1e keer: Vriend en zus 2e keer: Vriend en de bedoeling was om een vriendin van mij erbij te laten zijn, maar het ging zo snel dat zij te laat was 3e keer: Alleen mijn vriend 4e keer: Vriend en hopelijk mijn zus weer!
Mijn man en mijn moeder zijn bij de bevalling geweest. Mijn moeder is vroeger kraamverzorgster geweest. Ik was echt heel blij dat ze er ook bij was. Wij moest namelijk halverwege de bevalling naar het ziekenhuis. Mijn man heeft toen gereden en kon zich op het verkeer concentreren en mijn moeder heeft mij ondersteund tijdens het wegzuchten van de persweeen en toen mijn man de auto moest weg zetten, heeft mijn moeder mij alvast naar de SEH gebracht. Ze is er in het ziekenhuis ook de hele tijd bijgebleven, behalve toen ik naar de ok moest voor een keizersnede. Ik vond het heel fijn dat ze er alletwee waren. Groetjes Kim
In eerste instantie willen mijn man en ik het met zijn 2en doen,maar het kan best zijn dat als de pijn te erg wordt ik als nog mijn moeder (laat)bellen. Als ik me ziek of beroerd voel bel ik haar ook altijd ff....ja ben echt een mama's kindje wat dat betreft . Bovendien weet ik dat zelf heel graag zou willen omdat ze het zelf natuurlijk allemaal niet heeft meegemaakt.
Tijdens de weeen thuis mijn man en mijn schoonmoeder. Eenmaal in het ziekenhuis, mijn man, mijn moeder en mijn zus(die toen ook zwanger was). Ik wilde mijn moeder en mijn zus omdat ik dacht dat ik er met hun wel door heen zo komen. Uiteindelijk had ik het net zo goed alleen kunnen doen, want ik heb alleen maar gemeen gedaan haha! Bij mijn volgende als die er komt, wordt het denk ik weer mijn man en mijn moeder.
Alleen mijn man (en de hele medische staf van het ZKH). Ik vond het heerlijk zo. Ik vind het echt een moment van "ons samen". Ben blij dat er geen anderen bij waren. De volgende keer doe ik precies zo (maar dan liever thuis..) Mijn schoonzusje is zondagavond bevallen en die had haar vriend en haar moeder bij zich.
ik wilde in eerste instantie mn vriend, moeder, vader en 2 broers er bij. maar omdat ik met een spoedkeizersnede ben bevallen met 31,4 weken is uiteindelijk alleen mn vriend er bij geweest. tijdens de ziekenhuisopname en alles vooraf aan de keizersnede waren wel alle bovenstaande mensen aanwezig. en dat heeft mij heel veel steun gegeven.
in eerste instantie alleen me vriend en de verloskundige natuurlijk. En me ouders zaten beneden om te honden beetje in toom te houden en wilde natuurlijk de klein wel zien als de geboren was. Maar de verloskundige was iets te laat en me moeder moest alles voorbereiden op de bevalling (ben thuis bevallen) En toen is ze er toch bij gebleven en vond het ook niet erg! Me vader stond op de trap toen kaye geboren was en toen die hem hoorde huilen vloog die gelijk naar boven
Mijn man (kwam nog net op het nippertje thuis), mijn beste vriendin (was niet gepland, maar omdat mijn man erg laat was, is zij de hele tijd bij me gebleven), de verloskundige, haar assistente en een stagaire
bij mij alleen mijn vriend en natuurlijk de verloskundige. De bevalling ging zo snel dat de kraamhulp te laat was! Dus alleen mijn vriend! groetjes Lonneke
Bij ons alleen mijn man, de gyn en de verpleegkundige. Mijn schoonouders waren zo zenuwachtig dat ze naar het ziekenhuis wilde komen, maar gelukkig heeft mijn eigen moeder dat afgeketst. Mijn moeder kent mij het best en zij zei ook dat het geen nut zou hebben. Ik zou er toch niemand bij laten. Wat heerlijk zo'n moeder. Ik had gedacht haar ook heel hard nodig te hebben, maar uiteindelijk heb ik het helemaal zelf gedaan. Ook mijn man had ik niet nodig. Ik had hem pas nodig bij het hechten, au!
Wij wilden het eigenlijk gewoon met zijn tweeen, mijn man en ik, maar uiteindelijk is mijn moeder er ook een heel stuk bij geweest tijdens de weeen. Toen ze geboren werd was mijn moeder al naar huis.
Bij de geboorte van mijn dochter waren tussen de tijd dat mijn vliezen braken en de weeën mijn moeder en zus er voor mij op msn Tijdens de weeën alleen mijn man en de verloskundige was er net op tijd voor de "uitdrijving". Bij mijn zoon verliep het helaas anders. Ik was tijdens het knappen van iets (voelde aan als het breken van mijn vliezen maar 't was één grote plas bloed) alleen. Toen kwam mijn man eindelijk thuis (moest dochter halen van kdv) en de vk was er ook wel snel (ik heb haar natuurlijk met spoed laten komen). Mijn moeder was er ondertussen voor mijn dochter en mijn vader was onderweg (woont ver weg). In het ziekenhuis was mijn man er, mijn eigen vk (die ook aanwezig was bij de geboorte van mijn dochter, en ze is de hele tijd gebleven!), haar stagiaire, de vk van het ziekenhuis (grrr, kenau!), de gyneacoloog, en 3 stuks verpleegkundigen. In het ziekenhuis heeft mijn schoonmoeder nog een poging gedaan binnen te komen maar dat mocht niet van mij! Nee, voor mij alleen mijn man en vk. De rest die er bij komt is voor mij al veel te veel! Ik hou niet zo van ziekenhuizen