Het zijn dezelfde testen maar met ander licht. . . Savonds 9dpo. Alleen ik zit in de MMM en moet ovitrelle spuiten. (Die laat het ei springen omdat alles kunstmatig wordt gedaan #ik heb geen eisprong) Ovitrelle geeft ook HCG af dus ik hoop niet dat dat daarvan is. . . Vrees maar wachten tot morgen. . .
Niet echt... Sorry! HEb je ze al tegen het licht gehouden? Weet ook niets van Ovitrelle af, maar als daar hcg af komt, zou ik nog ff geduld hebben met testen... Hoe lastig het ook is...
Geeft niet hoor citygirl ! Dank je wel.voor je reactie! En ja ik weet t. . .wachten is veel beter! Morgenochtend stond gepland om te doen maar kon opeens niet wachten. .
Snap ik helemaal, ik neem me ook iedere maand voor om netjes te wachten. Is me nog nooit gelukt! Hopelijk snel een duidelijke streep!
Ja stom hè? ! Vorige maand was t helemaal erg want toen begon ik op 8dpo. Nu dus 9dpo maar wel savonds haha dus bijna 10dpo Jij mag ook bijna!
Nou bijna... Was het maar zo! Haha. Ik doe voor het eerste ovu testen en verwacht over 5 dagen mijn eitje denk ik. Al heb ik het idee dat die vorige maand later kwam, dus wie weet. Ben dus wel aan het testen, maar niet de spannendste testen Kan pas over 2 wkn.
Ovitrelle geeft idd een positieve test..als de test nu verder oploopt is het raak.. Ik testte tot 9 dpo ook licht positief en erna werd hij donkerder
Ik lijk op de bovenste in de verte wel iets te zien... Hopelijk is hij vandaag weer iets duidelijker, Spannend!
Ja heb nog getest. . . Probeer een foto te uploaden maar mn Internet stopt er dan telkens mee. Het streepje is zeker aanwezig en lijkt ook donkerder. . .morgenochtend doen we gewoon weer een test Houd je van de straat! Ben dan 11 dpo dus weer dagje verder. Als die ook ene lijntje geeft wil ik dinsdag de 'zwanger / niet zwanger' doen. Die moet volgens mij wel iets meer hcg hebben namelijk. . .