Kan ik nu zwanger zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 20 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:( Hallo ik heb al de hele dag last van mijn darmen. Moet veel naar de wc. Sorry voor de praat. Ik heb namelijk gelezen dat veel zwangere vrouwen last hebben van hun darmen. :( Ze rommelen de hele dag maar door,kan alles eten wat ik wil zonder vol te raken. :oops: Last van steken in mijn zij. Maar 1 dag wat bloed gehad van mijn menstruatie.Terwijl normaal veel langer. En last van borsten. Tepelhof is bruiner en ze zijn pijnlijk erg pijnlijk. ook al 3 dagen last van hoofdpijn kan dit ook een teken zijn? :D
    groeten jennie72

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Het kan. Het kan ook ontpillen zijn. Ik zou gewoon een testje doen.

3. Niet meer actief

:eek: Hoi en bedankt voor je andwoord. Zou jhet ook een eisprong geweest kunnen zijn? Dat zou ook kunnen natuurlijk. Ik hoop niet dat ik nog steeds aan het ontpillen ben maar ja. :cry: je weet het niet. Ik ga binnekrt toch echt wel testen. maar durf niet zo goed.
    groeteb jennie72

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    He je bent toch net ongesteld geworden/geweest?

5. Niet meer actief

Hai die Natasja. Ja maar 1 dAGJE EN ECHT HEEL WEINIG BLOED.
    Dus vandaar het loopt nu wel regelmatiger die menstruatie.
    Maar nu de rest nog. Vandaar dat ik dat vermoede heb.
    Of maak ik mijnzelf gek? :( Ik kan alleen maar hopen.
    Zal nog wel ontpillen zijn. Kan niet wachten op de volgende afspraak bij de gyno. Klinkt raar he? Want dan gaat er echt iets gebeuren.
    Groeten jennie72

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ben bang dat je nu iets op de zaken vooruit loopt.
    Ik weet dat je 1 dagje menstruatie hebt gehad. maar volgens de gyn is er de kans dat je pco hebt. Dit kan verklaren dat je maar 1 dagje ongesteld werd.

Sinds je laatste bloeding zijn er toch nog niet genoeg dagen voor een eisprong voorbij?

Om je misschien uit de onzekerheid te halen kun je een testje doen, dan weet je direct waar je aan toe bent. Is het positief dan is dat geweldig, maar is het negatief dan weet je in ieder geval dat je niet zwanger bent.

groetjes

7. Niet meer actief

he die Natasja,weederom bedankt voor je wijze woorden.
    Je zult wel gelijk hebben. Gelukkig is het niet helemaal zeker dat ik P.C.O
    heb,het duurde ook even voordat ze vertelde hoe het er van binnen uitzag. Het was een lange tijd stil. Ze was er ook niet zeker van of dat ze een eisprong had gezien. :cry: op de inwendige echo.
    Bedankt weer. ;)
    groeten jennie72

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik weet niet of ik gelijk heb, maar ik probeer het in iedergeval altijd wat te relativeren, dan kan het nooit tegenvallen! :D

sterkte he meis, niks is erger dan onderzekerheid

Deel Deze Pagina