vraagje over Predictor

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door meeaan, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meeaan

meeaan Niet meer actief

Ik ben 28okt getopt met de pil, en met wat testjes online gekeken wanneer "ongeveer" de eisprong zou beginnen op basis van de cyclus van 28 dagen. Nu moest ik gister beginnen met testen, ben om exact 10.45 begonnen en toen kwam er een (niet al te donker) streepje naast de C streep. en vandaag weer exact om 10.45 de test gedaan en nu staat er helemaal niks. Doe ik wat verkeerd? wat kan dit betekenen? kan iemand mij helpen??
    :( :( :(
    xx

2. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Het zou kunnen dat je ei geweest is, dat duurt maximaal geloof ik twee dagen. of je zit nog in de aanloop mischien kan je het aan het eind van de dag en anders morgen nog eens weer proberen.

Groetjes Wilma

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    je LH piek ( het hormoon dat voor een eisprong zorgt) veranderd per dag in je urine.
    daardoor kan ook per dag je streepje donkerder zijn en de andere dag weer lichter.

als je net gestopt bent met je pil moet je er wel rekening mee houden dat je cyclus totaal ontregeld kan zijn dus ook veel langer kan duren.

blijf gewoon door gaan met testen en je zal vanzelf een posi test zien. ( de test streep moet dan net zo donker zijn als de controle streep of donkerder)

succes

4. meeaan

meeaan Niet meer actief

ik weet niet of dat nou zo extreem zal veranderen (hoop het niet iig) want ik kan van af het aller eerste begin de klok er al op gelijk zetten. Dus ik denk dat dat onregelmatige wel uit zal blijven. Of zie ik het totaal verkeerd??

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi door de pil heb je geen eisprong door dat de hormonen in de pil je cyclus regel ben je dus heel regelmatig was ik ook. Na het stoppen met de pil inmiddels al 5jaar nog steeds onregelmatig dus het zegt niks of je regelmatig was, je lichaam moet nu gaan werken, ik hoop voor je dat je regelmatig blijf want dat komt ook genoeg voor. Veel succes met zwanger worden

Deel Deze Pagina