Hallo allemaal Ik vraag me af of er meer meiden dit hebben gehad. Ik ben 25 jaar mijn man 27 en ik heb heel mijn leven nooit een kinderwens gehad,iedereen riep vroeger om me heen ik wil mama worden en ik dacht altijd nou ik niet. Heb dat ook al die jaren niet gewild,zelfs niet toen vriendinnen om mij heen zwanger raakte en ik hun kindjes in me armen had.tot ik afgelopen zomer op vakantie door een winkel liep en langs de babyafdeling kwam en opeens een gevoel kreeg.kan t niet eens omschrijven,er met manlief over gehad en hij was erg blij.ik heb er om gehuild ben boos op mezelf geweest want dit kan toch niet ik die een kind wil nee dat had ik niet afgesproken met mezelf.toch is t zo en inmiddels gaan we er dan toch ook ECHT voor inmiddels lijkt t wel of er een bepaalde rust over me is gekomen en voel me helemaal gelukkig,heb ook al wat kleine dingetjes gekocht,namen uitgezocht en heb dus helemaal de kriebels
leuk ! haha kan zo omslaan, met je rammelende eierstokken! ik heb wel altijd een kinderwens gehad.. heel sterk... en nu alleen maar meer geworden.. maar ik heb nog niks gekocht hoor.. pas als ik echt zwanger ben! straks duurt het nog jaren.. je weet het niet...
Ik heb nooit eerder een hele sterke kinderwens gehad. Mijn man wel, die wilde al heel snel kinderen maar respecteerde mijn keuze ook. Tot ik afgelopen zomer op de camping zulke schattige buurkindertjes had. Mijn man zei eerst toen we op de camping kwamen: hier zijn wel veel kinderen, maar ik kwam de hele week met allemaal positieve dingen over kinderen, grappig hè! Toen was voor mij duidelijk dat ik het voor 100% wil! En m'n man helemaal blij Het irritante nu is dat ik liever gister al zwanger zou zijn 't Is toch altijd wat met die vrouwen hè...
Haha, ik wilde ook nooit kinderen, vroeger vond ik kinderen echt vreselijk zelfs! Maar toen ik mijn man ontmoette en we ons hadden verloofd wilde ik het echt plots heel graag.. En nu kan ik me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die geen kinderen willen