wij willen binnekort gaan aanbouwen, verbouwen en een nieuwe keuken gaan plaatsen. we hebben nu een bijhokje waar de wasmachine en de droger staan, maar die ruimte wordt dan bij de aanbouw getrokken, en op die plaatst komt straks de nieuwe keuken.... wij hebben in de badkamer/zolder geen ruimte voor de twee apparaten, dus ze zullen in de keuken mooi weggewerkt gaan worden. achter de keukenkastje worden ze geplaatst dus je gaat er niets van zien!! nu is mijn vraag de herrie? hebben jullie daar last van als de apparaten aan staan... nu komen ze wel aan de andere kant van de kamer te staan, dus niet in het huiskamer gedeelte... maar het is wel één ruimte, dus je kunt geen deuren sluiten. zal je er echt last van hebben?? hoop dat er hier iemand ervaring mee heeft!!
ik heb geen droger, wel een wasmachine en die staat in de keuken. Ik moet wel zeggen dat het bij ons 2 aparte ruimtes zijn, met wel geen deur, maar alleen een deurgat, het is wel open dus. Ik heb er helemaal geen last van, ik vind de draaiende wasmachine ook wel een heerlijk huiselijk geluid.
Bij ons staan de wasmachine en droger in de bijkeuken en ik heb geen last van het geluid.. Er zit wel een deur tussen, maar die heb ik eigenlijk nooit dicht. &het is heerlijk om zoveel ruimte in de badkamer te hebben.
Wij hebben een washok direct naast de keuken, waar onze wasmachine en droger staan. als de wasmachine gaat centrifugeren dan moet de deur echt dicht want dat maakt nu eenmaal een lawaai. Droger gaat nog wel met de deur open, al komt er wel veel warmte vanaf dus een aanrader als die bij een raam ofzo staat. Ik zou het niet aanraden als je een open keuken hebt. Kan je er dan geen washok van maken aan de buitenste hoek? dat is dus wat wij hebben. Naar mijn idee ideaal, jason wilt ook altijd maar aan de knopjes zitten als de wasmachine aanstaat.