Hallo meiden, Ik heb even een vraagje over de angelsounds. Hopelijk heb ik hier goed gepost. Weet iemand toevallig hoe ik de angelsound op de computer aan moet sluiten om het hartje te kunnen opnemen. Ik ben niet zo'n grote held met computers en met de bijgeleverde gebruiksaanwijzing kom ik ook niet echt verder. Ik dacht, laat ik hier eens informeren, mischien weten jullie het. Alvast bedankt. Liefs Hummel.
als het goed is heb je een draad erbij gekregen die in de pc moet, je moet me niet vragen waarin, maar ik meende in het gat waar het groen omheen is. dan heb je bij links onder in bij START op je pc bij alle programma's bureau-accesoires te staan daar ga je naar toe en dan naar entertainment en dan geluidsrecorder, daarmee kan je het opnemen en horen over de boxen. Het kan zijn dat je dan niks hoord, dan moet je rechtsonderin bij het luidsprekertje op je beeldscherm even de geluidsopties openen en dan van alles gaan aanvinken totdat je het wel hoord... dat had ik nl. ik heb maar wat aangevinkt en had al snel geluid Als vrouw zijnde moet je gewoon wat doen totdat je wel wat hoord en totdat het wel wat gaat doen dat geluidrecorederprog. werkt heel simpel, 1 druk op de knop en het neemt op. wel makkelijk als je het samen doet, omdat ik moet liggen om het hartje te horen, dan kan je heel moeilijk bij de pc, dus dan moet iemand anders ff dat opneemknopje indrukken, de rest gaat vanzelf, en dan kan je het opslaan waar jij het wilt en weer afspelen. Succes ermee, hoop dat het je zo lukken gaat.