Bij de eerste was mijn moeder erbij ik zelf heb dit als heel erg prettig ervaren. Zo konden ze elkaar een beetje aflossen en was er ten alle tijde iemand voor mij beschikbaar Nu de 2e op komst is komt zowel mijn moeder als schoonmoeder, ik vind het prettig maar de keuze is uiterraard aan ieder voor zich. En behalve dat ik het prettig vond was het voor mijn moeder zo'n mooi moment de eerste kleindochter geboren te zien worden. Liefs Vivian
Niemand, behalve medische staf ziekenhuis. Zelfs ik was niet aanwezig, ja fysiek wel, maar was helemaal onder zeil, algehele narcose. Heb om 13.58 uur mijn vader gebeld dat de baby zou gaan komen (spoedkeizersnede bij 34 weken door een val van de trap bij Prenatal) en om 14.05 uur was mijn zoontje er al. Mijn vriend en ouders waren dus allemaal te laat. Deze keer wordt het weer een keizersnede en is het de bedoeling dat alleen mijn vriend aanwezig zal zijn (en de medische staf natuurlijk).
Hier hoop ik dat mijn man en m'n beste vriendin er bij aanwezig zullen zijn... Mijn man is nog maar de vraag omdat ie verschillende oefeningen (militair) gepland heeft staan waaronder 3 weken Duitsland... Mijn beste vriendin maakt dus meer kans...
Bij mij was het heel druk maar heel gezellig! Mijn man, mijn moeder, mijn broer, 2 VKS en de kraamhulp haha, is heel goed gegaan allemaal.... greetz corinne
Ik ben bevallen in het ziekenhuis, maar wel in een meest intieme sfeer met mijn man en vroedvrouw. Vond het zo een erg mooie verwelkoming van ons meisje en zou het een volgende keer ook liefst zo willen!