Wie was er meteen weer zwanger na MK?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hummie, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mia78

Mia78 Lid

21 jan 2009
    8
    0
    0
    Boekhoudster
    Ik heb op 3 december 2008 een miskraam gehad. Ik ben direct zwanger geworden, nu ben ik 9 weken zwanger en alles gaat het prima!

2. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Zulke dingen zijn fijn om te horen, durf gewoon niet te hopen, voelde jij ook meteen weer ongeveer dezelfde dingen?, want dat heb ik nu dus weer net zoals de vorige keer...

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    dat is zeker fijn om te horen!

Booboo, spannend meid! ben heel benieuwd voor je! nog maar 3 dagen meid... :)

Wij hebben besloten na onze weekje weg in maart er weer voor te gaan, dus eerst een ongi afwachten. (kan ik tenminste in ons weekje weg lekker aan de carpacio en wijn hihi... ) daarna heb ik denk ik ook echt weer frisse moed om er weer voor te gaan. vind het wel fijn om nu even een maandje 'rust' te plannen.

liefs humm

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    24 juni een mk gehad en ben daarna niet meer ongesteld geweest. Was meteen weer raak, ben erg blij dat we niet eerst een maand of meer hebben afgewacht. Succes allemaal!

5. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Spannend hoor! Hier vorige week een miskraam gehad :( en ook wij willen graag gelijk weer aan de slag :D Wel moeilijk omdat je niet weet wanneer je eisprong is mssn toch maar testen nu?! De vorige keer waren we in 1x zwanger dus heb ik die testen nooit gedaan.
    Weet ook niet zo goed hoe dat werkt...moet je dan elke dag zo'n test doen tot deze positief is, want dan kunnen er weleens heel wat doorheen gaan aangezien ik nooit echt regelmatig ben.
    Nou ja...of maar gewoon wat langer ons best doen ;)
    Zal voor jullie ook duimen en wie weet tot in het topic november?!

6. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    en pregnant he;)

7. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere

hoi hoi
    allereerst heel veel sterkte met her verwerken van je miskraam, het is toch niet niets.
    zelf heb ik mijn 1e ongi afgewacht. ook omdat ik een curretage had gehad en de gyn zei dat het beter was. Ook omdat bij mij de baarmoeder want moest herstellen (komt door het curreteren) en als ik dan meteen zwanger zou raken was de kans wat groter dat je het weer zou kunnen verliezen. Uiteindelijk duurde het ongeveer 3,5 maand voor ik weer zwanger werd en vind dat nog aardig snel. Ben namelijk in januari zo erg ongi geweest voor mijn gevoel was dat nog een nasleep van de curretage, ben zelf blij dat ik mn lichaam en mn hoofd even wat rust heb gegeven. En nu hopen dat alles goed gaat.

Maar je moet uiteindelijk echt doen wat jij denkt dat goed voor je is. Maar zorg wel dat je het een plekje hebt gegeven.

heel veel succes en sterkte in iedergeval

liefs rosalie

8. Trees

Trees Niet meer actief

Wij gaan hetzelfde doen. Eerst een week weg vol met wijntjes en biefstukken en andere verboden voer. Daarna gaan we er weer voor. Heel veel succes en wie weet zijn we beiden weer snel zwanger!

9. monkey16

monkey16 Lid

11 jan 2009
    19
    0
    0
    hoi dames

ik heb 13 jan helaas een miskraam gehad,
    we hebben er voor gekozen om het wel gewoon te blijven proberen ook zonder een stop er tussen
    normaal had ik 15 febr mijn uiterste cyclus ongi moeten worden maar tot op heden nog niets
    pffff zo spannend, wel vreemd gevoel in mijn buik maar verder niets, vorige keer vreselijke zere borsten, nu niets geen verschijnselen denk dat ik evt weekend maar een test ga doen, iemand nog een tip wat de beste testen zijn,

groetjes succes allemaal

x monique

10. Trees

Trees Niet meer actief

@monkey, de kruitvat 2 voor 5 euro. Zijn zeer gevoelig en geven geen valse streepjes. Niet de dure kruitvattesten kopen, want dat zijn ondingen. Succes met testen en ik hoop het voor je!

11. monkey16

monkey16 Lid

11 jan 2009
    19
    0
    0
    dankje wel trees
    ga er morgen dan maar wat kopen als ik niet ongi wordt
    pffff zoooo spannend

gr x monique

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    goedzo trees, that's the spirit! :D dan gaan we er met volle kracht weer tegenaan hahaha.... :D :D :D jij gaat lekker naar egypte he, heerlijk meid! moet nu eerst even kijken wanneer ik weer ongi word, verwacht het zo rond eerste week maart, misschien gaan we een beetje gelijk op. :)

liefs humm

Deel Deze Pagina