Wie was er ook zo moe na het stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liselotje, 30 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    heej

    ik ken t dat moe zijn en beroerd enzo ik heb t ook ben net een maand van de pil af dus denk nu t zal dr wel allemaal bij horen dan als ik dit zo lees had ondertussen wel een kleine hoop van mss dat ik dan toch....
    maar ja weet nu wel dat t niet zo is

    liefs laura
     
  2. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    laura, er is inderdaad hoop. ben nu dus drie maanden gestopt en na allerlei klachten als pijnlijke borsten, opgezette buik, veel buikpijn en heel moe gaat het nu wat beter. ik ben net als liselotje toch maar even naar de dokter gegaan omdat het wel bleef aanhouden, en waarschijnlijk ook een virus, waardoor mijn klieren onder mijn armen ook wat zijn opgezet. hopelijk snel alles weer normaal en dan op naar een kleine. sterkte en na een paar maanden gaat het dus veel beter :D
     
  3. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi ik ben nu ook een maand gestopt en de eerste weken was ik echt niet te genieten. nu heb iknog steeds dagen dat ik om 10.00 al slaap.
    kan s`morgens ook mijn bed niet uit.
     
  4. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hey allemaal
    Ik ben nu bijna 3 a 4 weken gestopt met de pil, ik ben de laatste tijd erg moe, huilerig, chagerijnig, en heb heel veel last van: buikpijn, vaak naar de wc moeten, gevoelige borsten maar de test zei negatief dus nou is mijn vraag weet iemand hoe dit komt ??
    Alvast heel erg bedankt x-x-x-x-x
     
  5. dominique

    dominique Nieuw lid

    15 nov 2005
    1
    0
    0
    huisvrouw en moeder
    vriezenveen
     
  6. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    debbie 1988,

    ik denk dat het toch echt met ontpillen te maken heeft. niet fijn, maar na een paar maanden is het weer over.

    sterkte,
     
  7. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ja ook ik lig vroeg in mijn mandje en slaap veel. Ben sinds drie maanden gestopt met de pil. Overigens vind ik dat niet zo heel erg. Nu het weer minder mooi wordt vind ik het ook wel lekker om lekker onder mijn dekbedje te kruipen. Als je je er aan overgeeft, wordt het vanzelf minder.
    groet Karin
     

Deel Deze Pagina