hoe zit het nou??? help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kimmutjuh, 10 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

7 jan 2009
    69
    0
    0
    Ben werkzaam bij TNT post goes, als chauffeur coll
    Goes Nederland
    ik heb eens even een vraagje dames, want ik weet het zelf niet meer... ik ben sept 2008 gestopt met de pil, en toen heel lang niet ongi alleen maar af en toe bloedverlies, maar zomaar 1 a 2 dagen.
    vanaf december ben ik echt een beetje ongesteld geworden ( ook maar 3 hooguit 4 dagen maar toch) dit is mijn cyclus tot nu toe:
    48 - 21 - 40 - 26 - ? en nu zit ik maar te wachten en te wachten, ik zit nou alweer op dag 37, en ik heb me er een hele tijd absoluut niet mee bezig gehouden, met gedachten zo van nou als het komt dan komt het ik moet me er niet te druk om maken. nou ben ik een week terug naar de dokter gegaan met het volgende: volgens mij heb ik een blaas ontsteking, doet af en toe pijn bij plassen, en ik plas heel vaak. en ik had dus helemaal geen blaas ontsteking, want ik zelf dacht misschien komt daar door me menstruatie wel niet. maar dat was het dus niet. mn buik is heel erg opgezet, maar dat is hij altijd als ik ongesteld moet worden. en nu weet ik wel, ontpillen duurt heel lang, maar 't ging steeds beter met m'n cyclus, waarom is dat nu nog uitgebleven van. dat snap ik niet. en steeds warmer als normaal echt warm, normaal benk 36 graden en nu steeds 37,5... dus ja tis allemaal beetje vaag, en hoop dat jullie er een beetje wat van kunnen zeggen, maak me allemaal ff duidelijk dat 't toch niet zo is, want anders maak ik mezelf weer helemaal gek, en lezende naar alle verhalen die duidelijk maken, dat het meestal ontpillen is, maar toch, een tijdje heb ik me niet druk gemaakt, en nu weet ik het eigenlijk niet meer zo goed.

alvast bedankt lieve meiden.

liefss kim

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow meid...

IDD, leuk is het niet.
    Heeft de harts niet gezegd wat het evt, allemaal kan zijn, of misschien wat onderzoeken gedaan??

En heb je voor de zekerheid een testje gedaan??

Geduld is een schone zaak als je probeert een beebje te maken...

Succes verder, en hoop dat je snel of ongi wordt, of een ++ test in je handen hebt...

LIEFS

3. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

7 jan 2009
    69
    0
    0
    Goes Nederland
    thnx voor je berichtje...
    ik moet idd maar eens naar de HA gaan, maar die heeft anderhalve maand terug ongeveer tegen me gezegd dak minimaal moest afwachten tot september want dan was het een jaar en wilde hij eens verder gaan kijken, maar ik zal wel ook wel uitleggen dat dit erg vervelend en ook vermoeiend is allemaal... ik ben benieuwd wat hij hier op zegt... een testje nog niet gedaan want die zou ik nog moeten halen en mijn vriend zegt dat ik toch maar loop te zeuren, dat het tog niet zo is en dak er te veel op hoop en BLA BLA BLA ja kan ik er wat aan doen dat er vanalles met me gebeurd waar ik zelf niks van snap... maar goed, ik ga d'r gewoon zelf morgen ff 1 halen en doe hem een vrijdag dan maar nemen. en zal zien wat daar uit komt, en daarna ga ik naar de HA dan kan ik hem wat meer vertellen. en jullie ook. alvast bedankt in ieder geval... fijn te weten dat er wel iemand mee leeft ;)

liefsss

4. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    vervelend hoor, als je harts je niet meteen verder wil helpen...

het is idd. erg vervelend en verwarrend die onzekerheid...

en wij lopen daaree rond..dus gewoon op je strepen staan, en proberen dat hij echt eens de moeite neemt om verder te kijken.

Succes met je testje, en houd me op de hoogte...

LIEFS

5. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

7 jan 2009
    69
    0
    0
    Goes Nederland
    heeey,
    ik wilde je even laten weten, ik heb net een testje gedaan, en hij is duidelijk positief.... ik druppelde me urine erin, en het test streepje begon gelijk te kleuren! en hij is echt heel donker, morgen ochtend voor de zekerheid nog eentje doen, is die ook zo positief, dan weet ik het zeker :)

liefss

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    WOW...dat is goed nieuws...
    Ik hoop het voor je...
    Als morgen weer +++ is, meteen naar de dr. hoor...

Ikzelf zou het denk ik niet geloven, tot het door de dokter bevestigd is...

Maar 2 +++ testen...dat is natuurlijk al zeker weten...

PROFICIAT alvast...

7. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

7 jan 2009
    69
    0
    0
    Goes Nederland
    thnx!!! heb vanochtend nog een testje gedaan, en was ook weer +++ :) dus ik ben gelijk naar huisarts gegaan net, en die heeft me doorverwezen naar de gyn... dus om 9 uur ff bellen voor een afspraak en dan zien we het allemaal wel :):):)
    (ik geloof het ook nog steeds niet hoor tot ik op het beeldje van de gyn heb gezien dat 't waar is!!) echt super gaaf!!!

8. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoi meis, dikke proficiat hoor!! :D weet je dan ook hoever je precies bent? :)

liefs,

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    proficiat!!!! gek om te geloven he haha. Ik heb zo een afspraak bij de HA ben benieuwd hoever ben je nu?

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    en wat zei je mannetje van je positieve test ??

11. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
    Toch duidelijke symptomen van dat plassen en hogere temp.
    Toppie!
    xxx

Deel Deze Pagina