Ik baal als een stekker:x:x. onze poes heeft van het weekend op de bak geplast op 3 plekken. nu ben ik eerst bezig geweest met urinoff (middel tegen kattenpis) schoonmaakazijn biotex e.d. zelfs met een extractiemachine machine meerdere malen de boel gespoelt met speciale tabletten en biotex. dat laatste heeft er wel voor gezorgd dat het niet meer in de woonkamer te ruiken is. en de geur iets minder is geworden maar af en toe ruik ik toch weer die walm. en vraag ik me af of het nu die urinoff is (met lavendel geur) op de poezenurine. heeft iemand nog tips bank is nog maar 2 jaar oud:x
Wat vervelend. Ik heb de bank schoon gemaakt met emmer met wasmiddel+water toen zoon de bank had onder gekotst. Na 2 keer boenen was de geur verdwenen. Misschien zou je dat een keer kunnen proberen? Anders de bank professioneel laten reinigen, hebben wij ook eens laten doen... kostte ons 100 a 150 euro geloof ik.
wij hebben een professioneel apparaat gehuurd, komt vrijwel op het zelfde neer. maar helaas schoonmaakmiddel zal bij kattenurine niet helpen ivb het door de stof trekt
Ik wou dat ik je kon helpen, maar het enige wat hier echt hielp was een nieuwe bank Wel eerst het probleem met de poes oplossen natuurlijk.
Kan ik vrees dat katten urine er nooit meer uitgaat. Maar misschien bestaat er nog wel een heel goed middel.
Hier alles geprobeerd (gelukkig niet over de bank, maar ongelukje op tapijt). En na arm gekocht te zijn aan middeltjes, was er maar 1 oplossing en dat was weggooien. Helaas
Mijn moeder weekt de hoezen even in biotex en daarna de wasmachine in en kussen zelf weekt ze in bad en dan ook weer met biotex (volgens mij meer dan 1x). Daarna is ze volgens mij nog wel lang bezig het meeste water weer uit dat kussen te drukken en dan duurt nog tijdje voordat volledig droog is maar je ruikt in ieder geval helemaal niks meer bij haar bank.
Het gaat na verloop van tijd wel weg, onze kat heeft het ook wel eens gedaan toen de deur naar de kattenbak dicht zat. Dit was weliswaar tegen de zijkant van de stoffen bank. Heb gewoon met een sopje geboend
HG nare luchtjes spray doet wonderen. Zo kregen wij iig kotslucht uit de nieuwe bank en diarree uit het matras
Al soda geprobeerd? Op de plekken strooien, even een paar uurtjes laten liggen en dan eraf stofzuigen.
Oh pfff verschrikkelijk. Mijn kat had in mijn auto gepist (was zo'n stoffen mandje ipv hardplastic. Ik heb mijn auto uiteindelijk verkocht, ik werd al misselijk bij instappen. Zo'n penetrante vieze pislucht. Ik ruik het nu weer nu ik erover schrijf. De hond van mijn vriendin had op haar bank geplast. Zij heeft een bedrijf laten komen. Was redelijk weg daarna. Maar hondenpis is minder doordringend dan van een kat ben ik bang.
Jup ik.. had ook een kat die geregeld op de bank zat.. toen ecodor gebruikt en hij heeft t nooit meer gedaan plus je ruikt t zelf ook niet meer!! Ik heb t er flink op gesprayd en toen aan de lucht laten drogen. Laatst had hij op onze dekens geplast en dst heb ik gewassen met biotex, die breekt t enzym af van de geur. Dus dat katten t zelf ook niet meer ruiken
Je kan ook nog backing soda op de plekken strooien, dit een uur laten intrekken en dan opzuigen. En inderdaad, ecodor werkt ook goed.
heb nu ecodor besteld. laatste redmiddel. en anders hoop ik maar dat het op den duur vervaagd. gelukkig ruikt de hele huiskamer er niet naar, en wellicht heb ik er een scherpe neus voor
Hij is opgekocht door een handelaar en de volgende dag Nederland uit gegaan . Ik denk dat iemand in Polen of Roemenie nu elke keer als iemand op de bijrijderstoel zit denkt...wat ruik ik toch???