Als een tweede kind op zich laat wachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sumshine, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik doe ook al mee met zwanger worden in 2011 clubje maar dacht dat het misschien ook leuk was om nog met meer meiden te praten die wachten op een tweede kindje.
    Ik heb een gezonde dochter van anderhalf jaar oud maar ik wil graag een tweede. Helaas heb ik in februari een miskraam gehad bij een zwangerschap van 13 weken, ik dacht dat ik vrij snel wel weer zwanger zou raken maar helaas we zitten onder tussen in september....
    Wie kent deze frustraties en wil hierover mee kletsen?
    Ik zelf vind het wachten erg lang duren, ben ook ongeduldig. Ik ben erg dankbaar voor mijn dochter maar ik wil zo graag een brusje voor haar. Ik ben zelf enig kind en ik wil gewoon liever niet dat zij ook enig kind blijft, natuurlijk hebben we nog de tijd, maar ik had in mijn hoofd...(tja?!) dat ik graag 2 kinderen net onder de twee jaar wou..het liefste wil ik namelijk 3 kinderen, lijkt me geweldig...maar goed dan moet het wel lukken...zucht.
    Over 5 dagen heb ik mijn NOD en ik hoop zooow dat het gelukt is, alleen nog geen enkele teken van een zwangerschap en heb het twee keer mee gemaakt dus ik ga er toch niet van uit...
    zucht...
    Graag tot schrijfs en lees!

groetjes Shine!

Deel Deze Pagina