na 5 dagen overtijd toch ongie geworden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lievemama19, 16 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    morgen dames

voor mij geen goede morgen.... gisteraaf wat rozig slijm, dacht ak alle2 zijn, maar vamorgen werd het bevestigd. ben toch ongie geworden :cry: :cry: :cry:

hoe een lichaam je wel niet vor de gek kan houden,

alle meiden die overtijd zijn, blijf duimen voor jullie
    en de zwangeren, gefeliciteerd ;)

ga lekker werken vandaag, ff niet eraan denken :cry:

groetjes

2. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    balen meid :( succes in de volgende ronde!

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Echt balen! :( Heel veel succes in de volgende ronde!

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Lievemama,

Ik weet precies en zoveel andere meiden met mij precies hoe je je voelt. Dat roze slijm wil je het liefst NIET zien.
    Kop op. Voor mij zijn de eerste dagen van mijn ongi het moeilijkst, ben dan best verdrietig maar ga gewoon vol goede moed door naar de volgende ronde! :)

Liefs vanilia

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    da's klote meid, je kunt ook het beste je banner aanpassen aan je langste cyclus van het laatste half jaar....

als je die aanpast aan je cyclus van de laatste 2-3 mnd kan je ineens raar op staan te kijken met alle blijde gevoelens die erbij horen dat je denkt misschien zwanger te zijn. ik had het afgelopen maand dat zo ineens uit het niets mijn cyclus veranderde....

aan jouw cyclussen te zien heb je wel eens eerder een cyclus gehad van 39 dgn ik zou de banner daar dn voorlopig ook op houden zo bescherm je jezelf toch tegen dat gevoel van "over tijd" zijn...

liefs smoekie

6. Kenja

Kenja Lid

6 nov 2006
    57
    0
    0
    Apeldoorn
    Smoekie,

Als ik het goed onthouden heb, dan ben jij tijdens je eerdere zwangerschappen toch nog twee keer "ongesteld" geworden, of niet ? Verloor je toen enkel wat bloed of had je ook last van buikkrampen en pijn in de onderrug en dergelijke "normale" menstruatieklachten ?

Groeten,
    Kenja

7. Niet meer actief

hoi meid
    balen zeg voor je :(
    hopelijk heb je de volgende keer meer geluk
    succes meid ;)

8. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    Ken het gevoel,
    Ben ook al een paar dagen overtijd en vanaf vandaag wat bruin verlies, dat is voor mij een teken dat de :evil: er aan komt.
    Op naar de volgende ronde dan maar groetjes jo

9. martjemar

martjemar Actief lid

11 mrt 2007
    150
    0
    0
    Brabant
    Hoi lievemama 18

Wat jammer!
    heel veel succes in de volgende ronde
    groetjes marianne

10. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hi
    Balen zeg! Zit een beetje in hetzelfde schuitje.. ben nu 7 dagen overtijd - als ik uitga van mn twee laatste cycly. Als ik van de langste uitga, dan pas 2 dagen.
    Voel me nog niet echt alsog ik ongi ga worden en heb al 3 negatieve testen gedaan (waarvan 1 bij de huisarts). Ik wacht nog een paar dagen af...
    Maar goed, als het dan niet raak is ben ik ook erg teleurgesteld. Sterkte meid!

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Balen meid! Ik duim voor je de volgende ronde

12. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ken het echt heel naar..:(

13. lela

lela Actief lid

11 mrt 2007
    111
    0
    0
    lievemama, wat vervelend! ik had het zo voor je gehoopt..maar jou tijd komt ook nog wel! op naar de volgende ronde want nieuwe ronde nieuwe kansen en lekker klussssssuh ;)

14. Iwish

Iwish Niet meer actief

Aaaaw....shit man! *knuff* Ik zit ook nog op de wachtstoel...

15. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    He wat jammer zeg!

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    weet ik eigenlijk niet meid, ik heb er destijds niet bij stil gestaan omdat we er van uit gingen dat het wel ff zou duren voor je zwanger zou zijn na het stoppen met de pil, dus ook nu achteraf kan ik niet zeggen of mijn menstruatie anders was omdat ik toen net gestopt was en de normale ongsteldheid toch iets anders is dan een onttrekkingsbloeding....

volgens mij maar dat weet ik niet zeker en ed ook niet, was ik toen enkel heel ff ongesteld (2 dgn) maar ja net gestopt met de pil dus daar sla je verder geen acht op, je denkt er niet eens aan omdat je er ook niet op rekend....

normaal gesproken voelde ik altijd wel als ik "ongesteld" moest worden, maar dat was tijdens de pil gebruik, nu ik al zolang zonder pil zit, heb ik op geen enkele manier een gevoel of idee ongesteld te moeten worden, bij mij is het er meestal van de ene nacht op de andere ochtend, en daarbij als het er toevallig eens een keertje niet "op tijd" is, is het bij mij pats boem, zo voel ik en zit er niks (bloed niks) en zo uit het niets voel ik het zo ineens lopen terwijl 5 min ervoor er nog niks te bekennen was...
    zelfde had ik nu afgelopen keer, later ongsteld en maar 1,5 dg :(

Deel Deze Pagina