Wie was flink ziek en had daarna pas een posi test?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pindakoek, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ben nu echt ziek :( was gisteren al niet zo lekker maar dacht het gaat wel over. Ben benieuwd wie er ziek is geworden en daarna een positieve test had? Waarschijnlijk gewoon de griep hoor maar nog geen enig teken van een aankomende ongi..dus blijf de hoop erin houden ;)

2. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

Alle 2 de zwangerschappen was ik ziek.
    Bij de 1ste wat minder en dat was de volgende dag ook weer over maar bij deze zwangerschap was ik echt beroerd en dacht ook echt dat ik de griep had maar had geen koorts.
    Ongeveer een week later had ik een posi test.

Hopelijk is het bij jou ook zo.
    Heel veel succes.

Liefs mamavanmuisje.

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Mmmm...vannacht om 3.30 uur uit bed gestapt omdat mijn neus helemaal verstopt zat en ik plassen moest..was iets over 12en naar bed gegaan en had toen nog geplast..wel vreemd want moet anders nooit plassen in de nacht. Had het verschrikkelijk koud..zweet me nu te pletter en ben duizelig..maar heb mijn temperatuur opgemeten en ik heb geen koorts..maar voel me wel echt ziek..voel ook warm aan..:(

4. Trine

Trine Actief lid

ik heb ook een serieuze verkoudheid gekregen na mijn NOD: ook heel warm aanvoelen (huid) maar koud hebben, hoofdpijn, misselijk, de geuren van dingen die ik lekker vond stonken ineens,...

5. Chai

Chai Niet meer actief

Ik dacht ook dat ik een griepje had, haha :D
    Dit griepje bleek gewoon mijn zwangerschap te zijn dus..
    Dit was voor ik positief teste trouwens.

6. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Hoi!

Ik voelde me ook niet lekker na het (positief) testen. Beetje verkouden/kouwelijk etc. Heb dit trouwens bij al mijn zwangerschappen gehad in de eerste paar dagen na het testen. Dus wie weet....

Deel Deze Pagina