Helaas, was er niet bij. Oudste zoontje was gisteren jarig en ik was 10 oktober uitgerekend van de 2e (uiteindelijk 26 september geboren.), dus durfde het niet aan. Maar dat filmpje van Howard... Jammie, jammie!
jahoeee hier nog 1 was echt een super avond zeg! en die bille tjah zegt wel genoeg hahahahahaha maar echt een super mooies show zeg zou zo nog een keer willen als ze nog een keer naar nederland komen dan ga ik zeker nog en keer en idd een hoop zwangere buikjes hahahaha ik zat ook aan de kant van degene die het filmpje heeft gemaakt echt goeie plaatsen! in 1 woord GEWELDIG!
ik ben van Belgiƫ en heb eigenlijk pas dinsdag vernomen dat ze een concert gingen geven.. was er graag bij geweest en heb echt genoten van 't stukje YouTube.. SCHITTEREND gewoon Waar is de tijd toch heen.. zucht..
Heb er zelf een filmpje opgezet: http://nl.youtube.com/watch?v=mOJVwg_LGxU Als je zoekt op Take That Ahoy krijg je heel veel filmpjes van het concert...
Hier een dikbuikje die er ook bij was Het was een hele gave show en vooral de blote billen van Howard konden mijn vriendinnen en ik erg waarderen Ga nu meteen even het filmpje bekijken.......