonderzoek en ik zou nog een test doen! Vals positief komt heel weinig voor. Was die echt duidelijk? en met foliumzuur beginnen.
Als je 6 weken overtijd bent, dan ben je al een eindje toch. Zou niet te lang wachten met verder onderzoek. Straks ben je al 8 of 10 weken
Ik zou ook zeker maandag zorgen dat je erachter komt of je zwanger bent. Hou je ons op de hoogte? Ik hoop dat de test de waarheid spreekt!
heb je in de 6 weken dat je overtijd bent geen 1 keer getest? Want je bent dan wel heeeeeeeel lang overtijd. Ik zou snel de laatste weken nog foliumzuur slikken. Aan je banner te zien ben je zelf 120 dagen overtijd Dan heb je of heeel laat je eisprong gehad, of je bent al heel lang zwanger.
En heb je inmiddels nog eens getest? Haal anders de digitale van CB. Die geeft zwanger of niet zwanger aan. Weet je t meteen. Maar eh volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger! Maandag meteen het ziekenhuis bellen, dan krijg je waarschijnlijk zeer binnenkort een echo...
Volgens mij is het zo dat hij wel vals negatief aan kan geven, maar niet vals positief (romed daar gelaten) Dus van mij af ook alvast een voorzichtige felicitatie!
ik maak hieruit op dat ze clearbleu gebruikt heeft,e die heeft wel een indrooglijntje,maar als zij zegt het was een vette plus,dan was het zeker niet een indrooglijntje
je hoort het wel vaker dat mensen als ze het niet verwachten ineens zwanger blijken te zijn. ik zou er nog een test tegen aan gooien, als die ook posi is,dan ben je gewoon ZWANGER gefeliciteerd!
@mirandakloppie... Ze had meteen een dikke vette plus, dus ik denk niet dat het een indrooglijntje kan zijn.
Een plus, hoe dik of hoe dun ook geeft aan dat er HCG in je bloed zit en dat je dus zwanger bent. Feit dat ie met drie seconden in beeld was geeft aan dat je veel HCG in je lichaam hebt en waarschijnlijk al wel een tijdje zwanger bent. Gefeliciteerd dus!