Herkenbaar! Bij de eerste in de eerste ronde zwanger, voor de tweede gaan we nu de vijfde ronde in, misschien niet lang, maar zo voelt het wel! Dat het zolang voelt komt door de onzekerheid, het niet weten hoelang je nog moet wachten en de angst dat het misschien niet gaat lukken...
Bij mijn dochter was ik in ronde 1 gelijk zwanger. Nu ben ik 16 maanden verder en is er PCOS geconstateerd en zit ik aan de hormoonpillen. Wij vinden onze dochter een steeds groter wondertje. Het kan raar lopen in het leven.
Herkenbaar dit, bij onze eerste was ik in de 5e ronde zwanger. Nu zitten we alweer in ronde 7. Nog niet veel langer natuurlijk, maar had stiekem de hoop dat ik korter of net zo lang bezig zou zijn met zwanger worden. Ik ben ook erg onzeker of er in mijn lichaam niets aangetast is. De bevalling van onze oudste ging niet helemaal soepel. Uiteindelijk wilde mijn baarmoeder niet samentrekken, ook niet na het inspuiten van de nodige medicatie. Uiteindelijk hebben ze van mijn baarmoeder een soort rollade gemaakt. Daarnaast heb ik al sinds mei buikklachten. Er is bloedonderzoek gedaan, eerste keer ontstekingswaarden te hoog, maar niets te vinden. tweede keer geen bijzonderheden. Ik heb deze week weer mijn NOD, maar denk dat ik naar ronde 8 ga.
Hier ook de eerste meteen raak en nu voor de tweede zitten we in ronde 4.... Maar sinds vanmorgen hele zere borsten. Ik ga donderdag testen. Nu 5 dagen overtijd... Eerdere testen waren negatief...
Dochter in ronde 2 raak en nu ook al een tijdje bezig voor een brusje. In ronde 5 was ik zwanger maar dit werd een vmk. Nu bezig met ronde 7. Weet door de vmk wel dat ik in principe gewoon weer zwanger zou moeten kunnen worden, heb er wat dat betreft wel wat meer vertrouwen in gekregen. Voor de vmk maakte ik me veel zorgen of het ooit nog zou gaan lukken (door alle ingrepen aan mijn baarmoeder na de geboorte van dochter --> combi zwangerschapsvergifting/ onvolledige placenta/fluxus v 5.5L, dus een nacht en dag lang OK in en uit tot het uiteindelijk gefixt was - kan niet goed zijn voor je bm zou je denken!). Maar nu denk ik; ik heb een kind uit een ronde 2 en ben een keer zwanger geraakt in ronde 5 (en eigenlijk was dat misschien meer ronde 4, want de eerste 'ronde' telt maar half - niet echt mee bezig geweest toen). Dus je zou toch denken dat het nog wel weer eens een keer moet gaan lukken .
@Mamasmeisje, ik was van de eerste in de eerste ronde zwanger, van de tweede in ronde vijf, waar jij nu ook in zit! Er is nog hoop. Ik snapte er toen ook niets van, we klusten op de juiste tijd en toch elke keer niet zwanger. Dat viel me echt tegen, maar toen ik in ronde vijf zwanger raakte was ik dat allemaal weer vergeten. Nu zit ik in ronde vier voor een derde... Moet zeggen dat ik nu meer geduld heb, al zal dat wel minder worden als ik ronde vijf gepasseerd ben (hoop niet dat t zover komt natuurlijk). Succes en hoop dt je gauw, misschien nu al wel, zwanger wordt/bent!!
Ik herken het ook. De eerste was een cadeautje. Toen ze rond de twee was wilde ik graag proberen of ons een tweede gegund is. Heeft nog bijna twee jaar geduurd voor vriend er aan toe was. Nu ben ik 35 en ben onwijs bang dat het niet gaat lukken. Zitten nu in derde ronde. Helemaal niet lang ik weet het, maar ik wil het al twee jaar dus ga er mee naar bed en sta ermee op ook al weet je dat het beter is om los te laten.
Ik herken het wel. Bij de eerste was het in de 5e ronde raak, bij de tweede in rond 3 dus ik was enigszins teleurgesteld dat ik nu in ronde 4 terecht kwam Maar deze ronde was het raak En dan te bedenken dat wij een jaar of 6 geleden te horen hebben gekregen dat ik moeilijk kinderen kan krijgen v.w. mijn 'gehandicapte' eileiders. We hebben dus wederom weer zo énorm veel geluk.