Wie herkent dit? 4 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jeluna, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ben er nog maar net achter dat ik zwanger ben van de 2e!
    Maar maak me nu al een beetje zorgen, ik voel continue mijn lies en onderbuik alleen aan de linkerkant (heb ook aan deze kant eisprong gehad) Het is een soort van spierpijn wat continue aanwezig is.

Hebben jullie dit ook gehad en ook maar aan een kant? Ik ben gewoon bang dat het vruchtje niet in de baarmoeder zit! Het is overigens geen pijn maar meer een beetje zeurend!

Ik hoop op reacties!

Liefs Jeluna

2. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Hey Jeluna,

Ik ben ook net zwanger van ons 2e kindje. Ik had gisteren-avond precies hetzelfde als wat jij beschrijft. Snapte ook niet wat het was. Maar vanmorgen helemaal nergens last van.

Ik weet van mijn schoonzusje dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap onwijs pijn doet. Zij kon niet eens rechtop staan of zitten.

Hopelijk is morgen het gevoel weer bij je weg!!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ik herken het van m'n eerste zwangerschap. Ik lag soms ook dubbel van de pijn en heb de vk gebeld omdat ik bang was voor een buiten baarmoedelijke zwangerschap. Ik kreeg een vroege echo om me gerust te stellen. Als het niet op de goede plek zit dan kun je het namelijk nog niet eens voelen in dat termijn. Wist ik veel...
    Maar had wel mooi een kloppend hartje gezien met 6 weken

4. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Dank jullie meiden, dit stelt me alweer een heel stuk geruster!
    De pijn is overigens nu weer weg!

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ik had vorige week met het opstaan een paar keer een steek in mijn lies. Klinkt een beetje als jou verhaal alleen dan zonder de 'spierpijn'. Ik kon het me herinneren van de vorige keer.
    Heb je nu nog last?

6. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    De pijn is weer weg!
    Verder voel ik eigenlijk ook niks, aan de ene kant lekker aan de andere kant maakt dat me weer onzeker! haha Hoe je het ook went of keert de eerste weken blijven vervelend!

Deel Deze Pagina