Ohh herkenbaar! Onze oudste heeft die fase gehad. De hele dag door "wat ben je allemaal aan het doen?". Op de meest simpele momenten, koken, eten, fietsen autorijden etc. En nog leuker, aan iedereen (!) die je tegen komt vragen "wat ben je allemaal aan het doen?"
Toen mn dochter nog 1 was en net 2 was het bij elke persoon wie is dat ? Nu bij alles wat is dat ? Vervelend ja! Ze neemt ook geen genoegen met dat weet ik niet
Waarom fase.. hm nee nog niet, wel ooit een waarom niet fase heel eventjes.. en af en toe heeft ze nu de: wat is dat nou weer?? fase haha, elk dingetje in de winkel, mama wat is dat nou weer? Ik vind het super grappig!
Zeer herkenbaar 😁😁😁 vanuit mijn 2,5 jarige dochter hahaha. Kan ook doorblijven gaan met vragen vragen en nog eens vragen. Of benoemen ieder klein detail vertellen van wat ze ziet. Ook zo vermoeiend soms
Hier duurt die fase al bijna 3 jaar.. de vragen worden steeds moeilijker.. En ze vertrouwd onze antwoorden ook niet altijd want soms zegt ze " maar papa zei... " dan heeft ze het dus al gevraagd weet het antwoord ook maar wil weten of ik hetzelfde antwoord geef.. Als ik zeg : " dat weet ik ook niet .." zegt madam.. " dan kun je het toch even googlen... " DUS
Mijn dochter heeft tot voor kort bij IEDEREEN die we op straat zagen KEIHARD gevraagd 'mama, wie is dat?'. Gek werd ik er soms van.
Ja hoor heel herkenbaar. Hier stellen beide veeeeeeeel vragen. Ze willen van alles weten, oudste stelt ingewikkelide vragen, dat gaan we dan googelen.
Ja herkenbaar tot soms vervelends toe. Soms antwoord ik dan waarom zijn de bananen krom. En soms zeg ik even sttttt... Of mama weet ook niet alle antwoorden.
Hier is het nu iedere keer als we naar de PSZ rijden... "mama, van wie is dit bos?". Uhh, van iedereen..."mama, van wie???"....uhhh Soms weet je idd even niet wat te zeggen.