wie was dat met die prachtige wenkbrauwen

Discussie in 'De lounge' gestart door senta, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Het gaat me niet om de prijs dat het te duur is, maar het is voor mij kostbaar in de zin dat ik het niet even uit kan geven als thuisblijfmama zijnde moet ik daar toch een paar maanden voor sparen,

wel bedankt voor de tips met betrekkeing tot vakantieveilingen, en devilschase gaat het me niet specifiek om maar ik ben benieuwd w=naar ervaringen en aangezien zij het toen echt geplaatst had vandaar dus dat ik haar zocht maar anderen met ervaringen zijn ook welkom.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja daar ben ik hoooooowwwr,

Wats er aan het handje?

3. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zouden de mensen die het hebben laten doen ook een foto willen plaatsen :D ben wel erg benieuwd eigenlijk

4. XoXo

XoXo Niet meer actief

Mijn wenkbrauw gedaan met de 3d naald techniek.
    Ik heb het bij Mrs. Highbrow laten doen. Op haar site staan nog veel meer voorbeelden.

5. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauww mooi :D
    mn datum staat vast voor 15 juni bij mijn schoonzus in de salon heel erg benieuwd

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Mooi hoor! Zit daar 0% haar van jezelf bij en enkel getatoeëerd? Ziet er natuurlijk uit

7. XoXo

XoXo Niet meer actief

Ik heb vroeger (toen het mode was) mijn wenkbrauwen teveel en te dun geepileerd :(
    Dat is nooit meer normaal aangegroeid.
    In het rode stuk zat helemaal geen haar meer en de rest van m'n wenkbrauw is voller gemaakt, daar zat wel haar maar niet zo mooi vol.

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Wow echt mooi!! Heb je nog een foto van voor die tijd??

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat van mij is gebeurd met mesjes en dan inkt erin laten lopen. Deed echt teringzeer, vooral omdat t 3 x moet en steeds alles weer wordt opengetrokken.

10. XoXo

XoXo Niet meer actief

Moest even zoeken naar een foto, want ik tekende ze altijd bij met een potlood. Dit is een van de zeldzame foto's zonder :p

Let niet op mijn haar kleur, had het net geblondeerd moest nog een kleurtje overheen ;)

Deel Deze Pagina