Oooh wat een schattige kindjes allemaal. En die Sint op pagina 2, whahahahhaa, die leefde tóen al niet meer
Hmmmm zo'n soort topic heb ik gister net bij bij baby en dreumes geplaatst. Daar is ook te zien hoe erg mn dochtertje lijkt op mn man.
En dit is mijn zoon 2 jaar geleden.. Lijkt wel he?! Alleen dan een donkere versie Bekijk bijlage 32257
Kiss87, Mooi zoontje zeg! En wat een bijzondere(positief bedoelt ) haarkleur op de foto hierboven, echt super licht, is dat nog steeds zo? En die sinterklaas op wat pagina's terug...oew...ik heb nog nooit zo'n enge sint gezien.
jusi. als ik dat wist,het enige wat ze daarover ooit gezegt heeft,is dat ze het allemaal beu was. heb haar toen wel gezegt,dat is het heel erg vind,dat ze gewoon heel mijn baby/kindertijd heeft weggegooit,en dan vooral de foto's van mijn vader. ze heeft wel gezegt,dat ze er spijt van heeft,en dat het in een opwelling is gebeurt. we hebben nu wel gewoon weer contact,maar het steekt me soms nog heel erg.
Mooie haarkleur hé? Nee dat heb ik helaas niet meer. ongeveer tot ik 10 jaar was(wel blond nog, maar niet wit!).. Maar was ALTIJD buiten, en we zeilden ontzettend veel toen ik kind was, en in de winter vaak op wintersport.. dus daar werd mijn haar ontzettend licht van! En dit is mijn vriend als baby Daar lijkt mn zoon ontzettend veel op de laatste tijd! Wat ik alleen heel grappig vind aan mn vriend als baby, is dat hij al heel snel hele donkere wenkbrauwen had!! en dat hebben niet veel kindjes! (hij heeft nog steeds mooie wenkbrauwen!) Bekijk bijlage 32265
Nou, hier dan een foto van mij en eentje van mijn zoontje. Ik vind zelf dat hij niet op mij lijkt, behalve dan qua karakter en zijn kleur ogen. Dit was ik: (1988!)