draaien

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door schaapie123, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

vandaag weer bij de vk geweest, nu weet ik dat we een dwarsliggertje hebben, op alle echo`s ligt het goed dwars (helaas ook op de 3D)
    Maar het wil niet echt volgens het boekje indalen, afentoe zit het koppie wel omlaag, maar meestal net als nu lekker met de kop tegen mijn ribben aan te drukken, f gewoon overdwars, voetjes links of hoofdje links en de rest recht.

nu begon de vk over dat als het over 2 week nog niet was ingedaald ze het gaan draaien(in het ziekenhuis)

nu schrok ik best wel van dat ze intotaal een uur hart filmpje gaan maken van onze kleine.
    een half uurtje voor dat ze gaan draaien, en na het draaien een half uurtje om te kijken hoe het kindje zicht voelt.
    Daar schrok ik toch best wel van. is het draaien dan toch best wel gevaarlijk?

aankomende vrijdag moeten we naar het ziekenhuis naar de gynecoloog omdat ze nog steeds niet goed kunnenzien tot hoever mijn placenta ligt, 3 week terug ook een inwenidige gehad maar die kon het niet goed zien, dus ben ik doorgestuurd naar de gynecoloog.
    Deze besloot om 3 weekjes te wachten, had immers nog 8 week toen en tot op heden geen bloeding gehad wat postief was.

normaal vind ik echo`s geweldig, maar begin het nu tcoh allemaal wel wat eng te vinden.
    mijn zwangerschap is vlekkenloos verlopen tot nutoe, kindje is groter dan normaal(beide groot en grote fam leden) maar kwa verhoudingen klopt het precies, het voelt ook goed levendig in de buik, sparteld en trapt goed (auw auw auw) ben niet misselijk geweest, nooit over gegeven.

maar dat verhaal van het draaien vind ik toch best wel eng

Deel Deze Pagina