ik heb met 5 weken een echo gehad en toen was er op een vruchtzakje na nog niks te zien. nu heb ik vorige week maandag een echo gehad en was bijna 8 weken zwanger. zal ff een echo plaatsen. je ziet al een hoofdje, lijfje, stompjes wat de benen en armpjes moeten voorstellen haha en als het goed zit een kloppend hartje. dit zou met 7 weken zeker zichtbaar moeten zijn. ookis er een dooierzakje te zien waar het kindje van leeft tot aan ongeveer 10 weken. pas met 10 weken is de placenta helemaal af en zal de dooierzak langzaam verdwijnen de echo was inwendig
en nog een fototje van onze baby haha ik kreeg al met 5 weken een echo om te kijkien hoever ik precies was. met 8 weken omdat er met 5 weken nog niet veel te zien was en er dus nog steeds onzekerheid was. en nu krijg ik met 12 weken weer een echo om mijn gerust te stellen. heb voor mijn dochter een missed abortion gehad met 11 weken zwangerschap en uiteindelijk gecureteerd met 12 weken
Lovewinnie: Mooie foto's. Fijn dat ze zoveel echo's maken. Uiteraard om te kijken hoe het gaat maar ook om je gerust te stellen. Erg mooi dat ze dat ook voor je gerustheid doen.
In mijn album staan ook een paar echo's. Alleen de laatste is inwendig omdat er uitwendig iets voor zat, de placenta of een vleesboom. Dat bekijken ze weer bij de 20 weken. Maar uitwendig volle blaas, inwendig lege blaas is mij verteld door de echoscopiste. Ik vond de echo van ruim 7 weken nog niet echt duidelijk herkenbaar als mensje, maar zoals je in mijn album kunt zien gaat dat razendsnel. Veel plezier!
Oh Meris wat een mooie echo's die van 13 weken, erg duidelijk zeg! Ik hoop dat ik morgen ook wat te zien krijg... Zullen ze eerst uitwendig gaan proberen? En als er weinig te zien is inwendig? Ben heel nieuwsgierig...
Dankje Pioen, ben er zelf ook heel trots op. Ik denk dat ze het overal weer anders doen. Ik hoor ook weleens dat er vk of echo-buro's zijn die voor de 12 weken altijd inwendig doen. Mijn eerste 2 waren gewoon uitwendig, de allereerste is nog niet echt herkenbaar een mens, maar dat had ik ook niet verwacht. Misschien inwendig wel hoor, geen idee. Als het hartje maar mooi klopt meid! Veel plezier!
Ik heb met 7wk en 4 dg een uitwendige echo gehad. Was duidelijk een garnaaltje te zien met een mooi kloppend hartje.
ik heb afgelopen week mn eerste echo gehad.. en het klopte precies met mn banner en meest belangrijke we zagen het hartje kloppen! Is nog zo klein 1,3 centimeter.. maar zag duidelijk wat het hoofdje was.. kan ook haast niet missen want zo vroeg lijken het echt net garnaaltjes hihi Vriend was emotioneel en ik kon alleen maar lachen echt ik was een en al big smile. Zo bijzonder! Nu mogen we begin januari terug.. ff dat lijkt nog zo lang te duren. had gedacht dat ik nog een echo met 10 weken ofzo zou krijgen maar nee.. xx
Ik heb morgen mijn echo en ik ben heel benieuwd. Kan bijna niet wachten. Helaas moet ik alleen want mijn vriend heeft net een nieuwe baan en kan geen vrij krijgen. , maar ja volgen x beter.
spannend sam! jammer dat je vriend niet mee kan.. neem het anders op! met je camera op je telefoon! en zodra je de vervolg echo weet gelijk doorgeven aan hem kan hij meteen die dag vrijvragen!