Wie was er bang voor autorijden, en heeft het wel gehaald?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Fullhouse1981, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik was ook heel onzeker tijdens mijn lessen en vooral tijdens mijn examen, ik kan je alleen maar aanraden om véél lessen te nemen, het liefst meerdere keren per week (dat scheelt echt, dan hoef je niet het eerste kwartier weer te wennen).

Daarnaast had ik een instructrice waar ik me heel erg op mijn gemak bij voelde. Dit samen heeft ervoor gezorgd dat ik mijn rijbewijs uiteindelijk na 7 maanden lessen had en inmiddels vol vertrouwen rondrijd!

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Wat een reacties :D Was al half aan het slapen net. Ik heb veel aan jullie ervaringen. Vooral omdat verder niemand (wie ik ken) dit heeft. Wel dat ze bang waren dat de auto afsloeg. maar geen angst. Ik ben zelfs al bang als mijn man iemand inhaalt. haha, ik zeg dan altijd. niet doen!!!:(
    Maar goed, het zal wel loslopen. Ik ga gewoon door. Als ik het niet doe, doe ik het nooit meer! ;)

3. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Gewoon doen meid!! Je zit er niet alleen in en ze laten je pas slagen als je het onder de knie hebt. Kortom, je zult pas zelfstandig rijden als je het ook echt kan! En daar ben je dan ook rete trots op :) Je kunt het hoor!!!

Mijn moeder heeft er 5 jaar over gedaan. Was rond de 35 toen ze begon) Nu rijdt ze alleen op binnenweggetjes en routes die ze kent. Ze zal nooit op de snelweg rijden (terwijl dat juist zo makkelijk is). Maar ze heeft wel een grote angst overwonnen en dat heeft haar heel goed gedaan. Ook is het een groot voordeel dat ze niet volkomen afhankelijk is.

Heel veel sterkte en succes!!!

4. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik was ook heel erg bang om te gaan rijden. Ik was 22 of zo toen ik er mee begonnen ben, ik wou altijd met mijn 18 gaan beginnen, maar heb een auto ongeluk gehad en toen was ik echt bang om te gaan rijden zelfs al zat ik naast iemand dan scheet ik al zeven kleuren strond. Ze hadden het voor mij geregeld in eens stond daar een lesauto voor de deur dus nu moest ik wel. De man die mij les gaf heeft na dat ik het gehaald had gezegd dat hij het in het begin helemaal niet zag zitten met mij, maar dat hij heel erg trots op mij was omdat ik mijn angst had overwonnen. En hij was ook wel een beetje trots op hem zelf omdat hij zoveel geduld met me had. Nu ben ik heel erg blij dat ik het heb en rijd overal naar toe. Ik kan niet meer zonder mijn autorijbewijs.

5. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Gelukkig ben ik dan niet de enigste ;) Duimen zaterdag om 8.00 uur ;)

Deel Deze Pagina