Miskraam altijd een bloeding

Discussie in 'Miskraam' gestart door Gabrielatje, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Ik plaats mijn vragen toch ook hier maar in hoop sneller een antwoord te kunnen krijgen, ben zo ongerust word er gek van :(

Sorry het is misschien een domme vraag maar ik zou graag willen weten of je altijd een bloeding krijgt bij een miskraam en hoe lang nadat het babytje is overleden duurt het maximaal totdat je een bloeding krijgt.

En mijn laatste vraag, als je niet bloed en je gewoon voelt kan je er dan vanuit gaan dat het goed is met je baby?

Ik ben rond 8 weken zwanger en heel erg onzeker, 25 feb. heb ik mijn 2e echo eerste echo zei ze dat het een goede intacte zwangerschap is en hartje klopte ook al was toen ongeveer 6 a 7 weken.

Ik heb trouwens geen bloeding gehad ofzo maar voel me soms zo normaal dat ik me afvraag of het wel goed is, omdat ik weinig kwaaltjes heb.

Liefs Charis

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik begrijp je onrust, maar een mk kun je hebben zonder bloed en krampen..
    Ik zit momenteel midden in een mk waarbij het vruchtje 2 weken geleden is gestopt met groeien.. Ik heb nooit bloedverleis of krampen gehad, wel voelde ik me niet meer zwanger.. Niet alleen omdat de symptomen weggingen maar ook omdat ik voelde dat het niet goed was...Helaas geloofde niemand mij en ook de vk vorige week vrijdag niet waarbij ik nog een week zo gelopen heb, wat uiteindelijk een grotere frustratie is dan de mk zelf..
    Dus niet gelijk het ergste denken, het hartje heeft geklopt, zo ver ben ik niet gekomen, en dan is de kans op een mk ook al veel kleiner :):) ik kan je alleen maar adviseren om te genieten van je zwangerschap.. voor je het weet is je beebje er hoor! :)

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heb 2 keer geen bloed gehad en wel zwanger gevoelt het zeg dus allemaal niks
    Ik zou me niet te druk maken meid
    het is en blijft afwachten dat wachten ook altijd he
    Hoop op een goeie echo voo je

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hier ook geen bloed, geen krampen helmaal niets

maar wel misselijk. braken.(hartje was toen al 2wkn gestopt!) gespannen borsten, kwam zelfs al iets wits uit.

dus het wel of niet hebben van zwangerschaps-kwalen zegt NIETS,helaas

ik hoorde het met 10 wkn en hartje was gestopt tussen de 8-9 wk

probeer je niet te druk te maken, dat is slechter voor je

veel liefs,
    nisa

5. Trees

Trees Niet meer actief

Als het hartje klopt is de kans dat je alsnog een miskraam krijgt al vele malen kleiner. En kwaaltjes zeggen helemaal niks. Mijn laatste zwangerschap heb ik mijn longen uit mijn lijf gekotst, terwijl het beebje al niet meer leefde. Bij de eerste zwangerschap leefde het beebje al bijna vier weken niet en hing ik nog dagelijks boven de wc-pot. Mijn advies is niet teveel hier komen kijken, want dan lees je verhalen waar je alleen maar onzeker van wordt. En niet vergeten dat de kans dat het goed gaat vele malen groter is. Tot nu toe heb je een prima zwangerschap en een goede echo gehad. Er is geen enkele aanwijzing dat er iets mis is. Niet lomp bedoelt, maar het heeft geen enkele zin om je nu vreselijk druk te gaan maken. Het enige wie er nu last van heeft, ben jezelf en je hebt er echt niks aan. Als het mis is heb je nog genoeg tijd om te treuren. Probeer te genieten en ik hoop dat je een fijne zwangerschap zonder al teveel kwaaltjes mag krijgen!

Liefs Trees

6. Gabrielatje

Echt heel heel heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, hoewel er ook veel van jullie hele nare ervaringen hebben gehad ben ik toch opgelucht door jullie lieve woorden!

Ik hoop het inderdaad niet mee te hoeven maken en ik maak me inderdaad gek door hier te veel te kijken, ik lees al jullie verschrikkelijke gebeurtenissen met krokedilletranen in mijn ogen en dan zo lief dat jullie zo'n ongeruste doos gerust te stellen :oops:

Ik heb vandaag een veeg bruinig bloed gehad na de sex met inimini roodkleur, echt nog geen druppel, ik meteen jankend mijn vk bellen, ze zei dat dat kan gebeuren en dat ze dat heel erg vaak hoort, ik moet alleen even rustig aan doen zei ze.

Ik moet me inderdaad pas zorgen gaan maken als het echt zo zou zijn en ik dat 100% weet ipv zo te stressen zonder enige aanleiding :oops:

Nogmaals thanks voor jullie lieve berichtjes en all the best to you sweet girls!

Liefs Charis

ps als ik me weer zo voel lees ik jullie berichtjes gewoon opnieuw :)

7. muisje1

muisje1 Lid

9 mrt 2007
    96
    0
    0
    Ik zit op dit moment ook middenin een MK. het vruchtje is gestopt met groeien en hartje klopte niet meer sinds afgelopen maandag.
    Precies op de dag dat ik ook een echo had is zijn hartje er dus mee gestopt!
    Ik heb nog geen druppel boed verloren. Dus waarschijnlijk krijg ik een curretage.
    Die zaterdag en zondag daarvoor heb ik wel een raar voorgevoel gehad....ik was nl. ineens nietzo misselijk meer en had een raar leeg gevoel....
    Bij mij heeft het hartje van het vruchtje dus wel geklopt! dat heb ik ook zelf twee keer gezien tijdens een echo!

8. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    TREES;
    Mijn advies is niet teveel hier komen kijken, want dan lees je verhalen waar je alleen maar onzeker van wordt. En niet vergeten dat de kans dat het goed gaat vele malen groter is. Tot nu toe heb je een prima zwangerschap en een goede echo gehad. Er is geen enkele aanwijzing dat er iets mis is.

MOOI GEZEGD,

HELEMAAL MEE EENS ;)

9. Gabrielatje

Thanks Nisa, ik ga nu niet meer kijken en als ik mijn echo heb gehad 25 feb. dan laat ik jullie horen of het goed is of niet.

En nogmaals heel erg bedankt!

En Muisje1 echt verschrikkelijk meis heel veel sterkte ik hoop dat je snel zwanger bent van een gezond en sterk kindje voor jullie allemaal trouwens!

Heel veel liefs Charis

10. Gabrielatje

Hi lieve dames,

Ondanks jullie super lieve berichtjes maakte ik mezelf helemaal gek, ik kon er na jullie berichtjes weer even tegenaan maar ik kreeg het gevoel weer terug.

Gelukkig was het allemaal onnodig en heb ik vandaag een inwendige echo gekregen, het hartje klopt mooi en ik ben 8 wkn en 2dgn :D

Nogmaals thanks voor jullie steun

XXX Charis

11. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @Gelukkig was het allemaal onnodig en heb ik vandaag een inwendige echo gekregen, het hartje klopt mooi en ik ben 8 wkn en 2dgn :D

Nogmaals thanks voor jullie steun

OH SUPER OM TE HOREN :) :) :)
    BEN HELEMAAL BLIJ VOOR JE/JULLIE
    grote knuffel,
    nisa

12. Gabrielatje

Thanks Nisa je bent een schat! He we zijn trouwens even oud, hoelang ben jij al bezig? Lijkt me wel een hele leuke tijd om er samen echt voor te kiezen om er aan te beginnen en samen in spanning te zitten :D.
    Ik hoop dat je heel snel zwanger wordt van een gezond beebje!
    Liefs en een hele dikke knuffel terug Charis

13. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    het ging heeeel snel
    was nadat ik me cyclus en meest vruchtbare dagen had berekend in de 1.ronde gelijk zwanger :) dus het was heel super dat het allemaal zo snel ging ik wist ook voordat ik testte dat ik zwanger was.ik voelde het gewoon.wist het gewoon zeker, en idd. ik was zwanger

maar helaas hoorde ik met 10 wkn dat het beebje maar tot week 8/9 heeft geleegd. ik vind het jammer dat ik nooit de hartslag heb gehoord.
    hoewel ik daarvoor 2 keer naar de gyn ben geweest (wk5=was nog te vroeg en week8= was een ander gyn en die had een ouder model zonden geluid?! ) en wk 10 :cry: leefde me beebje niet meer

ik durf nog even niet :oops: ben een beetje bang
    het klinkt misschien stom maar ik durf gewoon niet meer, ben bang
    ik twijfel aanmezelf

maar ben helemaal blij voor je
    het was heel zwaar zoiets wens ik echt niemand toe
    en ben blij dat jij het niet hoef mee te maken

en nou over iets leuks,

is dit je eerste zwangerschap en was het ook meteen raak! of moest je een paar rondes flink klussen:p (niet dat dat erg is)

ik geloof in destiny, je maakt mee wat je moet meemaken
    hoe je dingen ook plant het maakt niet uit
    maar alles komt op zn pootjes terecht soms wat eerder soms wat later
    maar, ALLES KOMT GOED ;)

14. Gabrielatje

Nisa ik heb je een pb gestuurd, we dwalen een beetje af :)

Deel Deze Pagina