Cyclus duurt al 9 weken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nlovesn, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    In juni ben ik gestopt met de pil, 16 juni was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Inmiddels zijn we 9 weken en 1 dag verder en nog steeds geen ongi te bekennen. Ook (helaas) nog geen positieve test. De huisarts wil dat ik gewoon af blijf wachten tot ik ongi word of een posi zwangerschapstest heb.

Wat is dit frustrerend zeg...

Heb heel de dag door druk op mijn blaas, wat geen blaasontsteking is. Die heb ik vaker gehad en voelde toch heel wat anders dan nu.
    Veel plassen, borsten doen soms pijn en voelen wat steviger, onderrugpijn, hoofdpijn, mn ogen kunnen regelmatigniet tegen veel/fel licht, last van opgeblazen gevoel- Heb vaak het gevoel alsof mijn buik volgeblazen wordt met lucht, obstipatie, krampjes in mijn liezen, weer savonds last van verstopte neus (was bij vorige ook) etc...

Ik snap dat "ontpillen" een langere cyclus kan bezorgen, maar zooooooooooolang!!! *zucht*

Ik wil duidelijkheid!

Iemand nog meer last hiervan??

2. Hm.. Wat vervelend! Ik heb, toen ik stopte met de pil, veel verhalen gelezen over een lange eerste cyclus. Bij mij duurde de eerste 34 dagen. Best netjes vond ik zelf :D
    Het is heel normaal hoor als je eerste cyclus langer duurt. Ik wil je niet ontmoedigen maar bij sommige duurt het 6 maanden of langer..
    Je symptomen klinken wel als zwanger, maar ik denk dat het bij het ontpillen hoort. Die symptomen lijken heel erg op de symptomen van een zwangerschap.
    Succes er mee!

3. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Vorige keer ontpillen duurde mijn cyclus op zijn max 33 dagen. Ben sinds januari pas weer aan de pil. Vind 't zo vervelend :(

4. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja vervelend hoor, dit is ook niet goed.
    Ze kunnen minstens een bloedtest doen vind ik, om te kijken of je alsnog zwanger bent. Ik zou blijven aandringen bij de huisarts!

5. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eerste cyclus duurde 98 dagen en zit nu al weer rond de 40 en nog niets... Dus heel herkenbaar en heel frustrerend.. Sterkte met wachten weet hoe je je voelt..

Deel Deze Pagina