Klussen wij goed?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babyluv18, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyluv18

babyluv18 Nieuw lid

21 jan 2009
    2
    0
    0
    Hmm.. Lekker samen met zn twee in ons nieuwe huisje...
    Maar het liefst hebben we er nog een derde bij.

Mijn man en ik zijn al een half jaar aan het proberen. Dan bedoel ik dat ik een half jaar geleden met de pil ben gestopt.

Na 3 maanden was ik regelmatig. Ben nu al 3 maanden lang 32 dagen.

Dat zou betekenen dat ik nu de 24ste mijn ei zou hebben als alles precies goed loopt.

Ik klus met mijn man om de dag.. al de hele maand.. Dit vooral omdat het klussen ook erg leuk is. :D

Gister hebben we geklust, vandaag niet, morgen weer wel, en overmorgen heb ik dan als het goed is mijn ei.

Ik weet dit nooit zeker want ik voel nooit iets als ik mijn ei heb.

Denken jullie dat dit de beste manier van klussen is of hebben jullie nog tips?

Ik hoop dat het zo snel mogelijk raak is... ben der al een jaar mee bezig dat ik een kleine wil.

2. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Wij doen het ook om de dag. Meer kun je denk ik niet doen!

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Om je ei vast te stellen en op te zoeken zou je ovulatietesten kunne gaan doen.

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    meid, je doet het prima! wat je er nog bij kan gebruiken zijn ovulatietesten, na de lh peik komt je ei 24 to 48 uur later, maar hopelijk heb je die na deze ronde niet meer nodig! na het klussen even een kwartiertje met opgetrokken benen blijven liggen kan ook helpen.

succes meid!

liefs humm

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier wordt er ook om de dag geklust.....
    Dit tot groot genoegen van mijn man;)
    En ik had gisteren al een klein teken, dat dit mogelijk geholpen heeft deze ronde

Overal lees je dat dat t beste is, dus gewoon lekker doorgaan zou ik zeggen. Zeker als jullie er allebei plezier aan beleven!

6. happymama

happymama Niet meer actief

heel goed ! ik zou het over morgem dan ook nog een keertje doen .
    mogen jullie 2 x hihihihi

7. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    duim voor jullie :):)

8. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    volgens mij ben je prima bezig.
    Ik voel niets van mijn eisprong, en heb af en toe nog één of 2 dagen verschil in mijn cyclus. We klussen dus ongeveer een week voor mijn ei om de dag en de 3 dagen rond mijn ei elke dag, mits het zo uitkomt. Ik werk namelijk onregelmatig, dus is soms best lastig.
    Gewoon volhouden zou ik zeggen... ;)

9. Saskia01

Saskia01 Actief lid

4 jan 2009
    223
    0
    0
    Ik weet niet wanneer mijn ei is want ik heb zo'n lange cyclus dat wij om de de dag klussen met de hoop dat het een keer raak is. Ook omdat de zaad van de man sterk genoeg is als je het iedere dag doet schijnt het zaad van de man zwakker te zijn.
    Succes meiden en mogen we allemaal snel zwanger zijn.

10. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    jeetje zeg, om na 3 maand (of 6? ) al met ovulatietesten bezig te gaan......90% is binnen een jaar zwanger. Let it be! Gericht gaan klussen, om de dag sjees man, sex is leuk, niet moeten of juist niet-mogen.....

Pas als je een jaar bezig bent naar de serieuze hulpmiddelen grijpen.

Beetje typisch voor deze maatshcappij denk ik. Jaren aan de pil en als er dan een kind 'moet' komen dan ook graag de maand erop....het blijft natuur he.

11. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    beccatje, relax meid. maak je niet druk. ze zegt toch dat ze het vooral doen omdat het leuk is? en als je een kinderwens hebt moet je wel een beetje gericht klussen anders kan het wel een jaar duren en dan kun je wel naar de arts gaan maar dan weet je zelf ook dat je de kansen voor jezelf verkleint hebt. En natuurlijk wil je zsm een kind als je er aan begint is toch niet meer dan logisch?

12. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    vind het een beetje een negatieve reactie. Heel veel vrouwen hier gebruiken ovutesten en tempen erbij, omdat ze graag een goed beeld van hun cyclus krijgen. En ik denk dat daar niets mis mee is. En over het algemeen geldt voor de meeste vrouwen, als je samen hebt besloten een kindje te willen, iedereen het liefst binnen korte tijd zwanger is. Volgens mij is dat alleen maar heel gezond. Elke maand dat je toch ongi wordt is een teleurstelling en zeker als de kinderwens erg groot is.

Wij hadden al een kinderwens en waren ook al bezig toen ik hoorde dat mijn vader ongeneeslijk ziek is. Nu hoop ik maar al te graag dat we snel zwanger mogen zijn, zodat mijn vader zijn kleinkind nog mag meemaken en zo heeft iedereen wel een reden.

Laat de mensen toch lekker gebruiken wat ze willen als ze zich daar goed bij voelen.

13. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Kweb helemaal met je eens meid.Zo krijg je een beter beeld van je cyclus en weet je ieder geval dat je goed bezig bent.Daarbij is het volgens mij erg moeilijk om zwanger te raken buiten je vruchtbare periodes om toch!

14. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    volgens mij is het niet mogelijk om buiten de vruchtbare dagen zwanger te worden...ja wel als je man/vriend heel sterk zaad heeft en je een week voor je ei klust. Sterk zaad kan een week in leven blijven, maar als je na je ei klust is er volgens mij geen kans aangezien je ei maar 12-24 uur in leven blijft

15. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    precies dat dacht ik ook..Ik ben er zelf na 4 rondes achter gekomen dat mijn ei nogal verschilt van datum.Hebben dus rondes erbij gehad dat we veel te laat waren...en dan denk je wat raar hoe kan dat nu.Door die testen weet je gewoon wat meer.Ik zeg niet dat dat altijd helpt maar denk wel dat dat je kansen gewoon wat vergroot.

16. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    absoluut mee eens.

17. brooke

brooke Lid

17 jan 2009
    40
    0
    0
    rotterdam
    ik klusde dus elke dag volgens mijn gyn moet je zoveel mogelijk klussen en als je elke dag klust is er altijd genoeg zaad om het eitje te bevruchten,

wij deden hetzelfs twee keer per dag soms drie in de weekenden en ja hoor binnen twee maanden raak.

dus mijn advies elke dag klussen en zo vaak en veeel mogelijk leuk en lekker hiiii succes

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    brooke, waarschijnlijk heeft jouw man dan erg sterk zaad gehad. Ik lees dikwijls (en niet alleen hier, ook op andere sites) dat bij sterk zaad je dagelijks kan klussen en bij minder goed zaad om de dag. Minder goed zaad heeft die extra dag nodig om weer op sterkte te komen.

Op een andere site heb ik gelezen dat meerdere zaadlozingen per dag ook niet goed zijn.

het verschilt ook per persoon. En anders gewoon lekker klussen als je er zin in hebt

19. babyluv18

babyluv18 Nieuw lid

21 jan 2009
    2
    0
    0
    Ik ben het met jullie eens. Nou ik heb vandaag als het goed is mijn ei gehad... Ik heb nix gevoelt. Behalve vanacht.. en toen voelde ik een paar steken in mijn eileiders ( dat dacht ik tenminste).. Dus misschien was dit het..

MAAR ik heb gister niet geklust en eergister ook niet... Maar vanmorgen en vanmiddag wel..

Denken jullie dat dit genoeg is.. Of hebben we het een beetje verpest door donderdag en vrijdag niet te klussen?

20. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @ reagerenden op mijn reactie: ik bedoelde het enerzijds geruststellend naar TS toe, dat ze nog meer dan genoeg tijd heeft om het op de normale manier (dus sex wanneer je sex wilt....de biologie zit zo in elkaar dat je rond je eisprong mooier bent en meer zin hebt...in principe moet dat goedkomen dus..?)

En dat er hier op het forum veel meer mensen zijn die al na enkele pogingen driftig aan de haal gaan met ovulatietesten, sex-op-de-juiste-dagen en na 8 maand al een afspraak bij de huisarts plannen. Soms maken jullie (ik zeg even jullie als in de dames die graag zwanger willen worden) ook mekaar de kop te snel gek.

Dat was de achterliggende gedachte van mijn opmerking.

Deel Deze Pagina