Ik had vandaag de aanbieding kruidvat luiers jumbo pak 3 euro korting!! scheelt wel,morgen maar een pak ophalen dan. mischien iemand van jullie ook wel,of hebben we allemaal verschillende aanbiedingen?
ahum... http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/268041-aanbieding-extravoordeelkaart-kruidvat.html
als je nu wat bij kruidvat koopt krijg je bij het afrekenen een kaart met deze kaart meldt je je aan op de site en dan kan je kiezen wat je interesses zijn (baby, beauty etc) en je kan kiezen of je elke dag een mail krijgt van de aanbieding van de dag of dat je zelf naar de site gaat om te kijken verder werkt het ongeveer als een airmiles kaart, je krijgt punten voor elke euro die je uitgeeft en kan deze inwisselen voor gratis producten
best fijn systeempje he en met luiers, voeding en zwangerschapstesten komen er aardig wat punten op haha
Hmm...ik heb geloof ik alles aangevinkt Of zou het er mee te maken hebben dat jullie al een kleine hebben en ik er een op komst heb? Nouja, maakt ook niet uit eigenlijk. Vind die korting alleen maar leuk
ahaja dan haal ik dus iedere week dus me luiers bij de kruidvat ( nu soms bij c1000 als ik geen zin heb) heb vandaag me kaart geregistreerd.. en heb nu een of andere webcam ofzo die je kan krijgen met korting? zo'n kortingsbon... wel stom.. zit te wachten op die luier bon !!!