Hoi allemaal, Ik ben momenteel vier dagen overtijd. Toen ik een dag overtijd was heb ik een test gedaan, maar staat volgens mij alleen een indroogstreepje op. Symptomen die ik momenteel heb: * ongesteldheidskrampen, maar met vlagen. * rommelende darmen. * Met vlagen hoofdpijn. * Lage rugpijn. * droge mond. * Veel plassen. Zijn er mensen die dit herkennen en toch zwanger waren. groetjes
hey, Ik ben zwanger en ik heb die symptomen ook. Ik zou zeggen: test nog eens. De kruidvattesten van 5 voor 2 tests zijn goed en zijn gevoelig voor weinig HCG. Succes bij 't testen!!
Hey dames ik heb al 3 dagen zeer zichtbare aders op mijn borsten & ook op mijn tepels.. is dit echt een zwangerschapskwaal of kan het ook iets anders zijn? ... ben volgensmij wel ongi geweest maar het was meer bruin dan rood bloed.. en volgens predictors zou dan mijn volgende eisprong aanstaande maandag 20 december zijn.. iemand hier ervaring mee? xx
Hey suuzie, Ik heb die aders ook, maar bij mij zijn ze vaker zichtbaar. Bij betekend dit dus niks. Weet wel van andere vrouwen dat blauwe aders op een zwangerschap kan wijzen. Was je wel gewoon even lang als anders ongesteld? liefs
Hey trine, Ank je wel voor je reactie. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik weer testen. Nog even in spanning dus. Symptomen zijn wel opvallend!! liefs
Hoi Lady ook op je tepels? als ik onder de douche sta zie ik ze helemaal goed. Ik was niet lang ongesteld.. 3,4 dagen ongeveer en alleen maar bruin verlies als ik moest plassen wel een beetje rood/roze het begon op 6 dec eindigde op 9 of 10 dec weet ik niet meer maar dan zou mijn eisprong as maandag zijn hmm
Hey suuzie, Ja ook op mijn tepels.. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid een test doen, gezien het feit dat je vorige keer anders ongesteld was dan normaal..
Hoi allemaal, Ik ben 3dagen overtijd en heb de volgende symptomen: -Hoofdpijn -Mentruatieklachten -Opgeblazen buik -Moe -Lage rugpijn Als ik de komende 3 dagen nog niet ongesteld ben, ga ik testen Hopelijk hebben we allebei goed nieuws!
Bij mij verkleurden de tepels en zijn mijn borsten heel erg gevoelig. Verder heel veel plassen. Darmen die erg van streek zijn en menstruatiekrampjes.