Gisteravond had ik een paar keer een sigarettengeur in mn neus, terwijl er niemand rookte Nu pak ik net een glas uit de vaatwasser en dronk er thee uit. Had me toch een afwasmiddel smaak in mn mond! Nu kan dat misschien wel van de vaatwasser komen (is dit erg trouwens, mocht er nog wat zijn achter gebleven en ik heb thee uit dat glas gedronken?), maar ik vroeg me af of rare geuren en smaken ook een symptoom kunnen zijn?
Ja hoor. Ik vind de eerste weken van de zwangerschap alles in elk geval anders smaken (en vaak niet ten goede) en ik ruik het soms al als er iemand in de tuin van de buren rookt en bij ons alleen de ventilatieroosters open staan. Gelukkig is mijn smaak nu weer normaal, want ik luste al het eten dat ik zelf gemaakt had niet meer... (vooral broccoli vond ik eerst heel erg vies...)
Reuk. Dingen die je normaal amper ruikt, ruiken ineens zóóóó sterk/vies/lekker. Gelukkig verdwijnen dit soort dingen als je wat weekjes verder bent
Ik vind dat het water uit de kraan in de keuken raar smaakt en ruikt, en bij het water uit de kraan van de douche en onze americaanse koelkast(die nb op dezelfde leiding zit) heb ik dat niet
Nee, volgens mij kan dat geen kwaad hoor En smaken, ja.. Cola vind ik nu echt te vies, terwijl ik het voorheen echt altijd dronk, en als ik chocola of yoghurt eet, blijft er heel lang een kotssmaak in m'n mond hangen, brrrrr..
Ik had dat ook heel erg in het begin. Ik ben een keer de halve middag op zoek geweest naar een heerlijk parfum dat ik in de keuken rook. Bleek mijn afwasmiddel te zijn En meer van dat soort dingen.
Oké, even snel een vraag tussendoor, ik wilde Hollands Pannetje maken met kaassaus. Mag je kaassaus gewoon eten? Staat nl. alleen kaassaus op ter info, verder niet
Waarom niet? Het is toch geen rauwe koemelk wat je zo eet? Ik heb zelfs schimmelkaas pizza's op die met 225 graden zijn bereid in de oven.
het kan ook de hele zwangerschap blijven helaas ik heb er nog steeds last van. van sigarettenrook word ik misselijk (zelf altijd als en ketter gerookt sinds ik zwanger ben gestopt. vlees vind ik nog steeds erg vies, en gekookte aardappels bleh..... het is even een periode wat minder geweest maar heb er sinds een week of 2 weer behoorlijk last van. ben met vlagen ook weer misselijk. schone was dat vind ik echt heerlijk ruiken. wassen is dan ook mn favo hobby op het moment alles moet lekker fris zijn hihi
heb ik ook last van ruik ineens de uitlaat gassen van auto's heel sterk en vind het zo enorm stinken dacht laatst al en daar fiets je dan iedere dag doorheen met je zoontje naar school en straks met die kleine erbij bah bah