k was gelukkig gezegend met een cyclus tussen de 26 en 29 dagen, met 2 uitschieters, de langste 33 dagen. Nu in ronde 12.. 3 dagen overtijd.. Maar weet niet wanneer ik mijn ei heb gehad. Normaal voel ik hem altijd heel duidelijk.. Dit keer niet bewust gevoeld. 2 Negatieve testen verder, nu maar eens een weekje wachten..
daarvoor ook tijdens de pil altijd 28. vriendin van me was ook aan de pil en die kon niet de klok gelijk zetten. die werd soms zodra ze weer aan de pil moest ongesteld etc
Met de pil heb je altijd een cyclus van 28 dagen, vraag me niet hoe het gerekend word, want dat weet ik ook nog steeds niet hoor.. Maar als je de pil slikt heb je geen menstruatie. Het is een opgewekte doorbraakbloeding, niets meer dan dat. Dus je kan de pil cyclussen niet meerekenen. Je lichaam moet het nu allemaal zelf gaan doen.
Ik weet het niet meer...of ik moet ongesteld worden of ik ben gewoon zwanger. weer steken in mijn buik wat ik twee weken geleden ook had, nu dus ontzettend last van pukkels (nog noooit gehad zelfs niet in mijn puberteit ook nooit met de menstruatie). erg veel plassen, vieze dingen eten wat ik anders noooit zou eten bv olfijven! maarja de andere kant denk ik dat ik ongesteld moet worden de Zw-test wijst toch negatief uit.
Tja het kan ook ontpillen zijn, je hormoonhuishouden kan echt flink veranderen als je met de pil stopt (helaas). Maar ik hoop voor je dat je binnekort lekker positief test !
Dat je tijdens het slikken van de pil regelmatig ongesteld bent is logisch, nu moet je lichaamhet zelf doen en dat is soms lastig. Als je eind juni gestopt benti sdat pas 2,5 maand en kun je nogniet met zekerheid zeggen dat jouw cyclus 28 dagen is helaas. Ikhad ineens na het soppen met de pil een cyclus van 40 dagen (bij mijn vorige keren dat ik stopte niet) was die keren ook snel zwanger (bij de eerste 3 maanden en en bij de tweede meteen raak) Nu duurde het 6 cysclussen en elke maand echte zwangerschapsklachten, tot de maand dat ik zwanger was......toen voelde ik niks en bleek het raak te zijn.
Ik heb twee testen gedaan met een week overtijd, allebei negatief. Heel, heel weinig bloedverlies. Nu vandaag met 13 dagen overtijd, zegt de test zwanger.
Ik vind het vervelend voor je, maar het is echt heel zeldzaam dat wanneer je al zo lang over tijd bent en negatieve testen hebt, je toch zwanger blijkt te zijn. Mijn eerste paar cycli waren ook vrij regelmatig. Daarna sloeg het helemaal op hol. Ik heb vaak in het zelfde schuitje gezeten als jij. Wat mij erg heeft geholpen zijn ovulatietesten. Het bleek dat ik vrij laat in de cyclus pas een eisprong had, maar dus wel elke cyclus, hoe lang hij ook duurde, een eisprong had! (die van de site zijn erg prettig en goedkoop). Heeft mij heel erg gerustgesteld. Ik werd er erg relaxed van en zie het resultaat! Al die mensen die zeiden dat het zwanger worden de leuke spannende periode is, zoals tegen mij wel eens werd verteld, hadden echt ongelijk. Zwanger worden is zóóó onzeker. De grote vraag of het allemaal wel zal lukken en hoe lang het gaat duren... Ik hoop jullie snel tegen te komen bij het "ik ben zwanger"-topic. Succes!