Afgelopen week hebben wij een hele goede 20 weken echo gehad. Dolgelukkig natuurlijk! Helaas geen mooie plaatjes: zoon lag verstopt, keert zijn rug toe, placenta lag voor zijn gezicht en navel gaf schaduw. Dit was ook zo met een pretecho die ik met 17 weken met mijn moeder deed. De foto van mijn avatar is met 16 weken "toevallig"gemaakt, da's dan ook de enige sessie met mooie foto's. Nu heb ik mijn schoonmoeder nog een echo "beloofd"ergens rond de 25 4-26 weken. Heeft dat nog zin? Ik weet dat kindjes draaien, maar ik vind de beelden minder mooi worden nu. PS: ik ben geen fan van 3D, dus het moet per se een 2D worden. PS2: zelf vind ik het niet erg als ik geen mooie plaatjes meer zou krijgen, ik vind het ook wel prima om hem nu lekker te laten rusten en hem in Mei pas te zien! Het is meer dat ik dit aan schoonmoeder beloofd heb en het haar ook echt gun.
Tsja, het lijkt vrij simpel dan: laat je schoonmoeder kiezen. Persoonlijk denk ik: je hoeft niks te doen voor een ander, ook niet als het om een echo gaat (zelf zou ik m'n schoonmoeder niet graag meenemen naar een echo, maar dat is mijn situatie ) Je moet je alleen wel afvragen: doe je het alleen voor je schoonmoeder of ook voor jezelf?
Lastig...je kan idd vragen aan je schoonmoeder wat ze wil maar als jij zoiets hebt dat je het niet wilt dan moet ze zich erbij neerleggen. Kost ook geld en zou erg jammer zijn als die weer zo eigenwijs is. Idee; als je bijv een new born shoot doet dan je schoonmoeder uitnodigen. Of je neemt haar mee met een grote aankoop? Maar dat ligt volledig aan de band wat je hebt met haar. Volg je gevoel!
Misschien heb ik het er niet duidelijk neergezet, maar ik wil het graag voor haar EN vind het zelf ook leuk. Ik heb een heel erg goede band met haar, en ga graag samen met haar naar mijn zoon kijken. Enige is dat ik geen idee heb of het zin heeft. Ik weet namelijk niet of foto's mooier worden naarmate je langer zwanger bent, zeker als hij zo verstopt ligt, vandaar dat ik hier vraag naar ervaring: kan het nog veranderen, of moet ik me gewoon instellen op minder leuke echo's.... Natuurlijk kan ik het haar zelf voorleggen ( doe ik ook) maar ik zou het wel oprecht jammer vinden als het een teleurstelling zou worden voor haar.
Voor ons samen dus. Ik vind het leuk, zij vindt het leuk. Ik doe het graag voor haar omdat ik het zelf ook leuk vind, en ik heb een ontzettend goede band met mijn schoonmoeder.
als je het niet doet zul je nooit weten of je mooie plaatjes hebt. Misschien dat de kleine zich dan juist wel mooi laat zien en dan heb je zelf toch ook nog wat duidelijke plaatjes.
Meid je kan zeker nog heel mooie plaatjes hebben! Ik heb een groeiecho gehad met 35 weken en zelfs dat was nog prachtig. Het is echt afhankelijk van de ligging van de beeb hier bijv niet ingedaald en veel vruchtwater. Plus een goed echoapparaat doet ook wonderen.
Graag gedaan meid! Gewoon een afspraak plannen en probeer info te winnen over het echo apparaat de mijne is in het ziekenhuis gedaan afd. Gynaecologie die hebben natuurlijk een super apparaat. Mss eens aan je vk vragen waar ze bij jou in de omgeving een goed apparaat hebben. Zo zie je maar 2 d is ook prachtig!
Mijn dochtertje was ook zo'n eigenwijsje we mochten bog een keer terugkomen en toen echt 2 sec een half gezichtje gezien, gelukkig foto daarvan mee mogen nemen maar 100,- was t echt niet waard.. Maar goed, dat is t risico. We gaan hem nu met deze zwangerschap toch weer proberen! Ik hoop dat deze uk er beter voor ligt
bij mij hebben ze aangeraden om het voor de 26 weken te doen, want dan was de kans er nog dat je hem helemaal op de echo krijgt. Na de 26 weken zijn ze meestal te groot en gaan ze in delen op de echo....misschien dat je aan deze tip wat hebt