Misschien is hier wel eens een topic van geweest hoor, maar ben hier zo benieuwd naar... Ik zie mezelf namelijk al staan bij bv de kassa van de AH. Of in een lift, of waar dan ook? Dus bij deze... waar braken bij jullie de vliezen en hoe ging dat dan? ik bedoel.. het moet toch ook opgeruimd worden?
eerste keer in het ziekenhuis, hebben ze mijn vliezen gebroken. dus dat hebben de zusters opgeruimt. tweede keer in bed, kon er nog net uit springen. mijn man heeft toen handdoeken gehaald...
Thuis in bed. Lag al een mat onder dus eigenlijk geen rommel van gehad. (Ze zeggen overigens dat meestal je vliezen breken in een ontspannen staat, als ze spontaan breken. Het gebeurd niet veel dat dit in de supermarkt is. Alhoewel ik er ook bang voor was. Maar dat maakt je dan echt niet uit )
Naast mijn bed, toen ik net weer ging liggen en vlug weer opsprong na een toiletbezoek 's nachts... Een hele bult badlakens en de boel was weer opgeruimd. Liefs xxx, Debby
Mijn vliezen waren nog niet echt gebroken maar ' s nachts in bed verloor ik vruchtwater(ik had een scheur in mijn vliezen) in het ziekenhuis zijn ze toen echt gebroken toen ik op het bed lag.
In het ziekenhuis onderweg naar het toilet. Net alsof ik te laat ging en onderweg in mn broek plaste. De echte grote golven kwamen pas bij het persen.
1ste keer in het ziekenhuis ( nieuw celmatje doet wonderen ) 2de keer thuis was net na de wc geweest en wou weer het bed in. het was half 1 snachts maar wel een golf. Even opgedaan met een paar handdoeken en klaar was ik.
Thuis, geloof nadat ik naar het toilet was geweest. Het begon met weinig, maar een half uurtje daarna liep ik helemaal leeg, ik stond gewoon met mijn slippers in een plas vruchtwater op het laminaat!
In bed, is snachts een klein scheurtje ingekomen en ik liep langzaam leeg, toen ik savonds de ks kreeg was alles rustig weggelopen. Was alleen net teveel dat een kraamverband aankon dus dat was wel lastig maar langleve de celstof matjes. Bij de eerste werden ze gebroken in het ziekenhuis... alles zat onder.
de eerste keer zijn ze gebroken in het ziekenhuis. De tweede keer 's nachts in bed toen ik wilde opstaan om te plassen. Een hele golf!