Me too! We hadden ons voorgenomen om na mijn ongi naar de dokter te gaan ivm 1 jaar bezig gelukkig was dit niet nodig. Ik heb de zaterdag voor ik een positest had alles nog gegeten en gedronken wat eigenlijk niet mocht dus ik had echt geen idee
Hier nog één die 1 dag voor nod al weer zat te huilen ivm ongigevoel. En kijk, zijn nu al weer op de helft
Bij m'n eerste zwangerschap was ik er 2 weken lang (van 1 week voor NOD tot 1 week na NOD) van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Heb toen 2 weken behoorlijk heftige ongi-krampen gehad. Uit deze zwangerschap is een prachtige dochter geboren. Bij deze zwangerschap heb ik wat dat betreft nergens last gehad.
Ik ook, had steeds buikpijn, het gevoel dat mijn menstruatie eraan zat te komen, maar niet doorzette. Was wel wat later dan anders, maar had zo het gevoel dat ik ongesteld zou worden! (Was overigens wel voordat ik mijn NOD had al 's morgens vroeg een keer bijna aan het braken in de bosjes... Maar had nóg geen flauw vermoeden...) Uiteindelijk waren het er zelfs twee!
hier nog eentje ik dacht ook echt dat ik ongie zou worden en dacht dat ik een buikgriepje hadomdat ik de hele tijd kramp had, nou lekker lang buikgriepje haha